• Brunhilde

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

HäckHäxan skrev 2015-06-26 17:43:07 följande:
    Har inte rökt på ett dygn heller så jag känner mig helt mupp i skallen eller nå mer mupp än vanligt!
    Gött! 48 timmar till och det värsta är över. Typ Obestämd
  • Brunhilde
    HäckHäxan skrev 2015-06-26 18:01:59 följande:
    Precis så, onlinedude.nu hahahhaha

Hde gärna gått runt med någon och myst hela jävla dagarna om så var men i brist på någon så funkar det ypperligt helt allena också smile2.gif
    *ryser* Värre att än nätdejta! En köbepåg verkar inte lockande alls. 
    Jag måste tydligen klä på mig. Det räknas visst som förargelseväckande beteende annars...
  • Brunhilde
    HäckHäxan skrev 2015-06-27 21:57:38 följande:
    gamla.familjeliv.se/Forum-9-193/m75471198.htm...
    Hahaha, kan tänka mig din stackars brevbärare  som med generad min levererar 82 frankerade dildosar i varierande färger och utformning, eftersom de inte får plats i brevlådan måste han knacka på och lämna över dem personligen. Vänta lite här nu!! En utmärkt storyline för en porrfilm här ju! Drömmer
  • Brunhilde
    HäckHäxan skrev 2015-06-27 22:04:38 följande:
    Hon, hon brevbäraren och hon kommer skratta ihjäl sig för hon har högst troligen redan läst mitt gnäll på fb smile2.gif
    Ska hon inte ha semester? Kanske levereras de av en ung viril adonis som råkar vikariera just då.
  • Brunhilde
    Fjäril Vingad skrev 2015-06-27 22:10:09 följande:
    Mina har levererats i diskreta lådor... smile9.gif
    Pft, det är ju ingen sport ju.
  • Brunhilde
    HäckHäxan skrev 2015-06-27 22:11:50 följande:
    Åh i wish, det är då man skall bo i sista huset på gatan va och inte mitt i smeten va!  Skit också!
    De andra grannarna dör väl inte av att vänta lite.
  • Brunhilde
    HäckHäxan skrev 2015-06-27 22:26:21 följande:
    Stryk tubbies ett tag till då. FÖRFÖR MIG!!!

Helst igår typ. Fan sista barnlediga natten här, jag behöver absolut ligga och vad gör jag sitter hemma vid datorn hahahaha IDIOT!
    Kan du inte ringa dit någon och be att få låna deras köttdildo?
  • Brunhilde
    Aniiee skrev 2015-06-27 23:42:30 följande:
    Jag har haft världens SÄMSTA dag NÅGONSIN sen förra veckan eller så.

Jag har:
    Tappat en tavla i golvet. Glaset gick i en miljard bitar.
    Skurit mig på sagda glas.
    Smällt en propp när jag drog igång dammsugaren
    Bränt lasagne (men den var god ändå, bara lite mörk i kanterna)
    Bränt choklad när jag smälte choklad i mikron
    Slängt en mapp full med texter av misstag (thank god for cloud saving)
    Haft sönder två receptkort som kladdat ihop
    Slarvat bort en bok som jag för mitt liv inte kan hitta igen.
    Slarvat bort två stabilo filtpennor (och de kostar ju skjortan)
    Upptäckt att min sparfil till Mass Effect 3 som jag spelar på är korrupt och jag måste börja om från början.
    Lock för öronen
    Något i halsen
    Ont i nacken

Dessutom håller jag på att sortera alla mina filmer och har hittills bara kommit till C....

Men jag har i alla fall bakat en chokladkaka. Den var god.
    Du kan trösta dig med att du inte haft det lika svårt som Häckis. Tänk dig själv vilket trauma när dildon dör! Efter dagar av ensliga tårar efter den hädangångna dildon, kommer hon på att hon nog har en elvisp någonstans i köket, efter att desperat ha tagit ut allt ur alla köksskåp inser att hon donerat den till välgörenhet till förmån för den något modernare mixerstaven. Bittert stirrande på mixerstaven inser hon att den skulle med största sannolikhet sarga hennes redan ömmande vulva. Snorgråtandes på köksgolvet bland kastruller och udda lock.
    Kan du tänka dig ett värre öde än att vara dildolös?
  • Brunhilde
    HäckHäxan skrev 2015-06-28 00:34:45 följande:
    Tack smile2.gif  Hjärta

Undra om man skall våga elvispen alltså. Fick tipset på fb om att skaffa äkta vara..... Efterlyser fortfarande en handbok i hur man raggar på män känner jag. Borde gå en kurs, finns det ens?
    Om du hittar en sådan kurs säg till mig då. Jag behöver verkligen en sådan. Kan tillägga att det inte blir bättre med åren...
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!