Inlägg från: Gotlänning |Visa alla inlägg
  • Gotlänning

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

HäckHäxan skrev 2014-04-13 01:44:15 följande:
    Va fan! Kräks

Fast nu fick jag lust att se på Mulan.

Nää jag är ingen ödla, jag gör inte tungtricket. Åhh jag älskar den där lilla draken. Sitt Rosa! hahahhahaha
    Mulan är Disneys bästa, Papa Dee gör drakens röst klockrent.

"Vem är duuuuu, en koooo... SITT Rosaaaaa!!!

Underbar film!

Jerry Goldsmith – Haircut
    If the brain were so simple that we could understand it, then we'd be so simple that we couldn't
  • Gotlänning
    Anonym (okejdå) skrev 2014-04-13 01:50:41 följande:
    Lite besviken över att du inte nämner Kyuss, pionjärerna

" rel="nofollow" target="_blank">

MM var den första som dök upp, du kan få en annan Svensk grupp... Cactus Galactus i texten får mig att le, Stoner Rock var det ju.

Skraeckoedlan – Cactus

Introt kanske är aningens tugnt men sen blir det flum å det grövsta, underbart! Cool
    If the brain were so simple that we could understand it, then we'd be so simple that we couldn't
  • Gotlänning
    HäckHäxan skrev 2014-04-13 02:00:15 följande:
    Jag älskar den. Min första tatuering är inspirerad av den, min lilla drake

Första gången jag skulle se den så hade jag en sån där off kväll. Sket i mina vänner som ville ut, bäddade ut bäddsoffan i vardagsrummet och hade skurit upp en massa grönsaker och gjort dipp, började kolla mumsande med en filt över mig och garvade som en dåre. Hör ytterdörren öppnas och in ramlar fem vänner, som hade tänkt övertala mig att gå ut och festa ändå, slutade med att alla låg kors och tvärs i bäddsoffesängen och kollade på mulan och skrattade.. Gillar farmor i filmen också, söta tant och den stackars lyckosyrsan.

Nu vet jag vad jag skall kolla på för film på påsklovet med mini hahahah I just have to!
    Underbar scen när dem knallar runt i bergen och rätt som det är far en raket iväg, fullbild på syrsan och draken mäkta förvånande, vips så pekar han på syrsan... yeah right, klockrent.
  • Gotlänning
    Anonym (okejdå) skrev 2014-04-13 02:07:41 följande:
    Tar gärna texten direkt. Vi gick igenom alla konserter vi gått på under kvällen och jag insåg att jag sett sjukt många band jag totalt glömt bort. Vi har alla (vi som hängde då) utvecklat olika musiksmak och jag antar att jag är mest extrem i det sammanhanget (även om min smak nu är ganska mainstream), så har de andra stannat kvar i det vi gillade då.

Får lite små-ångest av stoner.
    Så är det med all musik blandat med personligheter, vi tar alla olika vägar i livet och med det tar vi antingen med oss den gamla musiken eller finner nya vattenhål.

Känner själv jag börjar bli relativt mainstream då jag inte orkar lyssna in mig på något nytt utan lyssnar på vad jag samlat på mig genom åren, dock blir jag glad när jag hör något som låter lite nytt i mina öron.
  • Gotlänning
    Anonym (okejdå) skrev 2014-04-13 02:11:33 följande:
    Något vi var rörande överens om var att The Cramps och alla Ska-konserter vi var på var de absolut roligaste.
    Jag vann även tävlingen i att ha bevistat flest Ramoneskonserter.
    (fast det vet väl inte ni ungdomar vad det är)
    Jadå, Ramones har man lite koll på.
  • Gotlänning
    HäckHäxan skrev 2014-04-13 02:10:30 följande:
    Nä jag går och kokar ägg! Ägg är bra innehåller allt man behöver! Rekommenderat intag av ja rätt många saker iaf  
    Allt utan C-Vitamin så du får dra en liten juice till det.
  • Gotlänning
    shivas skrev 2014-04-13 02:21:40 följande:
    Verkar ju blivit en gnutta skumt det. Skit att man inte får lägga in "snusk" här. Drömmer
    Bild för bild går nog bra men då är det nog bara att be att ingen anmäler.
  • Gotlänning
    Anonym (okejdå) skrev 2014-04-13 02:28:06 följande:
    Pft! Det skulle väl aldrig en vettig människa göra här
    Vettiga människor på FL?

Har man otur kan det vara någon som klickar fel och hamnar här och ser något som i deras ögon är nasty.
  • Gotlänning
    lille Birger skrev 2014-04-24 00:31:23 följande:
    Är det här mer din stil:
    " rel="nofollow" target="_blank">

?
    Birgers länkar kan vara farliga... en röv eller nalle kan dyka upp.
  • Gotlänning
    Brunhilde skrev 2014-04-26 08:55:52 följande:
    Höjden av masochism! Ryser vid blotta tanken.
    Förstår inte hur hela huset kan se ut som ett bombnedslag. Jag har ju faktiskt inte gjort något alls Obestämd
    Inte då, är väl kul med ungar som ränner runt likt oljade blixtar, leksaker som spelar glada trudelutter, söta nallar (orövade) osv, varför sitta hemma i solen på altanen när allt det kan förgylla ens dag?

Glad
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!