• Knall

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

HäckHäxan skrev 2014-04-09 19:47:00 följande:
    Ost är för jäkla gott Arrowrot står bland kryddorna, en vanlig burk, vitt puder, används i asiatisk mat egentligen.

Bara för vi pratar lchf mat blev jag sjuk sugen på spenatplättar en av de få rena lchf rätter som ongen gillar
    Ooooh ja!! Funderar på att be mannen köpa grillad kyckling och ostbitar till mig istället.. Brie och camembert... *Dreglar*

Visst tusan! DET receptet vill jag ju ha!!!! Skrikandes
    Some cause happiness wherever they go; others whenever they go.
  • Knall
    HäckHäxan skrev 2014-04-09 19:48:06 följande:
    Är det där olika typer av klänningar alltså?
    Japp! Ska kolla in en sida om kroppsformer och kläder.. Är den bra länkar jag den här..
  • Knall
    HäckHäxan skrev 2014-04-09 19:49:09 följande:
    Määä ullared när man kan knulla konstant, är ni inte riktiga? Det är ju typ misshandel att åka dit Förvånad 
    Vem säger att man inte kan stanna till på vägen...
  • Knall
    HäckHäxan skrev 2014-04-09 20:01:28 följande:
    Jag hade valt knulla alla dagar om året hellre än ullared. Fy fan för att rusa runt med en massa folk och deras jävla kundvagnar.

Har varit där en gång som vuxen och då var det lugnt, verkligen lugnt, men jag var skeptisk efter alla mardröms berättelser. Men på den tiden så kunde jag hmm blåsa upp mer pengar än jag kan nu och behövde inte tänka på det, det gjorde också att man verkligen kunna planera in att åka när det var som minst med folk i månaden.

Min jävla bil bestämde sig också för att inte vilja öppna bagaget, som jag svor över den jävla bmw:n OMG men kom på till slut att man kan ju för fan öppna själva bakrutan också Genast blev bilen iaf lite mer älskad. Fast sen höll vi på att hmm åka vattenscouter med bilen på vägen hem, regnade som fan, då insåg jag att hmm platta snygga däck som får vattenplaning hur lätt som helst kanske inte var det bästa. Så man kan säga att jag hade en kombi, snygg som fan, med massor av extra krafs, men den kanske var bättre att köra race med än att handla på ullared och köra i regn. Vinröd var den och jag älskade den verkligen och en dag var den vips borta för då hade mitt ex sålt min bil Obestämd
    Måste shoppa kläder till barnen.. De växer utav bara fan!Skrikandes Sedan så är det lite inredning på det med och så ska vi till optikern där..Drömmer

Va? Sålde han bara din bil så där?
  • Knall
    HäckHäxan skrev 2014-04-09 20:26:52 följande:
    i like that one!
  • Knall
    HäckHäxan skrev 2014-04-09 20:36:10 följande:
    Märklig grej med ungar, just den där detaljen att de växer Jag blir mest galen, hoppet mellan 116 och 122 är så stort vips. Nå de är snart sommar så hon lät ränna runt i shorts ändå snart.

Jepp, speciell edition på den karln. Fast å andra sidan så dök den upp ungefär likadant. Älskling kolla ut på gårdsplan. Tittar ut och ser en vinröd bil, hör skrammel, vänder mig om och han trycker en nyckel i min hand och säger den är din med ett jättesmajl. Själv tittar jag på honom och frågar om han är dum i huvudet? Och får svaret att annars duger tack så mycket fint Alltså jag har inte ord att beskriva vår relation på ibland tror jag, den var helt enkelt sjuk, störd, rolig, alldeles för hög spänningsfaktor, för mycket på fel sida av lagen, för mycket av det mesta. De enda jag kunde vara helt säker på var att det iaf aldrig stagnerade och blev någon form av normal vardag, för det var helt omöjligt för honom att ha en vardag, korta stunder och sen vips hade han satt sig i smeten igen. Många hårda knackningar på dörren, antingen av stora jävligt hårda kostymkillar eller så bar de blåa uniformer. Tror jag skulle kunna skriva en bok, minst en bok om de där helt idiotiska typ fyra åren.

Nå skit samma det tog år att lappa ihop mig själv igen och hitta den jag egentligen är, vill vara och tänker bli. Men nu är jag här iaf, i en svagare och samtidigt starkare variant
    Särskilt lilltjejen skjuter i höjden.. Brås på pappa.. Kommer bli lååång!

Ah.. Spännande med andra ord.. Skulle definitivt läsa den boken..

Tror du är stark och svag på rätt sätt!
  • Knall
    HäckHäxan skrev 2014-04-09 21:25:12 följande:
    hahaha hon ser snart ner på dig smile2.gifsmile2.gifsmile2.gif

Tja jo man kan säga spännande och rätt roligt, vi hade sjukt nog rätt jävla roligt. Men all oro, alla knackningar, alla pengar, all otrohet, tja alla de dåliga sakerna var helt enkelt för jävla dåliga.

Jag hatar pengar idag. Har en sån där grej att jag aldrig mer vill ha mycket av den varan. Jag bara vill inte. Så visst pengar är bra, absolut bra. Men är numer lite milt allergisk mot pengar.

Jag tror du har rätt smile2.gif Jag har blivit det innan var jag mest skadad, trasig och ganska vingklippt, så arg på världen, så hård med en mur som får kinesiska muren att framstå son liten och löjlig. Nå jag har fortfarande en mur, men den går att forcera om man ger sig fan på det och jag kan banka hål på min sida av den också Solig om jag vill dårå. Enkelt uttryckt så blev jag vuxen, mer mänsklig och lärde mig att ensam inte alltid är starkast.

FAST alla skall fan ha klart för sig att jag kan jävligt bra själv! Så ingen får för sig annat smile2.gif
    Canis meus id comedit
    Det är fan inte långt kvar för någon av dem!

Jag räknar kallt med att vara omväxt av båda inom 2 år... *Muttrar surt*

Ja, det förstår jag att det inte var värt att fortsätta. Hur kul man än har/ hade tillsammans..

Jag tror de flesta som lärt känna dig på ett eller annat sätt vet om att du kan själv!

Pengar är ett nödvändigt ont.. Blir trött på skiten själv.. Men vad ska man göra?

Livet härdar människor olika. Och alla tar det på olika sätt, vissa går vidare mer starka och fasta i sin egen person andra vacklar..
  • Knall

Nu har jag fått i mig en halv grillad kyckling och lite brieost samt körsbärstomater..

Ungarna har satt i sig sina hamburgare och stupat i säng...

Inväntar kaffet....

• Knall

Skitnatt.. Massor med mardrömmar på samma tema som till slut jagade mig ur sängen..

Värk i örat, käken och huvudet samt på höger sida av bröstkorgen..

Kom i säng igen vid halv fem.. Somnade runt fem, grabben bestämmer sig för att vakna innan alla andra, går upp vid halv sex och börjar stöka...

*Irriterad och trött*

• Knall
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-04-10 06:37:42 följande:
    Fan är du sjuk än?Förvånad
    Tycker det låter som du verkligen behöver kolla upp det där.

Iaf hoppas jag du får en underbar dag och krya på dig!{#emotions_dlg.flower}
    Jepp.. De ska höra av sig från vc idag så antagligen får jag knata ner dit, bli klämd och tittad på, lämna blodprover etc

Och mannen har ju naturligtvis blivit sjuk nu också....

Tack så mycket! Önskar dig en bra dag du med!
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!