Inlägg från: lille Birger |Visa alla inlägg
  • lille Birger

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Aniiee skrev 2014-10-10 12:13:47 följande:
    Jag har bott i Amerikanska södern, så.. ja.... =P
    Okej. Har du gjort egen pizza någon gång?  Vi ska göra det nu om några minuter nallen och jag.
  • lille Birger
    Aniiee skrev 2014-10-10 17:45:03 följande:
    Guess what! Jag har bott i Italien också =P Förvisso i Toscana, som kanske inte är superkända för sina pizzor....

Vad ska nallen ha på pizzan? Björnbär? (Man kan göra efterrättspizza också Solig)
    Vi har inte kommit så långt att vi börjat bestämma vad vi ska ha på. Har full sjå med att skaka nallens pyjamas eftersom det kommit mjöl i den.

Tror det blir vesuvio för nallens del. Jag kommer ha på champinjoner på min pizza.
  • lille Birger
    Aniiee skrev 2014-10-10 19:04:34 följande:
    Hoppas de blev goda =P
    De blev väldigt goda!

Nallen åt så mycket att han var tvungen att lägga sig ned efter maten:

senare rullade han över till sidan:

• lille Birger
    Schna skrev 2014-10-10 19:39:09 följande:
    På vår pizza är det i alla fall skinka, salami, champinjoner och mozzarella då. Samt ädelost på en liten del till mig. smile6.gif
    Det låter smaskigt. Drömmer

Finns det mer mat man kan ha mozzarella till utöver pizza?
  • lille Birger
    Aniiee skrev 2014-10-10 22:14:47 följande:
    Allt man kan ha ost på.... vilket är... allt.... typ.... *ostomanen har talat!*
    Kan du nämna en rätt som du tycker det passar bra till?

• lille Birger
    Knall skrev 2014-10-18 06:35:23 följande:
    Dvärg... Asså.. de där ögonen.. Vill ha! De ser ut som små Pokémons! smile2.gif
    Jag har funderat på att köpa ett marsvin eller en kanin till nallen, men en sån där liten rackare vore inte fel. Glad

Nallen skulle allt behöva en kompis i sin egen storlek:

• lille Birger
    Aniiee skrev 2014-10-18 15:57:57 följande:
    Jag skulle kunna länka ett stycke japansk reklam för... motorola, tror jag, eller någon mobil var det i alla fall.  Featuring ett stycke helnäck Gackt..... i typ 3 minuter! Men jag tror youtube har plockat ned den =( De är så förbannat pryda.

Får ta den här istället. Inte lika naket, men rätt roligt.

" target="_blank">

Här är mer naket, eller halvnaket iaf:

De gör squats! Nalle
  • lille Birger
    Aniiee skrev 2014-10-19 04:43:27 följande:
    Kan inte låta bli =)

Så, nu har jag spammat klart. 
    Nallen har sin pingvinkompis sen förra året:

Knall skrev 2014-10-19 12:42:44 följande:
    Man vet att man har puls med två 10-åriga tjejer i huset.... *Bävar inför den stundande tonåren*
    Om man som mamma själv har stringtrosor kan man inte förbjuda barnen att ha det.

• lille Birger
    Brunhilde skrev 2014-10-20 23:36:16 följande:
    Håller med. Massage är onekligen något som eventuellt leder till sex, inte avslutas med.
    Nallen kan försöka massera dig, men om du ska ha massage på axlarna eller nacken innebär det att nallen måste klättra upp dit via bysten eftersom han inte når annars. Väl där uppe blir han förmodligen höjdrädd och klättrar ner igen. Nalle
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!