Inlägg från: Gotlänning |Visa alla inlägg
  • Gotlänning

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Aniiee skrev 2015-07-03 23:45:41 följande:
    Inte riktigt än.....
    Bara borsta tänderna först?
    If the brain were so simple that we could understand it, then we'd be so simple that we couldn't
  • Gotlänning
    Aniiee skrev 2015-07-03 23:59:32 följande:
    Ja. Och äta först. Och duscha först. Och sortera igenom fler recept först. Och skriva först. Och läsa först, och se en film först, och se mer StarGate, och, och, och.... =P
    StarGate!!!!! Mycket bra serie att nörda ner sig i.

Skall bara...
    If the brain were so simple that we could understand it, then we'd be so simple that we couldn't
  • Gotlänning
    Anonym (taggen) skrev 2015-07-03 23:56:36 följande:

Så hungrig och så sugen!! Ingen mat och kärlek får jag Gråter

Kärlek sändes din väg... 

Är du karl så får du det ändå, karlar behöver love dem med.
  • Gotlänning
    Aniiee skrev 2015-07-04 00:15:06 följande:
    Jag går och lägger mig någon gång mellan kl 3 och kl 23...... Oskyldig
    Låter som en annan, skiftjobbare så f*ckade sovtimmar.
  • Gotlänning
    taquine skrev 2015-07-04 00:25:55 följande:

Kul ska det stå såklart 

Kul och kuk är samma sak beroende på sällskap så vafan... det är inte så noga.
  • Gotlänning
    taquine skrev 2015-07-04 00:25:02 följande:
    He he nej  jag är inte karl , samma som en viss hemsk taquine , Barnslig nog att tycka det är kuk att skriva anonymt ibland
    Ok, du får en kram trots att du är tjej då!
  • Gotlänning
    taquine skrev 2015-07-04 00:37:47 följande:
    Är de så hemska? ? Ja vissa kanske men här finns faktiskt några guldkorn, tro det eller ej;)
    Nejdå, ni tjejer är inte hemska, ni är faktiskt underbara den dagen domen faller.

Jag har träffat muppar men majoriteten är underbara, ni kloka tjejer leder med minst 99,9%.
  • Gotlänning
    Anonym (cem) skrev 2015-07-04 22:23:38 följande:
    Va är jag då två dagars semester och jag är fullkomligt rastlös och är helt nöjd över att gå tillbaks till jobbet imorgon ????
    Då skall du ha en smäll... två veckor innan man får bli rastlös!
  • Gotlänning
    Brunhilde skrev 2015-07-08 17:28:15 följande:
    Ah. Har en mycket raffinerad taktik. Kastar ur mig ett enkelt "Knulla?" Svarar det tilltänkta offret "Ja" så är det klart.
    Ser att raggningstekniken numera sitter, hur svårt skall kan det vara...
  • Gotlänning
    Brunhilde skrev 2015-07-08 22:54:32 följande:
    Eller hur, man kan även lära en gammal get att sitta. Knulla?
    Nä, det är lugnt. Vill gärna ha en pratstund innan och eftersom jag skall upp någorlunda imorgon så det får bli en annan gång.

Hur ser ditt schema ut nästa veck...
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!