HäckHäxan skrev 2014-04-09 21:25:12 följande:
hahaha hon ser snart ner på dig
Tja jo man kan säga spännande och rätt roligt, vi hade sjukt nog rätt jävla roligt. Men all oro, alla knackningar, alla pengar, all otrohet, tja alla de dåliga sakerna var helt enkelt för jävla dåliga.
Jag hatar pengar idag. Har en sån där grej att jag aldrig mer vill ha mycket av den varan. Jag bara vill inte. Så visst pengar är bra, absolut bra. Men är numer lite milt allergisk mot pengar.
Jag tror du har rätt
Jag har blivit det innan var jag mest skadad, trasig och ganska vingklippt, så arg på världen, så hård med en mur som får kinesiska muren att framstå son liten och löjlig. Nå jag har fortfarande en mur, men den går att forcera om man ger sig fan på det och jag kan banka hål på min sida av den också
om jag vill dårå. Enkelt uttryckt så blev jag vuxen, mer mänsklig och lärde mig att ensam inte alltid är starkast.
FAST alla skall fan ha klart för sig att jag kan jävligt bra själv! Så ingen får för sig annat
Canis meus id comedit
Det är fan inte långt kvar för någon av dem!
Jag räknar kallt med att vara omväxt av båda inom 2 år... *Muttrar surt*
Ja, det förstår jag att det inte var värt att fortsätta. Hur kul man än har/ hade tillsammans..
Jag tror de flesta som lärt känna dig på ett eller annat sätt vet om att du kan själv!
Pengar är ett nödvändigt ont.. Blir trött på skiten själv.. Men vad ska man göra?
Livet härdar människor olika. Och alla tar det på olika sätt, vissa går vidare mer starka och fasta i sin egen person andra vacklar..