• Aniiee

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Fjäril Vingad skrev 2014-07-02 19:59:17 följande:
    Hehe!

Nåja, jag nöjer mig att sukta när du skriver om din mat! Kram!
    Ska snart göra en ny tråd om ungarnas kokbok. Så.... akta dig så det inte blir halt på tangentbordet när du läser......
    You are imperfect, permanently and inevitably flawed. And you are beautiful - Amy Bloom
  • Aniiee
    Orcha skrev 2014-07-02 20:08:36 följande:
    Jag?
    Som fryser jämt?

Nähäää fan heller.Demon

Däremot kan alla kalla samlas på det stället och vara bittra ihop, jag bjuder på en enkel resa dit.
    Nä, jag menade alla neggon i den där tråden.
    You are imperfect, permanently and inevitably flawed. And you are beautiful - Amy Bloom
  • Aniiee
    Orcha skrev 2014-07-02 21:09:45 följande:
    Mmm.

Må de frysa sina fiffisar och snoffsisar.
    Kräks
    Skrattande
  • Aniiee

Vad udda det känns att läsa sina egna gamla trådar....

• Aniiee
    lille Birger skrev 2014-07-02 21:40:45 följande:

nyheter24.se/nyheter/utrikes/771863-bjorn-stormade-pojkes-fodelsedagskalas-at-upp-alla-muffins

Innan jag läste att det var i USA blev jag först lite rädd när jag läste den där artikeln. Det har hänt en gång när grannarna fikat i trädgården att nallen kryper in till dem genom ett hål i staketet.

Ojdå =P

Kanske dags att laga hålet, innan nallen blir stor och hoppar på grannens muffins?
  • Aniiee
    Brunhilde skrev 2014-07-02 21:53:43 följande:
    Det där lät nästan snuskigt
    Tänkte faktiskt samma sak när jag postade..... Skäms
  • Aniiee
    Mandi74 skrev 2014-07-02 22:04:34 följande:
    De borde raderas efter ett tag. Genant. Jag skrev inte fiffi eller mysa på den tiden.
    Nä, det hade varit tråkigt. Jag vill ha gamla trådar kvar, så jag kan läsa allt. (Hittat mina egna mattrådar....)
  • Aniiee
    Brunhilde skrev 2014-07-02 22:09:52 följande:
    Naughty girl!
    Sowwy Skäms
  • Aniiee
    Knall skrev 2014-07-02 22:41:58 följande:

Lax i ugn med creme fraish- täcke smaksatt med vitlök och örter, sallad med tomat, gurka, lök, fetaost och pumpakärnor kaffe med kokosolja och grädde.. Määäätt!

Tittar på "Silence of the Lambs"..

Och mannen har tingat en röd katthane till mig! 7 veckor gammal så 5 veckor tills vi kan hämta hem honom!! *Lycklig*

Mums!

Scary!

Naw! Syrran skaffade precis en siames. Skitsöt =)
  • Aniiee

Ella är i farten igen. Hon är så naiv att jag börjar tro att hon är hjärntvättad. Kanske dags att kidnappa ungen och banka lite vett i henne.

Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!