• Aniiee

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Fjäril Vingad skrev 2015-06-04 16:51:55 följande:
    Usch då! Kram
    Tack. 

Jag ska ställa mig och stretcha lite, så kanske det går över. 

BTW, jag ska göra mig själv en 12:12-utmaning. Tror ni någon annan på FL skulle haka på? För isf gör jag en tråd....
    Bokcitat, filmcitat, musikcitat, spelcitat..... har du inget vettigt att säga själv?
  • Aniiee
    Brunhilde skrev 2015-06-04 17:12:19 följande:
    dunno. Vad är en 12:12-utmaning och vad går den ut på?
    Men ger sig själv 12 utmaningar som man ska utföra på 12 dagar eller 12 veckor. Alla 12 utmaningarna ska utföras parallellt och helst ska själva utmaningen också innehålla siffran 12 (med valfritt antal nollor efter), men inte nödvändigtvis.

Jag har hittills kommit på:
    Skriv 12 sidor på 12 dagar
    Läs 120 sidor om dagen i 12 dagar.
    Följ ett 12-dagars träningsprogram i 12 dagar
    12 fotografiutmaningar på 12 dagar
    Se 12 filmer på 12 veckor
    Se 12 TV-serier på 12 veckor
    Laga och Ät 12 rätter från 12 länder på 12 veckor.

Sen har jag inte kommit längre....
    Bokcitat, filmcitat, musikcitat, spelcitat..... har du inget vettigt att säga själv?
  • Aniiee
    Brunhilde skrev 2015-06-04 17:55:52 följande:
    Tre av dina kan jag sno rakt av. Jag är på
    =P Jag får starta en tråd.... Återkommer.
  • Aniiee
    Knall skrev 2015-06-04 20:11:28 följande:

Är det bara jag eller har det börja dyka upp många incest-trådar på sista tiden?

Ingen aning, har inte sett de. Men det skulle förvåna mig så där jättemycket....
  • Aniiee

Fan vad sur jag blir när en liten flicksnärta kommer och tror sig veta bättre än jag om en kultur som var mitt LIV i 6 är......

Vad FAN är det med småtjejer som tror de vet allt?

• Aniiee
    Smecker skrev 2015-06-04 20:18:12 följande:
    Jag har kvar mitt ICQ-konto som jag skapade 1997.. ingen aning vad jag skall ha det till bara. Telegram funkar bättre, WhatsApp är god tvåa.
    Nä, nuförtiden kan man ju inte ha ICQ till något alls.
  • Aniiee
    Knall skrev 2015-06-05 15:24:21 följande:

Jo, mensåatteh... 45 minuter på dass eftersom "någon" glömde köpa toapapper imorse när han handlade bröd och mjölk...

Mina skinkor är avdomnade....

Ojdå Förvånad
    I can't imagine a man really enjoying a book and reading it only once. - C.S. Lewis
  • Aniiee
    Knall skrev 2015-06-05 17:10:37 följande:
    Jäkla tur att han var hemma i alla fall..
    Verkligen.

Idag känner jag mig duktig. Jag gick hela vägen till sjukan. Nästan 7 km. Yay me!

Sen fick jag visserligen skjuts hem....
    I can't imagine a man really enjoying a book and reading it only once. - C.S. Lewis
  • Aniiee
    Knall skrev 2015-06-05 19:32:29 följande:
    Det var duktigt! Sol hos dig med?
    Jupp =P Och sol så man storkar på den.... =) Men min chili blir ju glad för solen, så jag ska inte vara arg på den.
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!