• Aniiee

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Vet ni vad jag kom på helt plötsligt?

Det är den 11 juni idag...... =(

I can't imagine a man really enjoying a book and reading it only once. - C.S. Lewis
  • Aniiee
    Sheldore skrev 2015-06-11 23:11:01 följande:
    Inte länge till Glad
    Nä, det är sant. 

Det går väl över om en dag eller två.....

Blä. Den här dagen kan vi plocka bort ur kalendern, tycker jag.
    I can't imagine a man really enjoying a book and reading it only once. - C.S. Lewis
  • Aniiee
    j a d e d skrev 2015-06-11 23:44:18 följande:
    Vad står denna dag för, för dig? 16 min kvar.
    Idag för 6 år sedan födde jag en väldigt liken pojke i v23. Han levde inte många sekunder, tyvärr.

Jag vet, jag vet, det var för i h.... sex år sedan. Get over it.
  • Aniiee
    Fjäril Vingad skrev 2015-06-11 23:48:38 följande:
    Lät inte som nåt kul, så jag skickar en varm kram!
    TY {#emotions_dlg.flower}
  • Aniiee

Ja, och så är det min mormors födelsedag och dagen jag begravde min mamma.

This day is cursed.....

• Aniiee
    j a d e d skrev 2015-06-11 23:52:56 följande:
    Nej. Sådant där kommer man aldrig helt över. Inte många iaf. Sörjer mina upplever med, och det är också flera år sedan.

Men jag beklagar. Det finns inte så mycket att säga.
    Fjäril Vingad skrev 2015-06-11 23:55:38 följande:
    Nej, du behöver inte alls get over it! Han var din son, i månader när du bar honom, och under den korta lilla stund han levde. Och han är det i ditt hjärta så länge du lever. Han lämnade ett minne, hos dig, och du behöver inte alls komma över det. Du har lärt dig leva med det, och det är bra nog.

*håller om länge*
    HjärtaHjärta

• Aniiee
    Brunhilde skrev 2015-06-13 17:10:13 följande:

Jippie, jag har fått tillbaka min anonymitet! Nu ska jag aldrig stava "fel" igen. Tror jag Obestämd

Grattis =P

Nu är jag fast i farmeville-träsket igen..... FN också.....
  • Aniiee
    Schnaa skrev 2015-06-13 17:58:28 följande:
    Och jag i The SimCity BuildIt. Vaknar varje morgon med tanken att jag måste lasta flygen innan det är för sent
    It's like a drug..... Jag tog mig i alla fall ut SimCity....
  • Aniiee
    Knall skrev 2015-06-13 19:53:48 följande:

Ute i sommarstugan... underbart! Förutom getingboet på utedasset som mannen fick erfara....

Oh, nice... Förutom getingarna. Det är inte nice. 
  • Aniiee
    taquine skrev 2015-06-13 21:31:47 följande:

Sitter och tittar på middagen  , och får då veta den numera prinsessan Sofia är vegeterian dvs inte äter kött , men fisk går visst alldeles utmärkt Sen när tillhör fisk växtriket?. 

Hon kanske tröttande på konversationen:

"Jaha, och du då? Någon diet, så där eller något?"
    "Nja, jag är pescetarian."
    "Vaaaaa?!?!"
    "Jo, alltså, jag är typ vegetarian, men jag äter fisk, så jag är inte vegetarian "på riktigt""
    "jaha, men varför sa du inte det på en gång?"
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!