Inlägg från: Anonym (okejdå) |Visa alla inlägg
  • Anonym (okejdå)

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

HäckHäxan skrev 2014-04-13 01:42:08 följande:
    I know... Sen får jag ju offra mig att peta ur dom och borsta och ha mig, oj oj oj sååå synd det blev om mig Oskyldig
    You would love every minute of it! {#emotions_dlg.flower}
  • Anonym (okejdå)
    Gotlänning skrev 2014-04-13 01:55:17 följande:
    MM var den första som dök upp, du kan få en annan Svensk grupp... Cactus Galactus i texten får mig att le, Stoner Rock var det ju.

Skraeckoedlan – Cactus

Introt kanske är aningens tugnt men sen blir det flum å det grövsta, underbart! Cool
    Tar gärna texten direkt. Vi gick igenom alla konserter vi gått på under kvällen och jag insåg att jag sett sjukt många band jag totalt glömt bort. Vi har alla (vi som hängde då) utvecklat olika musiksmak och jag antar att jag är mest extrem i det sammanhanget (även om min smak nu är ganska mainstream), så har de andra stannat kvar i det vi gillade då.

Får lite små-ångest av stoner.
  • Anonym (okejdå)
    Anonym (okejdå) skrev 2014-04-13 02:07:41 följande:
    Tar gärna texten direkt. Vi gick igenom alla konserter vi gått på under kvällen och jag insåg att jag sett sjukt många band jag totalt glömt bort. Vi har alla (vi som hängde då) utvecklat olika musiksmak och jag antar att jag är mest extrem i det sammanhanget (även om min smak nu är ganska mainstream), så har de andra stannat kvar i det vi gillade då.

Får lite små-ångest av stoner.
    Något vi var rörande överens om var att The Cramps och alla Ska-konserter vi var på var de absolut roligaste.
    Jag vann även tävlingen i att ha bevistat flest Ramoneskonserter.
    (fast det vet väl inte ni ungdomar vad det är)
  • Anonym (okejdå)
    HäckHäxan skrev 2014-04-13 02:10:30 följande:
    Nä jag går och kokar ägg! Ägg är bra innehåller allt man behöver! Rekommenderat intag av ja rätt många saker iaf  
    I brist på annat Oskyldig
  • Anonym (okejdå)
    shivas skrev 2014-04-13 02:21:40 följande:
    Verkar ju blivit en gnutta skumt det. Skit att man inte får lägga in "snusk" här. Drömmer
    Varför får man inte det? Vi är väl i Snusk & Samlevnads-forumet. Go Girl!
  • Anonym (okejdå)
    Gotlänning skrev 2014-04-13 02:25:07 följande:
    Bild för bild går nog bra men då är det nog bara att be att ingen anmäler.
    Pft! Det skulle väl aldrig en vettig människa göra här
  • Anonym (okejdå)
    HäckHäxan skrev 2014-04-13 02:51:26 följande:
    4 kokta ägg senare, proppmätt!!! Och ont i magen....,
    Nu har du missat konserten och jag har klarat mig ifrån den iaf.
  • Anonym (okejdå)
    HäckHäxan skrev 2014-04-13 15:02:21 följande:
    God dagens. Tro på fan att jag sov för länge idag med *suck*

Halv storm ute för säkerhetsskull, dock skiner solen.

En fråga, visst går det väl att ha träning/ hobby rum utanför sovrummet, så man får gå igenom det för att komma till sovrummet helt enkelt. Ja menar ingen jävel har ju egentligen in i något av rummen bara sådär och de som känner mig vet ju att jag målar och donar och bör således inte få en chock av att passera igenom min målar och pyssel röra tänker jag.
    Det vore ju ett stort hinder om du tänker få med dig en pedant med OCD in i sängkammaren, fast där kan det ju iofs finnas andra hinder än just pysselröran Obestämd
  • Anonym (okejdå)

Jag vill ha TDH här nu!! Skrikandes

Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!