• Brunhilde

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Fjäril Vingad skrev 2015-06-22 14:29:56 följande:
    Ska jag skicka mina kids till dig? {#emotions_dlg.djavulsk}Flörtsmile2.gif
    Nej, har inte tid med ungar. Måste hinna klittra emellan alla mina dagliga hushållssysslor.
  • Brunhilde
    Fjäril Vingad skrev 2015-06-22 14:36:06 följande:
    smile2.gif Glid inte av stolen/soffan/whatever och skada dig bara! Hjärta
    Lovar att vara försiktig med lårbenshalsen
  • Brunhilde
    Fjäril Vingad skrev 2015-06-22 14:41:19 följande:
    smile2.gif Bra där. Vore ju olyckligt med lång konvalescens. Vem vet hur lätt det är att klittra med bruten lårbenshals heller, för den delen! smile3.gif
    Jag tror inte det är med lårbenshalsen man klittrar, men jag kan ju ha missuppfattat något.
  • Brunhilde
    Fjäril Vingad skrev 2015-06-22 14:43:48 följande:
    Meh, menade ju att om man är gipsad så kanske man inte når att klittra, så att säga... Doh! Skrikandes Tomte
    Ah, jag blev sjukt osäker där om jag missat något i tekniken. Har redan hunnit se tre tutorials och spytt fyra gånger! Nästa gång kan du väl vara liiite snabbare med förklaringen TACK!!!!11
  • Brunhilde
    Fjäril Vingad skrev 2015-06-22 14:54:49 följande:
    Tutorials? Asså, jag trodde mer om dig än så! Hur pryd är du, kvinna?! smile3.gif
    Please call me Prudence! Du vet hur pryd jag är
  • Brunhilde
    Knall skrev 2015-06-22 16:20:43 följande:
    Fan vad jag fryser!!! smile8.gif

Glad midsommar i efterskott på er! Jag hade det väldigt trevligt!
    Drack Tequila Rose-Strawberry and milk, rom och cola, käkade nypotatis, nytrillade köttbullar, jordgubbar med mjölk, hånglade, spelade spel, hånglade, hackade sallad, hånglade, käkade smultron, grillade, hånglade, skrattade, åt lite mer, hånglade, drack lite mer, hånglade, gick på promenad, duschade, hånglade och avslutade dagen/ natten med fyllesex....
    En bra midsommar m.a.o.. smile2.gif

Och Brunis.. Du är lika pryd som Markis de Sade.. smile2.gifsmile9.gifsmile6.gif
    Låter som en helt perfekt midsommar! (Förutom märkliga drinkar innehållandes mjölk)
    Jädrar i hoppet vilket intryck jag har gjort. Kanske dags att låta den niosvansade katten få dansa lite...
    Jag som är en så beskedlig liten dam
  • Brunhilde
    Anonym (Signe) skrev 2015-06-19 13:44:05 följande:
    EFTERLYSNING! Någonstans i den här tråden ska det finnas ett videoklipp som någon lade upp någon gång. Jag tror att det var något med Enya eller i den stilen. Det var så himla vackert. Jag har inte tid/tålamod att leta igenom över 2000 sidor. Är det någon som känner igen? Trevlig midsommar till alla!
    Det kanske kan vara Häckis.
    Häckis var're du?
  • Brunhilde

Tänkte glädja er så här lite på kvällskvisten med en glad trudelutt i ett ganska aktuellt ämne:

Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!