• Aniiee

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Monte skrev 2014-07-02 22:54:05 följande:
    Ella Jamaica?

Hon har lite personliga problem, jag tror det är bäst att låt'na va. Du vill inte få en voodoo-docka tillverkad med ditt autentiska hår.
    Ja, den ella..... och jag vet, egentligen, att det bästa är att ignorera henne, men samtidigt så lever jag på hoppet att om någon tar debatten med henne så kommer hon någon gång kan komma ur det och växa upp

Voodoo funkar bara om man tror på det Solig
    You are imperfect, permanently and inevitably flawed. And you are beautiful - Amy Bloom
  • Aniiee
    Brunhilde skrev 2014-07-02 22:55:12 följande:
    Har hon barn???
    Tror inte det.... hoppas inte det.....
    You are imperfect, permanently and inevitably flawed. And you are beautiful - Amy Bloom
  • Aniiee
    Knall skrev 2014-07-02 23:09:52 följande:

Who? ??
    En (väldigt ung och extremt naiv) tjej som har gjort ett antal trådar de senaste tre åren (minst). Hon älskar jamaica, tror att weed räddar världen, jamaica är hennes utopi (det finns inga brott där för alla är höga och glada och mord sker bara i retrubition till andra mord och ingen stjäl och ingen svälter för de har weed så de kan bara röka på när de är hungriga). Hon har knappt varit på Jamaica ens..... Och Vybz är da man och skiver inga hatlåtar för att säga att man hatar homosexuella är inte hat utan bara sanningen när man säger attt det ät fel och äkligt och onaturligt, och han är inte rasist eller nazist heller (fast vad Vybz låtar säger i det ämnet vet jag inte, men anar att lilla Ella (bet inte om hon heter ella, det var ett gammalt nick hon hade, btw) inte ser skogen för alla träd.) Och så vidare......
  • Aniiee
    Monte skrev 2014-07-02 23:39:11 följande:
    Mjo men just hon är lite f ö r skadad av diverse gruvliga saker, så mottaglig för debatt är hon ju inte. Det är på en annan nivå än lite FL-korkad, det är tragiskt på riktigt.

Men det är bara min åsikt, någon kanske når fram trots allt men jag skulle inte tro det. Riktigt skadade människor tycker jag inte att man ska varken driva med (vilket sker varje gång med henne), eller försöka resonera med. Bara som en parentes där.
    Som sagt, lever på hoppet. Och får ut lite irritation på samma gång. Vill hon göra sig själv till slagpåse så får hon skylla sig själv. (Eh.... PMS..... sorry).
  • Aniiee
    Knall skrev 2014-07-02 23:51:11 följande:

Aoch.... Låter... oroväckande. .
    Hon borde faktiskt ha internetförbud. På riktigt.....
  • Aniiee
    lille Birger skrev 2014-07-03 00:04:36 följande:
    Min nalle vill ha ett marsvin. Han är ganska ensam om dagarna och vill ha någon i hans egen storlek som sällskap.

Marsvin? Vad är de bra för? Ge nallen en toypincher istället =P
  • Aniiee

Säg en färg (som inte är svart eller vitt) som ALLA passar i..... Jag behöver en färg till ett gäng consorts.....

• Aniiee
    Brunhilde skrev 2014-07-03 00:11:00 följande:
    Turkos
    Det låter bra! TACK Solig
  • Aniiee
    Karlfn skrev 2014-07-03 00:18:48 följande:

Så skönt att veta att andra också har den här dygnsrytmen...

Lite så, faktiskt. Är det dött på FL brukar jag ringa Tokyo =P Inge i sverige är ju vakna så dags....
  • Aniiee
    Brunhilde skrev 2014-07-03 00:31:48 följande:
    Nallen och Karlfan då? Får de inte vara med?
    Nallen är nog för liten för den här tråden =P

Gah! Varför är det så svårt att skriva sexscener för?
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!