• Brunhilde

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Knall skrev 2015-02-06 10:54:19 följande:

Jag lovar att du får mobba mig så mycket du vill efter mitt första tabata-pass...

Jag ska förresten övningsköra idag.. håll er inne.. spelar ingen roll om ni bor 50 mil bort. You've been warned!

Undrar varför jag fått för mig att du redan har körkort och kör runt i en stor Volvo kombi...
  • Brunhilde
    Anonym (Signe) skrev 2015-02-06 12:03:12 följande:
    Vacklade in på jobbet och det första jag får höra är att jag ser för jävlig ut och jag kunde väl inte säga emot. Blek, skakig och dimmig. Snäll kollega övertalade mig att åka hem igen och gå och lägga mig. Nu är jag hemma och mår bättre. Jag tar några Alvedon och intar ryggläge i soffan. 
    Sov en stund och dra i dig en rejäl whisky och sov lite till. 
  • Brunhilde
    taquine skrev 2015-02-06 20:13:00 följande:

Meyhem? Lackstövlar?

Meh, det hade ju inte varit ett problem, nästan som gummistövlar ju, tvåfärgade läderstövlar och två meter vatten är värre!
  • Brunhilde
    Fjäril Vingad skrev 2015-02-08 16:43:34 följande:
    Sambon hittade nåt recept med öl som han ville testa. Får väl se hur det blir! smile1.gif
    Ska ni grilla?
  • Brunhilde
    Fjäril Vingad skrev 2015-02-08 17:00:42 följande:
    Nä, det gick att göra i ugn också.

Hu, ute vill man ju inte vara! smile3.gif
    Lyxigt att någon fixar middag till en Drömmer
  • Brunhilde

Det finns 718 kalorier i en portion av Marabou Sensation Caramelized Almonds And Sea Salt. Kalorifördelning: 53% fett, 41% kolh., 6% prot.

Det kluriga är att veta vad som räknas som en portion. Är det hela chokladkakan eller är det som en av mina vänner anser två rutor?

• Brunhilde
    taquine skrev 2015-02-08 22:16:23 följande:
    Det måste ju vara hela, hur många gram? Nog att choklad är en kaloribomb men två rutor smile9.gif  Nej inte  så illa väl..
    Det är inte så akut. Kom på att jag ville ha det, men affären är stängd och jag är alldeles för lat för någon längre tur. De är nog på 133g kom på att det var länge sedan jag såg dem dock. Kan de ha utgått ur sortimentet?
  • Brunhilde
    Aniiee skrev 2015-02-08 22:22:34 följande:
    Jag tror inte de finns kvar, tyvärr. Nåt restlager nånstans kanske.
    Vilket misstag att ta bort den! Men det löser ju mitt problem. Jag kan ju inte köpa något som inte finns.
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!