Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Pillare skrev 2015-03-18 23:40:17 följande:
    Gangster? Näää.. alltså du är våldsam och sadistisk, men inte en gangster. :-P
    Aniiee skrev 2015-03-18 23:35:31 följande:

Trött, trött, trött, trött, trött...

Oh, something shiny!

Hade en sån period med dataspel, som Civ. 'Bara fem minuter till' och plotsligt blev det morgon.

Jag jobbar hela natten så jag är vaken ändå, om du (eller nån annan) skulle vilja hålla mig sällskap. smile1.gif
    Haha jag är inte ens nästan sadistisk. Har väldigt svårt för att vara elak bara för att vara elak utan något skäl och då gärna ett vettigt sådant. Men ja våldsam kan jag bog bara iaf.

Kultiverad är jag dock sällan
  • HäckHäxan
    Aniiee skrev 2015-03-19 02:33:04 följande:
    Den minns jag som hyfsat dålig. Så den blir det inte. 

Just nu väljer jag mellan:
    The Incredibles
    J Edgar
    Kung Fu Panda
    L - Change the world
    Mass Effect - Paragon Lost
    Night at the museum
    Ocean's 11
    Pan's labyrinth

Från 253 filmer att välja mellan till bara 8. Går framåt...
    The pursuit of truth and beauty is a sphere of activity in which we are permitted to remain children all our lives - A. Einstein
    Pans labyrint. Kultrulle juh. Där var han inte gammal lille Tompan
  • HäckHäxan
    föld skrev 2015-03-19 04:03:24 följande:

I´d buy it :)

Me toooo. :D great fun juh!!

Skönt att du överlevde raring. <3
  • HäckHäxan
    Aniiee skrev 2015-03-19 23:38:20 följande:

Hahaha! I KNEW there was a reason!

One 2013 study on teenagers revealed that night owls tend to be better at inductive reasoning and get higher scores on intelligence and memory tests. //...// They do, however, tend to get slightly lower grades in school, presumably because paying attention is hard when you're struggling to keep your eyes open for half the day because you were up all night writing a novel.

Den som skrev det känner uppenbarligen mig =P

The pursuit of truth and beauty is a sphere of activity in which we are permitted to remain children all our lives - A. Einstein
    Haha kändes lite klockren här också.
  • HäckHäxan

Hej folket. Hoppad ni mår bra!

Hänt några världsomvälvande saker i tråden? Några som blivit kära och galna, fått nya jobb, vunnit en mille på lotto osv. Uppdatera mig please.

Nå trevlig helg på er må gott och lev väl. <3

• HäckHäxan
    Fjäril Vingad skrev 2015-04-24 09:09:51 följande:
    Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej! Hjärta

Och nä, inga omvälvande saker här iaf. Obestämd Den där millen hade inte suttit fel, fan.

Trevlig helg, vännen! KyssSolig
    <3

Då hoppas jag innerligt du vinner den där millen Det är dig väl förunnat tycker jag!

Bamsekram
  • HäckHäxan

Hejsan är det bara för mig fl strular eller. Verkar inte kunna skriva inlägg på andra appen och inte svara på mail heller???

• HäckHäxan
    Knall skrev 2015-06-18 20:53:37 följande:
    Har bestämt mig för att vi ska köpa en båt med kapell... och gärna fler sittplatser än 4.. och med lås som fungerar...

Hälsningar från en väldigt trött, genomblöt, frusen Knall. ...

Och p.s.. Att frakta över en soffa med båt, 2 barn, 1 hund och en massa packning i spöregn är ingen hit....
    Nu väntar jag på bryggan på att mannen ska komma tillbaka efter första lasset med packning och hämta mig.. jag sitter i en soffdel.. det regnar.. jag blir uppäten av knott.... jag är bitter....
    Looking good

Hej svejs allihop, nu har jag hittat en dator som hmm är något mindre seg än min andra datorn men inte helt frisk nå skit samma jag hittade in.

Hoppas ni får en trevlig midsommar {#emotions_dlg.flower}
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • HäckHäxan
    Aniiee skrev 2015-06-19 02:38:11 följande:
    Hey Solig

Welcome back.
    I can't imagine a man really enjoying a book and reading it only once. - C.S. Lewis
    Danke. Skall göra mitt bästa men jag vaknade nyss av min systers röst i min hall. Världen hade tydligen blivit orolig för mig. Vilket ju var omtänksamt och en trygghet och en annan hade bara varit uppe för länge och sovit för lite under veckan och toksov och glömt sätta på ljudet på mobilen.

Ibland blir det knas. Haha
  • HäckHäxan
    taquine skrev 2015-06-21 16:12:24 följande:
      smile2.gif  
    Now look att this lady in front of me, sexy as can be. Tonight I want a slut , will you be mine ? I heard you  was freaky from of friend of mine  etc.. smile6.gif
    Sådant skit orkar jag nog inte med längre . Nästa midsommar får det bli lättöl, sill och jordgubbar på altanen Oskyldig
    Jag körde på sill och potatis hemma själv i lugn och ro, jordgubbarna orkade jag inte äta fören det var morgon igen, så det blev kvällsmat innan jag la mig, ingen lättöl men så gillar jag inte öl heller.

Folk tycker jag är knäpp men jag är skitnöjd med min softa ensamma midsommar
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!