Inlägg från: lille Birger |Visa alla inlägg
  • lille Birger

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Brunhilde skrev 2014-07-04 20:05:55 följande:
    smile2.gif Jag undrar var man skaffar sig dylika träningsbyxor? Ingår kameltå?
    Den får man köpa separat och stoppa in innanför brallorna när man vill imponera på tjejgänget.
  • lille Birger
    Knall skrev 2014-07-05 00:34:56 följande:
    Vi har pratt i hans rum nu.. Tonårshormoner blandat med att mammas sambo är psykopat.. typ..
    Oj.    Då kan inte ens en vältränad mammarumpa rädda upp situationen.

• lille Birger
    Monte skrev 2014-07-04 23:08:26 följande:
    Aa me tooo... men jag tänker återfödas som oerhört perfekt människa.
    Med stor rumpa. Cool
  • lille Birger
    Mandi74 skrev 2014-07-05 02:49:48 följande:
    Tror jag fått en finne på min pudel. Aj! Typ.
    Kläm ut den innan du vaxar.
  • lille Birger
    Aniiee skrev 2014-07-06 23:33:49 följande:
    Så, mätt. Typ.... någon som har en chokladkaka?
    Nej, men min nalle har på något sätt fått tag på en klementin

Frågan är bara hur han ska lyckas ta sig igenom skalet. Han får nog försöka bita sig igenom det eller så får jag skala den åt honom.
  • lille Birger
    HäckHäxan skrev 2014-07-07 00:54:21 följande:
    Lyckades med bragden att ramla in på en hmm bdsm fest. smile2.gif så nu har jag iaf spanat på folk som blir pryglade, knullade och har säregen klädstil.

Nå det var trevlig och sköna människor det är huvudsaken i min värld.
    Var det någon tjej med stor rumpa på festen, förutom du?
  • lille Birger
    HäckHäxan skrev 2014-07-07 10:15:04 följande:
    Åh Lille B du hade ÄLSKAT det!!!!!! Min rumpa var liten och nätt jämförd med en del andra där. Så om du någon gång följer med så får du ha en dregellapp runt halden eller bättre en hakklapp i plast så kan du tömma den då och då bara. <3
    Tyckte de att du hade väluppfostrad rumpa, eller var det någon som var tvungen att lägga dig över sitt knä?
  • lille Birger
    HäckHäxan skrev 2014-07-07 11:55:22 följande:
    Inget liggande på knä för min del. Jag var extremt städad och lugn. Mer iakttagande bara.

Hade för övrigt aldrig vågat låta nån främling gå loss på min bakdel. Vissa saker kräver kärlek och respekt i min värld.
    Det kan dock tyvärr redan ha skett. Nallen smiskar så pass löst att du knappt märker det om du har jeans på dig. Han är så klen. Nalle

Han brukar sitta i min famn och använda mitt bröst som boxningssäck.
  • lille Birger
    HäckHäxan skrev 2014-07-07 13:45:40 följande:
    Fast du kanske skulle hjälpa honom lite, du vet så han får upp lite styrka och så.... Enkelt uttryckt visa honom i praktiken hur det skall gå till och hur en röd rumpa faktiskt skall se ut. Eftersom jag är givmilt och det är min ide så hade jag såklart ställt upp som övningsobjekt smile2.gif
    Eftersom det bara är övning kan du absolut ha trosor eller tillochmed byxor på dig, men förvänta dig absolut inte att du får ha det sen om du går till en sån där fest du var på och får smisk av killarna som är där. De killarna tillåter förmodligen inte ens stringtrosor.
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!