• Brunhilde

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

taquine skrev 2015-02-09 16:50:14 följande:
    Låter kanon;) Pensionsspara duktigt nu så kan vi dricka oss fulla på sherry och prata FLminnen mellan våra uppfriskande slagsmål;)
    Gud ja! Men är det inte portvin vi ska ha? Jag menar det måste ju matcha våra tår.
  • Brunhilde
    taquine skrev 2015-02-09 17:42:47 följande:
    Ja just det, smile5.gif  
    Även gnälla varför våra avkommor besöker oss så sällan ... "Kan det vara för jag gick in med saft och bullar i hans rum fullt med kompisar i min leopardmönstrade onepiece och blonda  wig? smile9.gif "
    Det har jag aldrig gjort! Har bara min röda peruk hemma för tillfället.
  • Brunhilde

Torskrygg med färsk riven pepparrot och skirat smör eller lax i ugn med sauce verte? Decisions decisions.

• Brunhilde
    Knall skrev 2015-02-09 18:58:57 följande:
    Skitsamma! Bara du kommer hit och fixar det till mig! smile2.gif
    Nah, du vet att jag är lat av naturen. Du får komma hit om du ska ha. Det serveras med ångade grönsaker till. Kom på att jag kanske behöver lite näring, gårdagens "middag" bestod av en påse Gott & Blandat. Det var inte så gott faktiskt. Ta bilen vettja
  • Brunhilde
    taquine skrev 2015-02-09 16:20:34 följande:
    kl16 har jag fått lära mig , och på semestern kl 12;) Fritt fram nu dåDrömmer

OH ja ,  vi kan väl försöka hamna på samma äldreboende så småningom smile2.gif  
    Med allt tal om ålderdom och elände kom jag att tänka på den här:

• Brunhilde
    Knall skrev 2015-02-09 19:12:31 följande:
    Det skulle se ut.. inget körkort, ingen känsla för riktning, road-rage.... smile2.gif
    Löser sig med GPS och lite jävlar-anamma typ...
  • Brunhilde
    Aniiee skrev 2015-02-09 21:15:56 följande:
    När är nog nog?

Nu har jag skrivit upp 780 recept till årets matprojekt och 202 godisar/glassar/ bakverk/chipssmaker till årets testprojekt. Räcker det, tro?
    Oj
  • Brunhilde
    Aniiee skrev 2015-02-09 21:55:43 följande:

Det ante mig =/ Vad ska jag nu hitta på?

Solig

Stora test-projektet startat på måndag......
    Massor av speltid då mao.
  • Brunhilde
    Aniiee skrev 2015-02-09 22:03:22 följande:
    Nä, har inget att spela. Rätt trist på spelmarknaden för tillfället. Men jag kan ju alltid spela poker eller hearthstone eller nåt.
    Plöja några år av film då?
  • Brunhilde
    Aniiee skrev 2015-02-09 22:16:43 följande:
    Så säger jag så, får 6 filmer på random, och jag har sett eller hört talas om ALLA utom en.... wtf?Solig
    Million Dollar Baby var sjukt bra.
    Kill Bill 2
    Fast du har nog redan sett dem. Å andra sidan kan de ses fler gånger.
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!