Inlägg från: Anonym (okejdå) |Visa alla inlägg
  • Anonym (okejdå)

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

pälle241 skrev 2014-04-12 00:11:25 följande:
    Öppen fråga till er som läser i tråden just nu:
    Porrsurfar ni samtidigt som ni håller koll på vad som händer här?

Det gör jag
    Nu förstår jag inte riktigt.
    Länka!
  • Anonym (okejdå)
    pälle241 skrev 2014-04-12 00:19:48 följande:
    Jag tyckte bara det var lite roligt att se om folk här ville medge att de porrsurfar just nu. Ser jag till mig själv är det rätt givet
    Varför skulle det vara intressant? Just nu, nej. Det är faktiskt fredag och det anser jag vara en porrsurf-fri dag.
  • Anonym (okejdå)
    J a d e d skrev 2014-04-12 00:27:44 följande:
    Ja just det, medge. Är osäker på om det existerar i din begreppsvärld men inte alla människor behöver runka för att de läser om sex.
    Blir du kåt av tråden?
    Men gud! Vem skulle inte bli det? Den är ju full av krämpor, husdjur,LCHFrecept, musik, dikter och vardagsbekymmer.
    Det kan ju få vem som helst att ramla i golvet av kåtkonvulsioner och en liten porris på det och mysrester och bebissafter sprutar så det står härliga till {#emotions_dlg.flower}
  • Anonym (okejdå)

Ett litet råd i all välmening.

När ni nu inte träffar damen irl och kan förföra henne med er uppenbarelse och er läckra lekamen. Se det hela som en mental dans. Det är med er verbala förmåga och ert skarpa intellekt ni ska förföra henne med.

Att kasta ut en fråga om vad hon föredrar i sängen eller skicka en kukbild gör inte så jättemånga kvinnor intresserade av nästa dans med er. 

Det får ni ta vid sista dansen.

• Anonym (okejdå)
    Knall skrev 2014-04-12 01:02:33 följande:
    Menar du att det inte rinner till för dig att höra om när knoppar brister??
    Nope, kittlar inte min muffin eller skakar min båt som vi brukar säga. Fast annan poesi får det allt att rinna till, sava, snigla och hela paketet
  • Anonym (okejdå)
    Knall skrev 2014-04-12 12:35:33 följande:
    Hej Skäggot!
    *Vinkar*

Bara för att då...

This is me!
    Vad modiga ni är, både du och Skäggapan. Jag hade aldrig vågat lägga upp en ansiktsbild i en öppen tråd. Får lite små-ångest bara vid tanken på det

*går till mitt hörn och sätter på mig kramtröjan, medan jag gungar fram & tillbaks och nynnar entonigt med tom blick*
  • Anonym (okejdå)
    Skäggapan skrev 2014-04-12 13:08:11 följande:
    Jag har ju inte lagt upp en nakenbild direkt :)
    Det har jag, fast utan ansikte.
  • Anonym (okejdå)

Nu känner jag ett stort behov av er FL-expertis. Vad i hela fridens liljor eller vad det heter är en hockeyröv? Har bildgooglat, men blir inte klokare av det. Är det en bred bak eller en utstående rumpa eller vad är det?

• Anonym (okejdå)
    Knall skrev 2014-04-12 13:40:39 följande:
    Ingen aning?

Vill också veta!
    Jag känner ett starkt behov av denna ovärderliga kunskap! Hockeyröv kanske är putrumpa (när det gäller män), en sådan där som man bara vill sätta tänderna i och rispa lite med naglarna Drömmer
  • Anonym (okejdå)
    Knall skrev 2014-04-12 14:36:56 följande:
    Åååh! En sådan där härligt go rumpa som man bara måste klämma på??!

*Rumpfantast*
    Mm, tror det. (Eller hoppas iaf)Drömmer
    Jag har alltid kallat det för "dansrumpa".  Det är den bästa formen utav alla rumpformer!
    Fick en alternativ teori om vad det kunde vara här hemma "Det kanske är en sådan man kan tacklas rejält med", låter inte lika sexigt, så jag tycker vi ignorerar den teorin.
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!