Inlägg från: lille Birger |Visa alla inlägg
  • lille Birger

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Aniiee skrev 2014-07-10 16:21:29 följande:
    Med tanke på att djurhållningen på svensk cirkusar är förbaskat bra och håller sig till svensk djurhållningslag, så ja. Det skulle jag. Alternativt, om man inte har någon koll alls på djurhållning, så kan man gå på djurfri cirkus.
    Detta är en av anledningarna till att jag alltid låter nallen följa med in i mataffären: nyheter24.se/nyheter/inrikes/772796-anette-blev-hjalte-nar-hunden-var-nara-att-do-av-varmen-hyllas
    Brunhilde skrev 2014-07-10 16:57:19 följande:
    Nä! Han skulle kunna bli ärrad för livet och för evig framtid lida av clownskräck. Det sätter allvarliga hinder i det framtida sociala livet. Tänk dig att aldrig kunna vara avslappnad på McDonalds pga rädsla för att Ronald McDonald ev dyker upp eller för att inte tala om barnkalas etc.
    Det låter jättejobbigt. Förvånad

• lille Birger

Idag är det inte lika varmt som det var förra veckan.

• lille Birger
    Aniiee skrev 2014-07-14 23:32:59 följande:
    Låter underbart tycker jag. Jag håller på att välja böcker till mitt nästa matprojekt. Sa jag att jag är tokig i att laga mat? Solig
    Kan man äta en köttfärs som är röd utanpå, men brun inuti? Om man steker den länge på hög värme alltså.

Jag flyttade den från frysen i kylen i förrgår.
  • lille Birger
    Hanks skrev 2014-07-15 15:32:11 följande:
    Bara att lukta på köttfärsen, luktar den okej så är det bara att äta.
    Den doftade lite annorlunda än den brukar göra. Nu när jag stekt upp den på hög värme doftar den dock normalt.

Hoppas den går att äta. Jag har lovat nallen hans favoriträtt köttfärssås och spagetti.

Han skulle bli väldigt besviken om det inte blev någon köttfärssås. Gråter

• lille Birger

Jag tycker synd om den här apan:

Tur att nallen och jag inte bor där det finns såna för läskiga flugor.

• lille Birger
    HäckHäxan skrev 2014-07-16 20:20:41 följande:
    Försökt sno min broccolisoppa nu då kattfan!!!

smile2.gif
    Min nalle fastnade med tassen i en sån där en gång när han skulle ta blåbärssylt.
  • lille Birger
    Brunhilde skrev 2014-07-16 22:26:41 följande:
    Måste kräkas lite. Hur i hela helvete tänker man om man sätter ut kaninen utan mat och friskt vatten på balkongen och sedan åker iväg i fyra dagar utan kaninvakt?!? Kräks Jäkla idiot! Djuret är nu säkert, men människan måste ha jävla otur när den tänker!
    Det längsta nallen varit ensam är 3 dagar då vi glömde honom på stranden efter att ha varit och badat. Nallen hade tydligen gått på en liten utflykt och när han kom tillbaka till stranden hade vi åkt hem. Nallen fick hushålla med några cashewnötter samt äta rester från mat folk slängt i 3 dagar, men han förlorade aldrig hoppet.  Tur att nallen gått med i scouterna, annars hade han nog aldrig överlevt.
  • lille Birger

Är det någon som är bra på integraler?

• lille Birger
    Monte skrev 2014-07-16 23:35:03 följande:
    Feministerna kan det där Birger.
    Menade om någon här i tråden kan det.  Vita kränkta revolterande feminister som bryter mot samhällets normer genom att avstå från att tvätta rumpan och vaginan är jag INTE intresserad av.
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!