Inlägg från: lille Birger |Visa alla inlägg
  • lille Birger

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

UniqueSnowflake skrev 2014-08-09 22:48:04 följande:
    Frågar du vad jag tycker? Pissfult. Hon ser ut att väga 20 kg för mycket. Och då ska du veta att JAG har s. k. trivselvikt på några kg f m. Allt handlar om att man ska klä sig rätt för sin kroppsform. Och det gör inte hon.
    Med tanke på hur smal hennes midja är tror jag att hon skulle vara en benrangel om hon förlorade 20 kg. Hon kanske har 3 kg övervikt.
  • lille Birger
    ErnstHugo skrev 2014-08-09 23:45:37 följande:
    Fina lår men väldigt platt mage smile9.gif
    Vem du håller inte med snöflingans analys om 20 kg i övervikt?
  • lille Birger
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-08-10 11:17:53 följande:
    Måste nog hålla med dig lite faktiskt, men det jag tror är det som lurar ögat är två saker, dels posen och det andra är hur högt jeansen går.
    Aniiee skrev 2014-08-10 18:09:16 följande:
    kanske 5 kg mindre, så hade hon kunnat gå som plus-sizemodell där jag jobbade. Och som vi all a vet, så har plus-sizemodeller storlek, typ... 36....
    Kan Jaded inflika något i den här plussizediskussionen?

• lille Birger
    Jaded skrev 2014-08-10 21:54:18 följande:
    Insinuerar du att min röv kvalificerar sig i debatten?
    Jag syftade främst på att du som person kanske har något att säga. Men vill rumpan vara med så varför inte.
  • lille Birger

Nallen har aldrig haft ett sommarlov. Han får vänta tills nästa år iom att han börjar skolan om 1 vecka.

Det är lite nervöst att nallen ska få stå på egna ben (till viss grad alltså). Han har allt varit lite av en morsgris.
  • lille Birger
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-08-13 11:31:34 följande:
    Intressant direktiv...hur löser en kvinna den biten menar du? Föreslår att du tar och googlar lite, börja med vett och etikett, sen kan du plöja genom mänsklig anatomi...när du är klar vore det förträffligt om du la dig och sov lite, tror du behöver det!
    Stimulera klitoris.
  • lille Birger
    Jaded skrev 2014-08-13 00:15:07 följande:
    Jesus Kristus. Varifrån kommer alla dessa bittra gnälliga kärringar till män egentligen? Jag har iofs aldrig drabbats av en enda i verkligheten, men något har hänt på nätet - senaste året poppar ni fram lite här och där och tjatar livet ur omgivningen.
    Jag tror det rör sig om runt 2-3 individer som är väldigt skrivglada.
  • lille Birger
    Aniiee skrev 2014-08-13 20:15:24 följande:
    Frågan är nu: Ska man springa till affären och köpa ett kg godis eller ska man lägga sig i fosterställning och bara inse att kvinnokroppen är skapad av djävulen för att plåga oss?
    Nallens favorit är kolasnören. Men en gång trasslade han in sig i snörena och behövde hjälp med att komma loss. Han fick ingen luft då ett snöre hade kommit runt halsen. Nalle
  • lille Birger
    Smecker skrev 2014-08-14 18:49:05 följande:
    Hur andas han vanligtvis, med tanke på att även halsen är uppstoppad?
    Genom nosen andas han.

• lille Birger
    kewin skrev 2014-08-15 23:37:56 följande:
    Min bästa kompis säger att få förlora oskulden kommer alltid vara prio ett för honom. Herrejävlar alltså.
    Vilken typ av tjejer är det du uppskattar rent storleksmässigt? Plussize, anorektiska, normalstora etc?
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!