• Knall

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

HäckHäxan skrev 2014-04-09 18:42:50 följande:
    *skickar direkt*

Var rätt gött också får jag säga. Men zucchinipastan med ostsås med bacon i OMG sjukt jävla gott asså!

Nu pajjade jag ju min lchf med frukosten i morse, men kände att jag behöver ju inte kasta i mig mer skit. Mini käkar dock spagetti, sista spagettin. Vi äter inte pasta särskilt ofta hahaha tror de var kompisen som köpte denna en gång när vi skulle äta pasta carbonara. (stavas?)

Åhh scouterna Hjärta Tror jag får leta upp mina pärmar och papper och ta fram min hårt in bankade naturnissefostran och sprida kunskap till avkomman. Satt just och funderade på att göra en klocka, med stor och liten visare i nån hårdpapp/ kartong och leka klockan med henne. Nu när en a-lagare ändå köpt en armbandsklocka med snötvit på liksom.
    Gulle!!

Åh!! Det lät gott!! Sjukt gott! Recept?

Äh.. Nya tag... Jag har bara hållit på ett par dagar.. Märker dock redan lite skillnad i kläderna..Obestämd

Mannen är ledare.. Han har lika kul som barnen.. Jag menar.. De får elda, tälja, bygga och ha sig..
    Some cause happiness wherever they go; others whenever they go.
  • Knall
    HäckHäxan skrev 2014-04-09 18:46:52 följande:
    Backar lååångt*

Det där var alldeles för girlstuff för mig, noll jävla koll. A linjer chiffong rena kinesiskan!

Äger typ min gamla balklänning, en klänning jag köpte för 4 år sen när mamma fyllde 50, fan de är nog bara två, fick för mig det var fler men nä de är nog bara dom. Hade lite åtsittande fodral.klänningar men bestämde mig för att jag var alldeles för tjock för såna och slängde eller gav bort dem. Fast jag saknar absolut en av dem, så jäkla skön att ha på sig, men när jag insåg att den precis täckte baken så slutade jag använda den bland folk eller iaf utan något vettigt under, framifrån satt den dock fint, jävla rövjävel
    Haha! Det är typ det jag vet som sitter bra på mig! Kommer ihåg från ett tidigare bröllop jag var på att jag med min kroppsform skulle ha just A-linje format..
    Färgerna är sedan vad jag gillar och tycker är somrigt samt att de klänningar jag gillat hittills har varit i chiffong.. Efter det så skiter det sig..

Vill ju gärna ha en klänning jag kan använda vid fler tillfällen också..
  • Knall
    SAD skrev 2014-04-09 18:47:49 följande:
    Brukar vara så :-/
    Men seriöst.. 25.000 för en bit tyg??????SkrikandesObestämdFörvånad
  • Knall
    HäckHäxan skrev 2014-04-09 19:01:08 följande:
    Hehe oj receptet är köttfärs, lök, kryddor på en höft och tja en stor portion kärlek, jag och Freja kryddar allt med kärlek här hemma

Jag var också scoutledare Dessutom i NSF ( nej inte nassenissarna ) men nykterhetsrörelsens scoutförbund. Tyst

Menade baconsåsen!

Jag var med i Armékyrkans scoutkår som ung......Tyst
  • Knall
    Anonym (okejdå) skrev 2014-04-09 19:08:02 följande:
    Hur vet man det? Alltså vilken kroppsform som ska ha vad? Hm, jag är inte så insatt i sånt här. Använder naglarna till skruvmejslar och blir förvånad varje gång jag upptäcker att jag måste raka armhålorna. Sexigt va
    Görsexigt!!!

Man går till en sådan butik och säger; "Hej.. Jag har ingen aning om vad jag passar i så ro hit en klänning som jag kan ha!" Typ..

Nä, men var på en butik som sålde bröllopsklänningar, bal- och cocktailklänningar och fick då vet vad jag passade i.. Att luska ut det själv.. Njae.....
  • Knall
    HäckHäxan skrev 2014-04-09 19:09:20 följande:
    hahahahhaha har du kollat in vad ullkläder i skottland kostar, finns nått slott/ borg grej där som säljer ja främst till adeln/ rika människor OCH jag säger bara OMG. hahahhaa

Jooo de är sant, mina kompisar var där för ett tag sen Men jag minns fan inte vad det heter.
    *Vill inte veta*Tyst
  • Knall
    HäckHäxan skrev 2014-04-09 19:15:51 följande:
    Ahhh kärlek, såklart!

Jag brukar göra typ vitsås, peppra och salta som man vill ha den, tar oftast inget salt alls, för bacon är salt och jag ha gärna ost med lite smak i eller blandar typ hushåll och nån ost med smak i. Klipper bacon i små delar och steker, rätt hårt, så de får färg och nästan är lite knapriga. ( Har inte testat den på lchf vis, men det lät garanterat att använda pofiber att tjocka till den med, alternativt jävligt många ägggulor eller kombinera bägge ) Arrowrot kan du använda, men de kommer gå åt en jäkla massa om du skall reda sås till hela familjen med den. Nå jag river några dl ost, säg tre, lägger i typ två direkt och känner sen av om de behövs mer. Den går att spara i kylen om det inte går åt, värm den på spisen bara med lite mjölk eller grädde och rör om hela tiden typ.

Joo svartpeppar, massor av svartpeppar ( jag älskar svartpeppar haha ) Freja gör det inte, så jag får peppra efteråt jag

Om du hittar nått lchf grundrecept på vitsås, så lär det gå att göra ostsås av den. Man kan ju göra på ren grädde som får koka i en evighet, men jag har dåligt målatod!
    Tackar!! Låter sjukt gott! Pofiber har jag, arrowrot ska jag köpa... Ost är gott!!!

Jag har tålamod... Ibland..
  • Knall
    Anonym (okejdå) skrev 2014-04-09 19:17:34 följande:
    Hm, får nog gå en kurs. Vet inte ens vad en A-klänning är kom jag på. Föreställer mig att jag skulle se lite lustig ut i det. Typ en hobbit i ett tält Obestämd

Typ så...

• Knall
    HäckHäxan skrev 2014-04-09 19:23:59 följande:
    Säker??? Drömmer Kan fråga imorgon annars när vi åker till skolan

Blir förövrigt barnledig hela dagen till typ 17-18 imorgon, då kompisens unge och min unge ( systrar säger dom att de är ) nåja min skall till dom direkt efter skolan. Hoppas fan min nacke/ axel / rygg gör mindre ont. 

Ganska!

Vi blir barnfria på fredag och lördag.. Mamman hämtar dem efter skolan på fredag och skjutsar dem sedan till farmor som de sedan sover över hos.. Vi ska till Ullared...Tyst

• Knall
    Anonym (cem) skrev 2014-04-09 19:27:27 följande:

Hojta till om du få hitta en bra och billig någonstans .
    Will do! Kanske de tar mängdrabatt?
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!