• Knall

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

SAD skrev 2014-04-08 17:36:50 följande:
    Åh vilka bilder!!! *kåt*
    Jag vet!! Fan Kidsen kommer ju hem strax! Kan de inte vara vråltrötta och stupa i säng nu på stört??!! Vavavavavava??!! Skrikandes
    Some cause happiness wherever they go; others whenever they go.
  • Knall
    SAD skrev 2014-04-08 17:35:32 följande:
    Han har ansiktstatuering bara så ni vet, men verkar såååå lovely! Gah! Kanske jag ska ha honom för mig själv? Haha nä, jag ska få in han i detta forum så någon annan kan få nöjet att... Ja.. Vad ni nu vill.. Inget vaniljsex dock enligt honom
    Åh! Tatuerade män.. *Dreglar*Drömmer
  • Knall
    HäckHäxan skrev 2014-04-08 17:42:20 följande:
    Hmm inte där jag bor. Får flytta till Norrland eller nått hahahha
    Import? ;-?
  • Knall

Grabben steker pannkakor, flickan säljer majblommor med pappa som sällskap, jag håller tydligen på att rökförgifta oss alla eftersom spjället till värmepannan stod vidöppen!!

Tur att det är för varmvatten jag eldar för jag kommer verkligen behöva en dusch sedan!! *Stinker värre än en mordbrännare*

• Knall
    HäckHäxan skrev 2014-04-08 19:16:51 följande:
    Men oj, jisses tur du kom på det då OCH att du kommer ha varmvatten smile2.gif
    Canis meus id comedit
    Jag HAAAAAAAAAAAAAAAAAATAR vår värmepanna!!!

Måtte vi få bergvärmepump eller en luft/vatten till hösten!!

Att elda för att få varmvatten SUGER!
  • Knall
    HäckHäxan skrev 2014-04-08 19:40:11 följande:
    Jasså den är en djävul förstår jag!!!!! *vrålar med dig*

Hoppas också ni får det då, bergvärme är ju bra skit. Fast om jag någon gång skulle lyckas köpa ett eget hus så skall det vara solceller på taket smile1.gif
    Canis meus id comedit
    Karln jobbar ju med sådant så han vet ju vad han talar om och vad som passar vårt hus..

Kan också tänka mig solceller!
  • Knall
    HäckHäxan skrev 2014-04-08 21:07:07 följande:
    Ännu bättre ju, han har full koll smile2.gif

Bv och solceller OCH gratis ved *drömmer mig bort igen*

Fan låt mig vinna ett par miljoner på lotto!!!! Moder natura jag ber dig på bara knän, snälla!
    Canis meus id comedit
    Jo, det har han.. Ganska gött faktiskt!

Jag lovar att om jag vinner 154 miljoner så kan du få ett par till en egen liten lya närmare "stan".
  • Knall
    SAD skrev 2014-04-08 21:14:10 följande:

Släppte precis in en annan katt.. Inte ska väl missen behöva vara ute i regnet smile4.gif

Jävla galna katt-tant jag är då!

Det är ju bara fint!!

Min kom springandes här och gapade.. Ville visa att hon minsann fångat sin lilla, vita leksaks- isbjörn..
  • Knall
    MrMom skrev 2014-04-08 23:10:16 följande:

GAAAARRRG....jag vill ha sex!

En får va som en blev när man inte blev som man skulle...kik namn : Jokke70
    Pilutta dig! Det har jag haft!
  • Knall
    HäckHäxan skrev 2014-04-09 01:36:23 följande:

Alltså mina matvanor man måste ehhh älska dom. Överväger att börja skriva matdagbok om jag bara kom ihåg att skriva. Men här kommer dagens intag.

4-5 pannkakor till middag

Och nyss 6 msk keso kvällsmat.

Jo jag åt två knäckemackor natten till idag de kanske räknas, med leverpastej på.

Detta är mitt näringsintag på ungefär ett dygn. Jo och tre skumtomtar och 4 koppar kaffe.

Två st Oopsies med ost på, 6 koppar kaffe och broccoligratäng med kyckling var vad jag åt igår..

Känner redan hur det här med LCHF kommer gå åt helvete om jag inte lär mig äta mer och regelbundet..
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!