Inlägg från: lille Birger |Visa alla inlägg
  • lille Birger

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

HäckHäxan skrev 2014-08-01 17:22:43 följande:
    Hej ont folk!!!

Nå hej på er goda också.

Hoppas ni mår fint. Jag har mått super så jäkla länge, men idag är jag hmm låg. Skulle vilja ligga och skeda på soffan hela dagen typ. Och då vill min hjärna såklart få bort den känslan genom att göra annat knasigt. Så nu skall jag duscha och dränka mig i serier. Ha det bäst!!
    Ibland är det väderomställningar som gör att man mår konstigt.

• lille Birger

Min nalle var livrädd i natt. Han kröp in och sov innanför min pyjamasskjorta när det åskade.

• lille Birger

Såhär i värmen vill man ha en kall kvinnorumpa att svalka sig med. Drömmer

• lille Birger
    Fjäril Vingad skrev 2014-08-04 17:58:32 följande:
    Hur får man rumpan kall i denna hetta? smile5.gif
    In med rumpan i frysen i några minuter, sen kan du gnida den mot frivillig kille.
    Så svårt är det inte skrev 2014-08-04 18:06:43 följande:
    Nu fick jag också en tanke och skrattar för fullt, du kan sy ihop en egen trosa av lite asplöv eller något? haha :)

Du lär ju vinna mest originella iallafall?

Lövtrosa är riktigt snyggt:

?

Doctor Why skrev 2014-08-04 18:18:04 följande:
    Du har snygg häck Häxan Tungan ute
    Snygg är du också Solig
    Håller med!

• lille Birger

Nallen och jag delade på ett påse kolasnören idag. Glad

Det var väldigt god stämning medan vi smaskade i oss snörena fram tills dess att det bara var ett kolasnöre kvar i påsen. Eftersom vi båda lade hand, eller tass, på det sista kolasnöret uppstod det en dragkamp om vem som skulle få det. Det blev oavgjort eftersom snöret gick av ungefär på mitten så att nallen och jag fick ungefär lika mycket var.

• lille Birger
    Aniiee skrev 2014-08-06 20:23:06 följande:
    Jag har ont i benen.... på tal om interesting....
    Har du något husdjur?
  • lille Birger
    Aniiee skrev 2014-08-06 20:40:46 följande:
    Jupp, 3 st.
    Okej, vad är det för djur? Är någon av dem en nalle?
  • lille Birger
    Fjäril Vingad skrev 2014-08-07 07:16:30 följande:
    Skogsbranden i Västmanland luktar ända nere i Stockholmstrakten nu. smile4.gif
    Jag kände rökdoft i morse när jag vaknade av åskan. Tänkte att blixten slagit ned någonstans och startat en brand, men den branden skulle ju aldrig kunnat utvecklas iom monsunen som var igång.
  • lille Birger
    Aniiee skrev 2014-08-07 17:44:03 följande:
    I feel for ya. Jag lyxade ju med att ligga i sängen....

• lille Birger
    Aniiee skrev 2014-08-07 19:42:16 följande:
    42 squats, 17 leglifts, 27 sit ups, 17 armhävningar, 30 twists, 27 flyes, 28 curls, 28 tricepspress senare, och jag är underligt trött.......

Dusch!
    Du är vältränad!

Själv var jag på Runners Store idag där det konstaterades att jag trampar så pass fel att en ortoped kunde se det bara av att titta på skon vars form ändrats helt pga pronation.
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!