• Aniiee

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Jag är lite sugen på att göra om min story till en "tresamhet" istället för bara ett par. Dock är nu problemet VEM som skulle vara den tredje.... Den enes bäste kompis eller den andres make som "försvann" för 3000 år sedan?

Me hates writing yaoi..... =P

Bokcitat, filmcitat, musikcitat, spelcitat..... har du inget vettigt att säga själv?
  • Aniiee
    Sheldore skrev 2015-06-03 23:34:01 följande:
    Bäste kompis skulle jag satsa pengarna på
    Ja, varför inte. Lutar lite ditåt just nu. Och det kan göra det hela extremt komplicerat i senare skede....
    Bokcitat, filmcitat, musikcitat, spelcitat..... har du inget vettigt att säga själv?
  • Aniiee
    Fjäril Vingad skrev 2015-06-03 23:34:44 följande:
    Men jaaa! Flersamhet! *inte alls jävig i frågan* O:)
    Du, jävig? Det händer väl inte på den här sidan andromedagalaxen? 

Demon

Det blir isf min.... 6e tresamhet. Hittills.....
  • Aniiee
    Brunhilde skrev 2015-06-03 23:37:10 följande:
    Därför jag är så förtjust i Pidgin, det påminner om ICQ i layouten (jaja jag vet skillnaden)
    Jag gillar också pidgin.
  • Aniiee

Ok, nu är den här tråden uppe i samma antal inlägg som jag gjort totalt på hela FL sen jag blev medlem för typ 3 år sedan.

Är det mig eller tråden det är fel på?

• Aniiee
    Brunhilde skrev 2015-06-03 23:50:34 följande:
    Svårt att avgöra, en sak är ju positiv och det är ju att du inte skrivit alla trådens inlägg själv. Det hade ju verkligen varit anledning till oro.
    Sant....
  • Aniiee
    Fjäril Vingad skrev 2015-06-03 23:52:21 följande:
    Tråden är najs, och du är cool... så felet ligger helt klart nån annanstans!
    Måste vara så =P
  • Aniiee

Nej, ropa in 4 st jyckar och sedan intaga en säng...... Drunkna inte i diverse kroppsdelar =) 

God natt!

• Aniiee
    Schnaa skrev 2015-06-04 00:11:35 följande:
    Nejförf..! Jag vet inte om du var seriös här men jag skulle dö om jag fick aviseringar på allt som skrevs här i tråden
    Seriös? Nej, bara gravallvarlig. I typ 10 sekunder =P
  • Aniiee

Jag har ONT! Överallt.....

Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!