• Brunhilde

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Knall skrev 2015-02-04 15:58:48 följande:
    Alltid glädjer man någon.. smile5.gif
    Jag hade mycket hellre velat vara en gås Drömmer
  • Brunhilde
    Knall skrev 2015-02-04 18:48:45 följande:
    Katt!!! Sova, äta, skita, gosa, äta, skita, dö... typ... smile2.gif
    Åh, det är jag redan. *vässar klorna lite smått*
  • Brunhilde
    Knall skrev 2015-02-05 18:53:10 följande:
    Kan vara snön. . Höll på att få ett lavin i hövvet igår när jag skulle stänga ytterdörren...

Katterna see ut som att de simmar när de kommer pulsadendes genom snön.. smile2.gif
    Så kan det vara.
    Smecker skrev 2015-02-05 18:54:49 följande:
    Ingetdera, hon äter gröt.
    Taggad inför gröthävartävlingen , den kan bli svår.

• Brunhilde
    Knall skrev 2015-02-05 20:39:44 följande:
    Då var nya gymkortet fixat! Nytt gym med nya människor, större utbud, mer moderna maskiner och fortfarande tillgång till bassäng och spa! smile2.gif

Ska boka ett tabata- pass nästa vecka! *Känner hur musklerna redan värker*

*Alla tummar upp*
    Åh, det låter utmärkt! Drömmer Bassäng saknar jag lite där jag huserar, men man kan inte få allt. Idag kom ambulansen iaf.
  • Brunhilde
    Knall skrev 2015-02-06 00:15:49 följande:
    Nej, men... ambulans? Vem knockade du? smile3.gif
    Inte jag den här gången. Kanske någon som tog i lite för mycket eller så kamperar de där med blåljus och grejer för att det år åldringar som tränar där
  • Brunhilde
    Anonym (Signe) skrev 2015-02-06 01:03:38 följande:

Det går inte att sova! Feber och ont i halsen, huvudet, nacken och lederna. Näsan totalt igentäppt. Jag tror att det är snuva. Kommer att se ut som en ur The Walking Dead imorgon om jag inte får sova. Jag gör ett försök till. Natti, natti, natti.

En äkta zombie! Ta en sådan där liten bjäbbande knähund med dig imorgon, så tror folk bara att du är från Östermalm
  • Brunhilde
    Anonym (Signe) skrev 2015-02-06 01:03:38 följande:

Det går inte att sova! Feber och ont i halsen, huvudet, nacken och lederna. Näsan totalt igentäppt. Jag tror att det är snuva. Kommer att se ut som en ur The Walking Dead imorgon om jag inte får sova. Jag gör ett försök till. Natti, natti, natti.

En äkta zombie! Ta en sådan där liten bjäbbande knähund med dig imorgon, så tror folk bara att du är från Östermalm
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!