• HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Ingen större mening med tråden, mer än att surra om sex, om annat och försöka undvika trasha andras trådar bara för att man är hmm över social och flummig till och från.

Man får såklart mumla sex hur mycket man vill, det är alltid uppskattat. Vill ha den i sexforumet, just för att en hel del intressanta människor är anonym, dumt att hindra dem från att surra och vara knäppa tänker jag just nu.

Så egen sprit medtages på fredagar och lördagar och tja alla andra jävla dagar också.

Vill ni bära blöjor och runka i dom så är det hel ok för mig, analt är inte sodomi oavsett vad andra må tänka om det, wet är inget man dör av, men garanterat att föredra med någon likasinnad, folk som tänder på att se sin partner i snibb-blöjor är inte pedofiler, just saying. Smisk är helt okej, låt vuxna göra och leva som de själva vill, så länge alla är nöjda och glada är jag också nöjd och glad. Vi någon bindas på kors och bli randad så låt dom. Vem är du att avgöra vad som är skönt och förlösande för någon annan? Drömmer

Lite allvar då! 

Tidelag håller jag mig gärna ifrån och skulle jag komma på någon med det så skulle jag helt ärligt ha ihjäl denne, samma sak med riktiga pedofiler då. Vissa saker tycker jag ett skott i pannan är bästa lösningen på. Billigt och kostar inte staten många kronor, de pengarna kan istället läggas på att ge barnet all den hjälp de kan tänkas behöva för att få ett så bra och värdig liv som möjligt! Tja djuren får man väl avliva om de är för skadade av övergreppet, alternativt laga om det går och hitta ett nytt bra hem där de får leva i ro och fred och bara vara djur och leva som dennes art bör göra, ungefär så.

Men bortsett från det där som drabbar oskyldiga så kan iaf jag bubbla om det mesta och finner jag inte något intressant så ger jag ju fan i att fånga just den tråden. Så prata om vad tusan ni vill eller behagar. jag ogillar regler och sociala normer och är både ambivalent och obstinat till min natur och älskar sjuk barock jävla humor och driver gärna med mig själv, du också, men seså välkommen Skål

Vill dessutom be anonyma Göran en ursäkt för mitt spinnande i hans tråd, det var stillöst, dock av ren tanklöshet, men inte mer rätt för det. Så jag ber verkligen om ursäkt för det där. {#emotions_dlg.flower}

En bild borde sätta pricken över i:et, skall se om jag finner någon...

Sist men inte minst!

Joo och kanske...

Mest för att jag tycker bilden är vacker då
    Canis meus id comedit
  • Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!
  • Schna
    J a d e d skrev 2014-04-09 21:10:18 följande:
    Mina tankar och böner är med er.

Du har missat den gröna stekpannan.... just sayin...

Jag förstår inte. Har den dött?!!1
    It takes a fool to remain sane
  • HäckHäxan
    Knall skrev 2014-04-09 21:18:07 följande:
    Särskilt lilltjejen skjuter i höjden.. Brås på pappa.. Kommer bli lååång!

Ah.. Spännande med andra ord.. Skulle definitivt läsa den boken..

Tror du är stark och svag på rätt sätt!
    hahaha hon ser snart ner på dig

Tja jo man kan säga spännande och rätt roligt, vi hade sjukt nog rätt jävla roligt. Men all oro, alla knackningar, alla pengar, all otrohet, tja alla de dåliga sakerna var helt enkelt för jävla dåliga.

Jag hatar pengar idag. Har en sån där grej att jag aldrig mer vill ha mycket av den varan. Jag bara vill inte. Så visst pengar är bra, absolut bra. Men är numer lite milt allergisk mot pengar.

Jag tror du har rätt Jag har blivit det innan var jag mest skadad, trasig och ganska vingklippt, så arg på världen, så hård med en mur som får kinesiska muren att framstå son liten och löjlig. Nå jag har fortfarande en mur, men den går att forcera om man ger sig fan på det och jag kan banka hål på min sida av den också Solig om jag vill dårå. Enkelt uttryckt så blev jag vuxen, mer mänsklig och lärde mig att ensam inte alltid är starkast.

FAST alla skall fan ha klart för sig att jag kan jävligt bra själv! Så ingen får för sig annat
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Anonym (RÄDD) skrev 2014-04-09 20:50:41 följande:
    VAAAA???
    FAttar inte vad du vill säga med detta inlägg.
    Det gör inget, berörda personer förstod, det är vad som räknas. Var det något annat så kan du prata om det i trådens vänstra hörn, med fördel ha ansiktet mot väggen och tyst upprepa det du vill ha ut i ditt huvud tills du inte orkar mumla om skiten mer. Efter det kan du slänga på barnkanalen eller göra nått annat som skulle roa dig enormt.
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Anonym (RÄDD) skrev 2014-04-09 20:58:45 följande:
    En kvinna, och vad innebär detta ????
    Att jorden snart kommer gå under!
    Canis meus id comedit
  • J  a d e d
    Schna skrev 2014-04-09 21:24:40 följande:

Jag förstår inte. Har den dött?!!1
    Nejnej, hen lever och frodas. Skrattande En ny, riktig skönhet, passar ihop med Herr grön, du vet, du vet? Kyss
  • J  a d e d
    HäckHäxan skrev 2014-04-09 21:27:31 följande:
    Det gör inget, berörda personer förstod, det är vad som räknas. Var det något annat så kan du prata om det i trådens vänstra hörn, med fördel ha ansiktet mot väggen och tyst upprepa det du vill ha ut i ditt huvud tills du inte orkar mumla om skiten mer. Efter det kan du slänga på barnkanalen eller göra nått annat som skulle roa dig enormt.
    Hahahahahaha. *gråter*
    Du är underbar ibland.
  • HäckHäxan
    J a d e d skrev 2014-04-09 21:30:19 följande:
    Hahahahahaha. *gråter*
    Du är underbar ibland.
    Skäms Tack Solig

Vill ju inte vara underbar jämt, ibland duger gott, nån måtta får det vara liksom! Cool
    Canis meus id comedit
  • Schna
    J a d e d skrev 2014-04-09 21:29:20 följande:
    Nejnej, hen lever och frodas. En ny, riktig skönhet, passar ihop med Herr grön, du vet, du vet?

En orange raring?
    It takes a fool to remain sane
  • HäckHäxan

Helt allvarligt mitt ena öga har runnit hela dagen, alltså så att huden gör ont och svider Kletar och kletar med salva, men de rinner ändå, så nu har det börjat svida längre ner istället. Va fan! Tröttsamt är det i vart fall!

Canis meus id comedit
  • J  a d e d
    HäckHäxan skrev 2014-04-09 21:32:24 följande:
    Vill ju inte vara underbar jämt, ibland duger gott, nån måtta får det vara liksom! Cool
    Ja herregud, jag har exakt samma problem själv. Exakt. Drömmer
    Schna skrev 2014-04-09 21:33:05 följande:
    En orange raring?
    Han är lillebrodern! *hämtar kameran*

Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!