Inlägg från: lille Birger |Visa alla inlägg
  • lille Birger

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Aniiee, vet du vad som menas med att "derivera symboliskt"?

Håller på att försöka derivera en funktion med min t-82 räknare och som det verkar kan man bara hitta derivatan i en viss punkt. Det verkar inte gå att t ex räkna ut att derivatan av 3x^2 är 6x.

• lille Birger
    NeaMaja skrev 2014-10-31 10:51:14 följande:
    Behöver tips folket!!

Hur kan jag få min sambo att vilja ha sex mer?  Jag har rätt hög sex drift och de är rätt svårt att mätta min hunger,  men han är nöjd med 1-2/veckan..vilket är på tok för litet för mig, har försökt med olika sexiga kläder osv, men de verkar han bara vilja få en avsugning sen finito typ..inge kul för mig direkt, men är ju såklart nöjd på ett sätt för han vart nöjd.
    Anonym (kyckling) skrev 2014-10-31 13:08:08 följande:
    vill bara säga att jag har samma "problem"
    *kram* på dej
    Prova att ställa er framför honom och kavla upp kjolen till midjan.

Den raggninsmetoden funkar på 99% av männen.

• lille Birger
    HäckHäxan skrev 2014-11-08 13:29:17 följande:

Oktober har vart en usel månad för mig, jag har mått lite kasst, livet knullar mig baklänges, framifrån och i sidled, mycket som krånglar just nu eller har gjort. Det är bättre nu i vart fall lite grann.

Vi får hålla tummarna för att du får lite mer doggystyle i framtiden. Flört
  • lille Birger
    Knall skrev 2014-11-10 00:08:31 följande:
    Hädanefter kommer jag enbart åka dit beväpnad med en uzi och några handgranater.... smile9.gifsmile2.gif
    Om du vill kan nallen följa med dig som understöd. Han tar med sig sin ingram:

• lille Birger
    Knall skrev 2014-11-10 01:29:38 följande:
    Han skulle fungera bra som sniper! smile2.gif Låta nallen ligga i bakhåll? smile9.gif
    Då vill nallen ha sin snuttefilt med sig.  Fast man får kanske måla om den till kamo först.
  • lille Birger
    Aniiee skrev 2014-11-10 18:14:37 följande:
    Ett stycke klängig hund bortskänkes till lägstbjudande! Skrikandes
    Nallen önskar sig ett marsvin i julklapp. Undrar hur han reagerar om man ger honom en hund istället.
  • lille Birger
    Aniiee skrev 2014-11-10 21:04:48 följande:
    Får väl vara en liten hund isf. Är hunden för stor kanske den bär iväg med nallen.

Det får i så fall bli något åt det här hållet:

Så slipper nallen känna sig som minstingen i hushållet.

Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!