• Aniiee

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

MEH! Alla (nästan) ? ska vara " och inget annat....

You are imperfect, permanently and inevitably flawed. And you are beautiful - Amy Bloom
  • Aniiee
    Mandi74 skrev 2014-07-01 02:16:59 följande:

Måste lägga mig men tycker inte om att sova på jobbet, vill vara hemma i min säng! Skrikandes

Sova på jobbet? FÅR man det?

(Sovande jour?)
    You are imperfect, permanently and inevitably flawed. And you are beautiful - Amy Bloom
  • Aniiee
    Fjäril Vingad skrev 2014-07-01 21:27:58 följande:
    Barnprogrammet Fifi och blomsterfröna blev plötsligt lite... tvetydig!
    Kanske lite......

PAJ! Trädgårdsbärspaj!
  • Aniiee
    Brunhilde skrev 2014-07-01 23:19:05 följande:
    Intressant chatt? 

Knacka på och be dem använda köksbordet istället. Alternativt skriv en arg lapp
    Solig 

Be att få vara med..... Oskyldig
  • Aniiee
    Mandi74 skrev 2014-07-01 23:54:38 följande:

Nån som är bra på att söka i forumet? Letar efter om det finns nån diabetestråd.

Leta via google istället. Skriv site:familjeliv . se (utan mellanslagen) och sedan det du söker efter (i det här fallet diabetes). Mycket bättre än sökfunktionen på FL.
  • Aniiee
    Mandi74 skrev 2014-07-02 00:45:55 följande:

Tack, bra mycket bättre att söka så.

Söker på allt och alla. Tungan ute
    =P Sök inte på mig bara, det kan vara farligt Spöke
  • Aniiee
    Knall skrev 2014-07-02 00:59:45 följande:

Duuuuuuuschaaaaaa!

Lillflickan har somnat med surfplattan i famnen och mjukisdjuret Melker hårt hållen i handen... med halva kroppen utanför sängen ska tilläggas... överkroppen that is.. Ser inte så där jättebekvämt ut..

Haha, stackars unge =P
  • Aniiee
    Mandi74 skrev 2014-07-02 02:12:00 följande:

Det ska jag inte göra, loovar. Äpple
    Yeah, I trust you about as far as I can throw you Solig
  • Aniiee
    lille Birger skrev 2014-07-02 11:45:47 följande:

Detta är en av anledningarna till varför jag låter nallen vara inomhus på nyårsafton: www.facebook.com/photo.php

Det är för farligt för honom att vara ute bland alla smällare och raketer.
    Den dagen någon uppfinner ljudlösa, luktfria och fullständigt ofarliga smällare och raketer blir jag lycklig......
  • Aniiee
    Mandi74 skrev 2014-07-02 15:49:29 följande:
    Ohh, så mycket..
    Tungan uteSolig
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!