• HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Ingen större mening med tråden, mer än att surra om sex, om annat och försöka undvika trasha andras trådar bara för att man är hmm över social och flummig till och från.

Man får såklart mumla sex hur mycket man vill, det är alltid uppskattat. Vill ha den i sexforumet, just för att en hel del intressanta människor är anonym, dumt att hindra dem från att surra och vara knäppa tänker jag just nu.

Så egen sprit medtages på fredagar och lördagar och tja alla andra jävla dagar också.

Vill ni bära blöjor och runka i dom så är det hel ok för mig, analt är inte sodomi oavsett vad andra må tänka om det, wet är inget man dör av, men garanterat att föredra med någon likasinnad, folk som tänder på att se sin partner i snibb-blöjor är inte pedofiler, just saying. Smisk är helt okej, låt vuxna göra och leva som de själva vill, så länge alla är nöjda och glada är jag också nöjd och glad. Vi någon bindas på kors och bli randad så låt dom. Vem är du att avgöra vad som är skönt och förlösande för någon annan? Drömmer

Lite allvar då! 

Tidelag håller jag mig gärna ifrån och skulle jag komma på någon med det så skulle jag helt ärligt ha ihjäl denne, samma sak med riktiga pedofiler då. Vissa saker tycker jag ett skott i pannan är bästa lösningen på. Billigt och kostar inte staten många kronor, de pengarna kan istället läggas på att ge barnet all den hjälp de kan tänkas behöva för att få ett så bra och värdig liv som möjligt! Tja djuren får man väl avliva om de är för skadade av övergreppet, alternativt laga om det går och hitta ett nytt bra hem där de får leva i ro och fred och bara vara djur och leva som dennes art bör göra, ungefär så.

Men bortsett från det där som drabbar oskyldiga så kan iaf jag bubbla om det mesta och finner jag inte något intressant så ger jag ju fan i att fånga just den tråden. Så prata om vad tusan ni vill eller behagar. jag ogillar regler och sociala normer och är både ambivalent och obstinat till min natur och älskar sjuk barock jävla humor och driver gärna med mig själv, du också, men seså välkommen Skål

Vill dessutom be anonyma Göran en ursäkt för mitt spinnande i hans tråd, det var stillöst, dock av ren tanklöshet, men inte mer rätt för det. Så jag ber verkligen om ursäkt för det där. {#emotions_dlg.flower}

En bild borde sätta pricken över i:et, skall se om jag finner någon...

Sist men inte minst!

Joo och kanske...

Mest för att jag tycker bilden är vacker då
    Canis meus id comedit
  • Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!
  • Schna
    Knall skrev 2014-04-06 23:23:52 följande:
    Men se! Det ju bra!

Sweet {#emotions_dlg.flower}Solig
    It takes a fool to remain sane
  • Anonym (okejdå)

Bara när du är trött? Jag gör pinsamma grejer i stort sett varje dag oavsett sömn.

• Schna
    HäckHäxan skrev 2014-04-06 23:27:12 följande:
    Ja eller en pajero. Får hota min svåger så han blir klar med sin så kan jag sno den! Då får både hund och unge plats, troligen får jag väl ta med mig ett stycke jättekanin också. Katterna kan nog någon mata hoppas jag.

Ja det är det eller alltså jag har inte haft så ont av det i det stora hela, men jag är sjukt på att vara så låst. Hade så gärna velat kunna sätta mig i bilen och åka till stan, ta en tur till havet. Visa min dotter de där små sjöarna som jag älskar, visa saker och ställen jag älskat. Men det krävs en bil, vi bor på helt fel sida av älven haha. Ja de är dyrt, har böckerna här hemma, måste skaffa ny skrivare har ju bara typ 2-3 st på vinden. Skall nog släpa ner den ena och se om den funkar, den behöver nya patroner tror jag OCH så måste jag lära mig ställa in den så den bara skriver ut med svart. Tyvärr slog exet näven i den, så glasskivan till kopiatorn / faxen sprack, lite synd, det är en funktion jag gärna vill ha. Nå finns en sida på nätet där man kan träna på teori provet, körde den förr när jag läste till körkortet, hade ett jävla fel för mkt surade som fan och tappade musten, fast halkan var rolig som fan Men just då var inte pengar något problem, så det kändes mer att va fan tar det en annan dag. Var inte riktigt med i planen att gå i väggen, krascha och sluta fungera eller bli ensamstående mamma. Poängterar jag ångrar det inte, hade gjort samma val idag. Men tja samla pengar på hög fungerar helt enkelt inte, de jag får behöver vi helt enkelt ha att leva för.

Det finns inga övningsprogram då? Har för mig jag hade en på cd-rom som jag körde. Tror dock att du har läshuvud nog att plöja boken som den är om du är riktigt motiverad. Jag gick på trafikskolan och betalade när jag kunde, minns jag. Det var inga problem då i alla fall.

Jag har en bekant med hundra ungar, hon kör limo! Det hade väl varit något till jättekaninen?

It takes a fool to remain sane
  • Chiquita89
    Anonym (okejdå) skrev 2014-04-07 03:07:15 följande:
    Bara när du är trött? Jag gör pinsamma grejer i stort sett varje dag oavsett sömn.

åh jo, jag med, men blir ett extremfall då
    Fuck perfection, love yourself and don't give a fuck what people think.
  • Knall

Denna förkylning börjar bli jääääävligt tradig nu!

Klippte till en mohawk-frisyr på grabben igår kväll..

Blev sugen på att raka av en del av håret, färga resten blont med typ lila toppar?

Undrar om jag har någon slags 30- årskris.. Vill pierca läppen, näsan och öronen samt lägga till lite mer bläck på kroppen... Och raka håret nu då..

Kanske bättre att ploga igenom Arkiv X och Sherlock Holmes istället...

• Anonym (cem)

Tips på god efterrättmottages tills på lördag! Ska helst vara enkelt att göra.

*planerar middagsbjudningar för att slippa tänka på sex*

• HäckHäxan
    Schna skrev 2014-04-07 03:15:53 följande:

Det finns inga övningsprogram då? Har för mig jag hade en på cd-rom som jag körde. Tror dock att du har läshuvud nog att plöja boken som den är om du är riktigt motiverad. Jag gick på trafikskolan och betalade när jag kunde, minns jag. Det var inga problem då i alla fall.

Jag har en bekant med hundra ungar, hon kör limo! Det hade väl varit något till jättekaninen?

Finns det säkert =) Men sidan är bra. För sist så skrev jag ut resultatet och läste de delar jag inte hade full koll på i boken, gjorde proven där många gånger, finns även prov på enbart skyltar, också skitbra. testen på sidan ser ut precis som teoriprovet gör på riktigt. Varför plöja en hel bok när man redan kan mängder tycker jag, bättre att lägga tiden och energin på att läsa in det man inte kan eller är bra på, som för min del är totallast, maxvikt, tid/ datum parkering, räkna ut/ veta när fan bilen skall besiktigas ( menlös info enligt mig då man får hem papper på skiten ändå )

NU är ju alkohol delen en egen liten kurs, så var det inte när jag pluggade körkort 06. Köra bil kan jag, både vettigt och som en halv biltjuv. Har kört bil sen jag var 16 så det är det minsta problemet. Mitt problem är att inte få provpanik och få en blackout helt enkelt.
    Canis meus id comedit
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!