• HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Ingen större mening med tråden, mer än att surra om sex, om annat och försöka undvika trasha andras trådar bara för att man är hmm över social och flummig till och från.

Man får såklart mumla sex hur mycket man vill, det är alltid uppskattat. Vill ha den i sexforumet, just för att en hel del intressanta människor är anonym, dumt att hindra dem från att surra och vara knäppa tänker jag just nu.

Så egen sprit medtages på fredagar och lördagar och tja alla andra jävla dagar också.

Vill ni bära blöjor och runka i dom så är det hel ok för mig, analt är inte sodomi oavsett vad andra må tänka om det, wet är inget man dör av, men garanterat att föredra med någon likasinnad, folk som tänder på att se sin partner i snibb-blöjor är inte pedofiler, just saying. Smisk är helt okej, låt vuxna göra och leva som de själva vill, så länge alla är nöjda och glada är jag också nöjd och glad. Vi någon bindas på kors och bli randad så låt dom. Vem är du att avgöra vad som är skönt och förlösande för någon annan? Drömmer

Lite allvar då! 

Tidelag håller jag mig gärna ifrån och skulle jag komma på någon med det så skulle jag helt ärligt ha ihjäl denne, samma sak med riktiga pedofiler då. Vissa saker tycker jag ett skott i pannan är bästa lösningen på. Billigt och kostar inte staten många kronor, de pengarna kan istället läggas på att ge barnet all den hjälp de kan tänkas behöva för att få ett så bra och värdig liv som möjligt! Tja djuren får man väl avliva om de är för skadade av övergreppet, alternativt laga om det går och hitta ett nytt bra hem där de får leva i ro och fred och bara vara djur och leva som dennes art bör göra, ungefär så.

Men bortsett från det där som drabbar oskyldiga så kan iaf jag bubbla om det mesta och finner jag inte något intressant så ger jag ju fan i att fånga just den tråden. Så prata om vad tusan ni vill eller behagar. jag ogillar regler och sociala normer och är både ambivalent och obstinat till min natur och älskar sjuk barock jävla humor och driver gärna med mig själv, du också, men seså välkommen Skål

Vill dessutom be anonyma Göran en ursäkt för mitt spinnande i hans tråd, det var stillöst, dock av ren tanklöshet, men inte mer rätt för det. Så jag ber verkligen om ursäkt för det där. {#emotions_dlg.flower}

En bild borde sätta pricken över i:et, skall se om jag finner någon...

Sist men inte minst!

Joo och kanske...

Mest för att jag tycker bilden är vacker då
    Canis meus id comedit
  • Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Knall skrev 2014-04-10 06:24:46 följande:
    Skitnatt.. Massor med mardrömmar på samma tema som till slut jagade mig ur sängen..
    Värk i örat, käken och huvudet samt på höger sida av bröstkorgen..
    Kom i säng igen vid halv fem.. Somnade runt fem, grabben bestämmer sig för att vakna innan alla andra, går upp vid halv sex och börjar stöka...

*Irriterad och trött*
    Fan är du sjuk än?Förvånad
    Tycker det låter som du verkligen behöver kolla upp det där.

Iaf hoppas jag du får en underbar dag och krya på dig!{#emotions_dlg.flower}
  • Knall
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-04-10 06:37:42 följande:
    Fan är du sjuk än?Förvånad
    Tycker det låter som du verkligen behöver kolla upp det där.

Iaf hoppas jag du får en underbar dag och krya på dig!{#emotions_dlg.flower}
    Jepp.. De ska höra av sig från vc idag så antagligen får jag knata ner dit, bli klämd och tittad på, lämna blodprover etc

Och mannen har ju naturligtvis blivit sjuk nu också....

Tack så mycket! Önskar dig en bra dag du med!
  • D W
    J a d e d skrev 2014-04-10 00:50:35 följande:
    Näh men det där dög väl, jag behövde inte kräkas or anything, helt uthärdligt och jag förmodar att man får skyffla upp DW från golvet av förtjusning. Drömmer
    Ja, lite så faktiskt. Du hörde dunsen hem till dig när jag trillade av stolen?
  • HäckHäxan
    Gillstring skrev 2014-04-10 01:28:08 följande:

Äntligen en tråd om lite sex på FL, dem ser man inte så ofta till  Tungan ute

Nä jag lände det behövdes bland alla bajsblöjor och ammningtrådar.
  • Anonym (cem)
    HäckHäxan skrev 2014-04-10 08:21:08 följande:
    Nä jag lände det behövdes bland alla bajsblöjor och ammningtrådar.

Då kanske jag ska slut skriva här, men just nu händer det inte så mycket mer än att jag ammar och väntAr På att Lilleman ska bajs!

Dock ser det ljust ut på sexfronten, kanske kan ha Sex i påsk.
  • HäckHäxan
    Anonym (cem) skrev 2014-04-10 09:03:51 följande:

Då kanske jag ska slut skriva här, men just nu händer det inte så mycket mer än att jag ammar och väntAr På att Lilleman ska bajs!
    Dock ser det ljust ut på sexfronten, kanske kan ha Sex i påsk.
    Påsken är ju rätt nära så vi får hålla tummarna för det!

Äh va fan jag tycker det mesta kan appliceras under kategorin dravel och är därmed helt ok.

Inte för att jag är en fan av varken amning eller bajsblöjor, men det är en övergående period och väl värt besväret
    Canis meus id comedit
  • Schna
    J a d e d skrev 2014-04-09 22:11:07 följande:
    Jag älskar när du skriker åt mig. HjärtaHjärtaHjärta
    Men lugggggn. Gud. Den kommer. Du kommer ällllllska den. Solig Jag måste bara kissa, diska, onanera och allt sånt där. Sen!

...och sova 14 timmar eller? ELLER? Hjärta Jag väntar. Det här är viktigt för mig.
    It takes a fool to remain sane
  • J  a d e d
    D W skrev 2014-04-10 08:09:13 följande:
    Ja, lite så faktiskt. Du hörde dunsen hem till dig när jag trillade av stolen?

Ja
  • HäckHäxan

Mitt jävla öga vägrar sluta rinna.

Ibland kan jag känna att saker verkligen knasar i mitt liv. Nacken och axeln och citodonen som inte tar bort skiten, har aldrig hänt innan på 10 år att den inte ta bort det. Får mig då att fundera på om de är nått annat, typ muskelinflammation eller nått.

Ögat, förbannade ögat, kan de vara ögoninflammation, har aldrig haft det så jag har inte en susning, tror dock de var samma skit för ett tag sen men gick tillbaka. Tycker ju ren logiskt att om det vore allergin så borde bägge ögonen reagera, men vad vet jag Obestämd

Så har jag tid till dietisten imorgon kl 10, och jag kommer inte ihåg varför jag ville dit från första början Tyst 
    Barnledig helg dessutom, kommer inte kunna gå till VC med öga och resten utan att ställa in dietisk tiden som jag redan fått ställa in två gånger innan *suck* Men inte heller har jag lust att spendera en helg till med att ha för jävla ont, med rinnande öga liggandes på min soffa typ.

Så vad fan skall jag göra, undra om man ens får en fjärde tid när man ställer in en tredje gång. Det är för mycket nu! 

Canis meus id comedit
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!