Inlägg från: Anonym (okejdå) |Visa alla inlägg
  • Anonym (okejdå)

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

HäckHäxan skrev 2014-04-08 21:15:37 följande:
    Gudrun är det du? 

Dau menar Gun, vim annars??
  • Anonym (okejdå)
    Schna skrev 2014-04-08 21:18:11 följande:

Men du, kåta Gun, jag vet väl va? Va, va, va?
    Va? Vad vet du? Vad? Vem? Hur? Var? Oh mitt hjärta klarar inte det här!
  • Anonym (okejdå)
    Schna skrev 2014-04-08 21:21:21 följande:
    Finns det en möjligthet att jag vet vem du är, kära du?
    Meh, det trodde jag du knäckte först av alla
  • Anonym (okejdå)
    HäckHäxan skrev 2014-04-08 22:09:07 följande:
    Ett helt halvt minsann

Nå vi får satsa på ett helt helt bägge två då! *skriver under dealen i blod*
    Sexolog? Kunde inte det vara något. Tvivlar starkt på att det finns en YH-utbildning för det men iaf...
  • Anonym (okejdå)
    Schna skrev 2014-04-08 22:58:34 följande:
    Åh! Vad rekommenderas för en INTP då?
    Kolla detta. The power of introverts

• Anonym (okejdå)
    MrMom skrev 2014-04-09 17:43:17 följande:
    Näe...hehehe..inte du.
    Kanske en annan gång Flört, det var ett lite speciellt innehåll...Tungan ute
    En konstnärlig kukbild och din lycka är gjord för all framtid hos den speciellt tilltänkta damen Solig
  • Anonym (okejdå)
    Knall skrev 2014-04-09 19:05:06 följande:
    Haha! Det är typ det jag vet som sitter bra på mig! Kommer ihåg från ett tidigare bröllop jag var på att jag med min kroppsform skulle ha just A-linje format..
    Färgerna är sedan vad jag gillar och tycker är somrigt samt att de klänningar jag gillat hittills har varit i chiffong.. Efter det så skiter det sig..

Vill ju gärna ha en klänning jag kan använda vid fler tillfällen också..
    Hur vet man det? Alltså vilken kroppsform som ska ha vad? Hm, jag är inte så insatt i sånt här. Använder naglarna till skruvmejslar och blir förvånad varje gång jag upptäcker att jag måste raka armhålorna. Sexigt va
  • Anonym (okejdå)
    Knall skrev 2014-04-09 19:12:24 följande:
    Görsexigt!!!

Man går till en sådan butik och säger; "Hej.. Jag har ingen aning om vad jag passar i så ro hit en klänning som jag kan ha!" Typ..

Nä, men var på en butik som sålde bröllopsklänningar, bal- och cocktailklänningar och fick då vet vad jag passade i.. Att luska ut det själv.. Njae.....
    Hm, får nog gå en kurs. Vet inte ens vad en A-klänning är kom jag på. Föreställer mig att jag skulle se lite lustig ut i det. Typ en hobbit i ett tält Obestämd
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!