Inlägg från: lille Birger |Visa alla inlägg
  • lille Birger

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-08-26 20:48:14 följande:
    Varmchoklad en filt en film och gott sällskap av en regnbåge i ögonvrån! Ja det vore något det. smile2.gif
    Ja, det låter mysigt!

• lille Birger

Vilken anime figur föreställer den här tjejen:

?

• lille Birger
    Aniiee skrev 2014-08-27 15:48:38 följande:
    Det är ingen animefigur per se, det är Cammy ur Street Fighter.
    High Five Aniiee!

• lille Birger
    HäckHäxan skrev 2014-08-28 00:21:51 följande:
    Rabiata ( det är så jag ser dem ) kvinnor har analyserat mig så uppåt väggarna galet här inne ibland och bestämt saker om mig som jag inte kan annat än asgarva åt, kommer aldrig förstå hur de drar sina paralleller alls. Jag är ju en av de som inte är särskilt hemlig av mig här inne utan tvärtom rätt så öppen som en bok. Det bör således inte vara helt svårt att analysera mig lite snabbt och enkelt.  Min personliga kvinnliga stalker här inne har bestämt att jag enbart är här för att fånga andras män. Den tycker jag är fantastiskt kul faktiskt smile1.gif
    Jag blir gärna infångad mellan dina skinkor. Skål
  • lille Birger
    Knall skrev 2014-08-29 22:44:52 följande:
    Min katt väger knappt 2 kg.. (Hon är 5 år och väldigt liten..)
    Min nalle är 3 år gammal. Solig
  • lille Birger

Jag har kommit på att jag skulle behöva äta mer persilja och vitlök för immunförsvaret, men jag tycker att de är för starka i smaken för att bara äta som de är.

Har någon något bra tips på vad jag kan kombinera de med för att det inte ska bli så stark smak?

• lille Birger
    HäckHäxan skrev 2014-08-30 00:12:56 följande:
    Alltså snackar vi om att du skall bygga upp c vitamins förråd eller att du skall försöka döda en förkylning du har just nu?
    JAg vill få bättre immunförsvar i förebyggande syfte!
    Aniiee skrev 2014-08-30 00:10:33 följande:
    En sak är säker: Jag ska INTE svara på den =P
    Jag behöver absolut INTE äta både vitlöken och persiljan på samma gång, utan jag kan äta dem separat. Behöver bara något som spär ut smakerna så det inte blir för starkt.

• lille Birger
    BumbelBee skrev 2014-08-30 00:18:46 följande:
    Vitlök kan du äta i banan - skär en skåra i bananen och lägg i skivad vitlök. Låter skumt men funkar ???????? smile1.gif
    Spontant låter det där jätteläbbigt. Men det är det alltså inte?
  • lille Birger
    Aniiee skrev 2014-08-30 00:25:50 följande:
    Jag menade att jag älskar vitlök och persilja och äter bådadera rått, står det 2 vitlöksklyftor i ett recept så tar jag 6, så att få mildare finns inte i min sinnevärld Solig
    Persiljan kan jag hålla med om att den inte är så viktig att blanda ut, men att äta en rå vitlöksklyfta blir på tok för starkt för både mig och nallen!

Vi vill ha svagare vitlökssmak! Nalle
  • lille Birger
    Knall skrev 2014-08-30 23:04:54 följande:
    Att hitta lillflickan sovandes med en godisrem kvar i munnen.... smile2.gif
    Nu har hon dock väckts, borstat sina tänder och somnat om med favoritgosedjuret Melker i famnen.. smile5.gif

Själv ska jag också glida ner under lakanen och sväva iväg till fjärran platser.. smile5.gif

(Bara därför så kommer jag säkert ha mardrömmar inatt...) smile9.gif
    Samma med nallen, han somnade vid åttatiden:

Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!