• Aniiee

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Knall skrev 2014-06-26 15:54:23 följande:

Mannen har fortfarande inte lärt sig.. lämnat mig ensam på IKEA..

Får se om jag lämnar kvar något...

Man behöver nog dock råna en bank om man ska ha råd med hela IKEA =P
    lille Birger skrev 2014-06-26 16:10:34 följande:

Jag hörde på radio att man kan äta jordgubbstårta på IKEA. Eller så var det på något annat företag.

Bah! Vad ska man med det till? Går ju ändå inte att äta....
    You are imperfect, permanently and inevitably flawed. And you are beautiful - Amy Bloom
  • Aniiee
    lille Birger skrev 2014-06-26 19:49:47 följande:
    Ok. Vilken typ av tårta tycker du om?  Nallen är väldigt förtjust i björnbär. Björnbärstårta.

Jag ÄLSKAR jordgubbstårta! Men jag är allergisk mot jordgubbar Solig Björnbärstårta är fantastiskt, men jag tror jag tar en rejäl maffig chokladtårta om jag får välja. Gärna med björnbär i =P
    You are imperfect, permanently and inevitably flawed. And you are beautiful - Amy Bloom
  • Aniiee

Så, uppdaterat watch-list med 15 filmer featuring crossdressing =)

• Aniiee

Rumpor nu igen? Drömmer

Jag håller mig nog till bishie boys idag.

Suki!

• Aniiee
    Knall skrev 2014-06-27 19:24:37 följande:

Typ som jag då!

Sitter på en uteservering iförd korallrosa klännibg, knallrosa naglar pilotglasögon i guld etc.. Jag syns!
    Det är bra att du syns. Det brukar jag också, men nu känner jag mig som en liten, grå mus.......Kanske dags att färga håret igen......
  • Aniiee
    Smecker skrev 2014-06-27 19:39:11 följande:

Uh, påminn mig inte. Jag har ignorerat det i flera veckor, min utväxt är hemsk.
    Tungan ute

Så färgar jag ALDRIG håret. Här drar vi på partyfärg i crazy nyanser istället. Senast var det vitt (INTE platinablont, utan VITT som papper) med lila slingor. Det var runt nyår..... i övrigt så nöjer jag mig med mitt råguldsröda hår...... (Fråga mig inte vad det är för färg, men frisörer brukar gissa på råguld.....)
  • Aniiee
    Smecker skrev 2014-06-27 19:37:52 följande:

Och prata dialekt?
    Dialekt? Nej, fan ALLA pratar som man skriver. Så det så. Mellanslag och allt. Och gör man inte det så är man dum i huvudet, eller något.

(sarkasm så men kan rodna, tänker på en i en annan tråd.....)
  • Aniiee
    Knall skrev 2014-06-27 19:46:47 följande:

Jag tänkte gå förbi frissan igen och be henne färga mina toppar knallrosa eller turkosa!
    Solig
  • Aniiee
    Fjäril Vingad skrev 2014-06-27 20:05:18 följande:

Min älskling har dejt ikväll så jag har en egokväll ikväll.

Har lagat god mat, tog ett glas vin till och tittade på en film. Nu ligger jag i badet och chillar.

Lyx!
  • Aniiee
    Smecker skrev 2014-06-27 20:13:56 följande:

Jag brukar göra det lite mer proffsigt, med slingor ton i ton. I sommar låter jag nog bli plattången med.
    Ja, vi har nog lite olika orsaker till att färga håret =P
    Smecker skrev 2014-06-27 20:15:31 följande:

Konstigt, jag som fått för mig att du bryter på manchuriska.
    Haha, varför skulle jag bryta på en mongolisk dialekt för? Solig

Omja bryte på nåt så ere stockolmska.
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!