Inlägg från: lille Birger |Visa alla inlägg
  • lille Birger

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

taquine skrev 2014-11-27 23:01:29 följande:
    Tom jag gör egna ;_), de köpta smakar ju Kräks
    Det är så gott ! Vad hungrig jag blev nu, ! 
    Man kan ha tomater på mackorna och ost!

• lille Birger
    Anonym (Signe) skrev 2014-11-27 23:34:21 följande:
    Vad han är söt, din nalle. Vad vill han ha till fiskpinnarna? Jag vill ha potatismos och remouladesås. Jag vet en som har senap på sina. Äckligt. Nu släcker jag lyset. Gonatt Nallen, Birger och alla andra.
    Ja, remouladsås är gott. Nallen var faktiskt kompis med en fiskpinne en gång!
    Aniiee skrev 2014-11-27 23:34:39 följande:
    Går sånna att köpa? Förvånad
    Vet inte. Obestämd  Vi brukar i alla fall göra egna! Nalle De blir oftast goda.

• lille Birger

I morgon ska vi spela warhammer. Jag ska vara Space Marines. Cool

• lille Birger

Vad tycker ni om de här träningskläderna?

• lille Birger
    Aniiee skrev 2014-11-30 17:05:39 följande:
    =P Lillungen ska vara en ren. Tror hon... Brorsan ska försöka övertala henne att vara tomte eller nåt istället. Förskolan tyckte inte att det var en bra idé att småungarna har horn på huvudet, de kan ju göra varandra illa. 
    Nallen vill vara tomte, men det finns inga tomtekläder i hans storlek. Kanske man kan be mamma sy en liten tomteluva till honom så att han i alla fall har någonting.
  • lille Birger

Jag måste säga att den här lille rackaren är riktigt talangfull!

Påminner om när nallen varit och byggt något i sandlådan som han vill att jag ska komma och se.

• lille Birger

Nallen undrar om han också kan få en lussebit:

Han är förtjust i lussebullar. Nalle
  • lille Birger
    Knall skrev 2014-12-01 17:08:44 följande:
    Jag tycker det.. mer för själva känslan.. smile1.gif

Fast.. när jag såg om "Mio min Mio" för ett par år sedan så var det samma sak där. . Otroligt besviken.. smile4.gif
    Vad handlar den om?
  • lille Birger
    Aniiee skrev 2014-12-02 16:07:01 följande:
    Du är svensk och har inte läst Mio min Mio? SKÄMMES ta mig fan! Solig Är det någon mer AL-bok du inte har läst?
    Minns att fröken högläste den för oss på lågstadiet, men jag har glömt vad den handlade om. Dessutom kan man byta ut första konsonanterna och få Rio din trio.
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!