• HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Ingen större mening med tråden, mer än att surra om sex, om annat och försöka undvika trasha andras trådar bara för att man är hmm över social och flummig till och från.

Man får såklart mumla sex hur mycket man vill, det är alltid uppskattat. Vill ha den i sexforumet, just för att en hel del intressanta människor är anonym, dumt att hindra dem från att surra och vara knäppa tänker jag just nu.

Så egen sprit medtages på fredagar och lördagar och tja alla andra jävla dagar också.

Vill ni bära blöjor och runka i dom så är det hel ok för mig, analt är inte sodomi oavsett vad andra må tänka om det, wet är inget man dör av, men garanterat att föredra med någon likasinnad, folk som tänder på att se sin partner i snibb-blöjor är inte pedofiler, just saying. Smisk är helt okej, låt vuxna göra och leva som de själva vill, så länge alla är nöjda och glada är jag också nöjd och glad. Vi någon bindas på kors och bli randad så låt dom. Vem är du att avgöra vad som är skönt och förlösande för någon annan? Drömmer

Lite allvar då! 

Tidelag håller jag mig gärna ifrån och skulle jag komma på någon med det så skulle jag helt ärligt ha ihjäl denne, samma sak med riktiga pedofiler då. Vissa saker tycker jag ett skott i pannan är bästa lösningen på. Billigt och kostar inte staten många kronor, de pengarna kan istället läggas på att ge barnet all den hjälp de kan tänkas behöva för att få ett så bra och värdig liv som möjligt! Tja djuren får man väl avliva om de är för skadade av övergreppet, alternativt laga om det går och hitta ett nytt bra hem där de får leva i ro och fred och bara vara djur och leva som dennes art bör göra, ungefär så.

Men bortsett från det där som drabbar oskyldiga så kan iaf jag bubbla om det mesta och finner jag inte något intressant så ger jag ju fan i att fånga just den tråden. Så prata om vad tusan ni vill eller behagar. jag ogillar regler och sociala normer och är både ambivalent och obstinat till min natur och älskar sjuk barock jävla humor och driver gärna med mig själv, du också, men seså välkommen Skål

Vill dessutom be anonyma Göran en ursäkt för mitt spinnande i hans tråd, det var stillöst, dock av ren tanklöshet, men inte mer rätt för det. Så jag ber verkligen om ursäkt för det där. {#emotions_dlg.flower}

En bild borde sätta pricken över i:et, skall se om jag finner någon...

Sist men inte minst!

Joo och kanske...

Mest för att jag tycker bilden är vacker då
    Canis meus id comedit
  • Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!
  • HäckHäxan

Joo och det finns en familj här som också kör limmo och har hundra ungar, en volvo 740 som är gjord till limmo

Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Anonym (cem) skrev 2014-04-07 10:28:11 följande:
    Tips på god efterrättmottages tills på lördag! Ska helst vara enkelt att göra.
    *planerar middagsbjudningar för att slippa tänka på sex*
    Cjokladmousse/ parfait  Man kan ha den som bägge delar tycker jag gällande mitt recept då. Rätt enkelt. Med lite frukt / bär och en klick grädde till, om man har det som mousse då. Kan ju visserligen funka att ha bär till parfaiten också.
    Canis meus id comedit
  • J  a d e d
    Schna skrev 2014-04-07 03:00:00 följande:
    Jag tror dig Ska plöja igenom rubbet. Säsong två, avsnitt tre nu. Ingen vill ha Damon, han är helt överbliven stackarn.  

Du är så duktig, min älskling. Plöj, säger jag, plöj.

Jag kan offra mig på Damon där, låt gå liksom. MKEJ DÅ
  • HäckHäxan
    HäckHäxan skrev 2014-04-07 10:32:16 följande:
    Chokladmousse/ parfait  Man kan ha den som bägge delar tycker jag gällande mitt recept då. Rätt enkelt. Med lite frukt / bär och en klick grädde till, om man har det som mousse då. Kan ju visserligen funka att ha bär till parfaiten också.
    Määh choklad va fan!
    Canis meus id comedit
  • gilmore

Okej jag har träningsvärk, det är så pass sällan jag ligger att jag får det efteråt.

• Fjäril Vingad
    gilmore skrev 2014-04-07 11:40:46 följande:
    Okej jag har träningsvärk, det är så pass sällan jag ligger att jag får det efteråt.
    Fast sån träningsvärk är ju najs. Drömmer
  • gilmore
    Fjäril Vingad skrev 2014-04-07 12:04:48 följande:
    Fast sån träningsvärk är ju najs. Drömmer
    Så sant kära du, så sant Skål
  • HäckHäxan
    gilmore skrev 2014-04-07 12:28:18 följande:
    Så sant kära du, så sant Skål
    Skål Amen på den liksom!
    Canis meus id comedit
  • Schna
    J a d e d skrev 2014-04-07 10:27:25 följande:
    Gärna.
    Kyss
    J a d e d skrev 2014-04-07 10:32:17 följande:

Du är så duktig, min älskling. Plöj, säger jag, plöj.
    Jag kan offra mig på Damon där, låt gå liksom. MKEJ DÅ

Så ädelt av dig Solig 

Känner mig sjukt duktig här, avsnitt 5 coming up!

HäckHäxan skrev 2014-04-07 10:29:38 följande:
    Finns det säkert =) Men sidan är bra. För sist så skrev jag ut resultatet och läste de delar jag inte hade full koll på i boken, gjorde proven där många gånger, finns även prov på enbart skyltar, också skitbra. testen på sidan ser ut precis som teoriprovet gör på riktigt. Varför plöja en hel bok när man redan kan mängder tycker jag, bättre att lägga tiden och energin på att läsa in det man inte kan eller är bra på, som för min del är totallast, maxvikt, tid/ datum parkering, räkna ut/ veta när fan bilen skall besiktigas ( menlös info enligt mig då man får hem papper på skiten ändå )

NU är ju alkohol delen en egen liten kurs, så var det inte när jag pluggade körkort 06. Köra bil kan jag, både vettigt och som en halv biltjuv. Har kört bil sen jag var 16 så det är det minsta problemet. Mitt problem är att inte få provpanik och få en blackout helt enkelt.

Ajdå. Men det kanske är värt några prov-försök?

Ja, din taktik låter onekligen lite smartare måste jag säga

It takes a fool to remain sane
  • J  a d e d
    Schna skrev 2014-04-07 14:12:48 följande:
    Så ädelt av dig  Känner mig sjukt duktig här, avsnitt 5 coming up!

Jag undersökte saken nogsamt igår och det visar sig om jag inte minns fel att Klaus tågar in redan i säsong tre, ja eller tidigt i fyran, så om du fortsätter så här duktigt och tålmodigt en ytterst kort stund till så kommer du snart att drabbas av akut ägglossning.
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!