• Brunhilde

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Aniiee skrev 2015-06-15 20:57:38 följande:
    Mitt huvud värker på ena sidan..... Men på sidan den här gången och inte som om någon slagit in en kil ovanför ena ögat.....

Gissar på för lite sömn...

Jaha, händer något här eller?
    Nada, hur var Microsoft?
  • Brunhilde
    Brunhilde skrev 2015-06-15 21:28:12 följande:
    Nada, hur var Microsoft?
    Orkar inte skriva hela meningar ^^
  • Brunhilde
    Aniiee skrev 2015-06-15 21:35:38 följande:
    Trist, någonting måste ju hända då och då.

Helt ok presskonferens. Jag har postat några trailers i den andra tråden, om du vill se något. Rekommenderar verkligen att ta en titt på Beyond Eyes. De visade Minecraft med Oculus, dock är jag extremt skeptisk till det de visade. Oculus är bra men inte SÅ bra....
    Beyond eyes är inte riktigt min grej, lite mer åt Dark Souls-hållet.
  • Brunhilde
    Djävulens Högra Hand skrev 2015-06-15 22:31:25 följande:
    Jag tror jag vet hur du menar. Är lite dyster här så piggar upp er med en fin trudelutt. Den är ju så vacker så man får tårar i ögonen.

" target="_blank">

Oh, herre min je, du vet sannerligen hur man charmar en kvinna med ljuv musik.
  • Brunhilde
    Aniiee skrev 2015-06-15 22:39:56 följande:
    Kolla in Dark Souls-trailern istället då =P
    Redan gjort
  • Brunhilde
    Aniiee skrev 2015-06-15 22:44:18 följande:
    =P Jag tyckte om den, vill ha, gimme, gimme.
    Kan tänka mig ReCore och Ashen med, men Dark Souls står högst på listan där iaf.
  • Brunhilde
    Djävulens Högra Hand skrev 2015-06-15 22:47:18 följande:
    Jemen jamen vad kul! Värre med gonorré... Har jag hört. Tänk om du fått det liksom, i örat.

Trodde nästan du var sarkastisk där ett tag men tack gud så glad jag blir, trodde bara du gillade sådan där inavelsmusik men vad kul då kan jag posta mer ballader.
    Eller hur, jag tuggar på mitt grässtrå och filar lite på min banjo här. Jo, men du kan posta det du kallar "ballader"...
  • Brunhilde
    taquine skrev 2015-06-15 22:59:35 följande:
    Dags för bädden min käre DHH , natti , natti smile5.gif
    Nu blev jag nästan lite skraj, tänk om vi får drypan i örat bägge två nu. Vi har ju faktiskt lyssnat på samma låt
    Får se om det droppar konstigt imorgon.
  • Brunhilde
    taquine skrev 2015-06-15 23:14:40 följande:

Är vi inte för gamla för sådant Behärska och bete dig nu Brunis . Gamla gumslem vill vi väl inte vara

Pft. Jag tänker bli ett ärkegumslem och nypa de unga värdarna på hemmet i rumpan så fort jag får chansen, om det inte blir ättestupan innan dess vill säga. Tror att gumslem har mycket roligare än små behärskade tanter.
  • Brunhilde
    taquine skrev 2015-06-16 14:46:53 följande:
    Wow , jag kommer att köra med onepiece , ja då gärna leopardmönstrat , rosa flufftofflor från Ullared  (Helst köpt av Jan-Conny ) 
    Jäklar vilka race vi kommer ha med rullatorerna efter de manliga vårdbiträderna , antar Brunhilde vinner ... smile5.gif
    Haha, klart jag gör, medan ni hasar på allt vad ni kan sätter jag mig på min och vrålar "Skjut mig, skjut mig!", tills någon av de unga vårdbiträdena får nog och sedan ger rullatorn en knuff och vips har jag knipit tre manliga vårdare i rumpan innan någon hinner blinka. Vet dock inte riktigt hur jag ska överträffa era tilltänkta outfits. Får kanske fortsätta som jag brukar och rycka till mig det som ligger närmast, kombinationerna är inte alltid så lyckade och det hamnar inte alltid på rätt håll eller med rätt sida ut...Skäms Och det är lite onödigt att sminka bägge ögonen ibland, om man nu sminkar sig alls...
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!