Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Brunhilde skrev 2014-11-09 04:17:34 följande:
    Vet du hur många du legat med? Gjorde ett lamt försök att räkna efter idag och insåg snabbt att det var kört. Så om någon prompt vill veta så är det ärliga svaret -några stycken smile2.gif

Spännande! Det ena behöver kanske inte utesluta det andra...
    Fan alltså jag kan nog ro fram datum för knullandet också förutom årtalet liksom och vart någonstans jag låg med personen. Får jag bara sitta och skriva lite och kolla i mina gamla kalendrar så kanske jag kan knäcka mina egna koder i dem haha. För det kan jag inte alltid. Läste upp en för kompisen och jag skrattade och hon bara va fan, gjorde du inget annat än jobbade och knullade med ditt ex eller, avkommans andra dna halva. Tydligen har jag redigt nog skrivit upp massor och joo det fick mig att skratta rejält.  Nej jag har faktiskt koll om jag sätter mig och skriver nej det som sagt. Inte så att jag går runt och funderar på det och jag svarade på en höft eller jag sa att jag kan inte svara exakt utan att sätta mig och skriva upp och då måste jag börja från när jag blev av med oskulden och sen jobba mig fram till idag liksom, det tar en stund, han garvade och bara va fan vilken koll, men på en höft ungefär, jo men på en höft ungefär X antal ca, tror jag. Och sen babblade vi vidare om helt annat.

Nja jag får se, min radar plockade upp dubbla / trippla budskap där. Får känna av det lite. Tänker inte sumpa nått som kan vara grymt bra bara för att jag vill äta lammkött, det finns inte på min karta alls. Jag tar gärna bägge delar men då skall det vara med öppna kort för så fungerar jag helt enkelt.
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • HäckHäxan
    ErnstHugo skrev 2014-11-09 09:46:21 följande:

Hallo alla, såg nog att ni pratade om Ernst Hugo smile2.gif

Skönt att se dig igen Häckis, jag har saknat dig!

Postbanken, Postbanken, Poooostbanken
    Tack. Jag har saknat dig med, er allihop. <3
  • HäckHäxan
    Brunhilde skrev 2014-11-09 13:38:41 följande:
    Glöm nu inte att det krävs en utförlig rapport efter fikat idag! Hjärta
    Hehe jag lovar blir den av så rapporterar jag. Känner mig krassligare idag jäkla förkylning och blev beordrad av mannen i fråga att absolut ligga kvar i sängen och vila och kurera mig så jag ev orkar ses senare idag. Så jag ligger i sängen och dricker kaffe, sms:ar och kollar fb och här då. Latast i världen känner jag.

Jag borde städa om jag skall få besök men vette fan om jag ids. Kanske lika bra att visa sitt nästan värsta med en gång liksom så är det gjort. Haha
  • HäckHäxan
    villbusa skrev 2014-11-09 13:47:29 följande:
    Kramis vännen, längesen, har jag förstått dig rätt så vill du ha en man som intresserar sig för dig som människa, kvinna, älskarinna, som vill ge dig njutning och vill njuta av dig, du vill inte ha en man som söker en städerska eller hembiträde, så ligg du kvar och låt honom upptäcka dig som du är..  puss på dig Flört
    Precis så du har absolut fattat mig helt rätt och det var precis vad jag gjorde. Satte på kaffe och la mig i sängen igen Stängde in hunden bara så han kunde gå rakt in.
  • HäckHäxan
    Brunhilde skrev 2014-11-09 13:47:44 följande:
    Skit i att städa, kurera dig istället! Hellre lite skit i hörnen än ett rent helvete.
    Rapporterar genom att säga mjau, sträcka på mig och lägga mig i ett hörn och spinna lite. Gott kaffe minsann.
  • HäckHäxan
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-11-09 18:25:18 följande:
    Sprutar lite med blomsprutan och fräser åt dig...

Tänkandes, jävla Marskatter till att va tidiga, sen tar jag kaffet och hånler! smile2.gif
    Åh tack du är en riktig kompis, slapp ju duscha själv, tack

Ja ta du sista skvätten kaffe raring, varsågod.

Jättesöt är du när du hånler så där, gulligt som fan.

Grädde i kaffet eller lapar du det svart?
  • HäckHäxan
    Fjäril Vingad skrev 2014-11-09 18:26:21 följande:
    Kaffe? Mhm! Dessa eufemismer! smile2.gif

Jo men asså kaffet var gott det också juh. Och desserten på det sen..... Mmmmmm......

Man kan säga att jag hittat en sån där man till, du vet en sån där fingerfärdig man
  • HäckHäxan
    Brunhilde skrev 2014-11-09 18:48:18 följande:
    Åh, det låter lovande! Skål

Här är allt jävligt felknullat just nu...
    Mmm oavsett vad det blir av det så var idag i vart fall bra och kul känner jag.

Men usch då. Bamsekram <3 <3 <3 och massor av kärlek!!!
  • HäckHäxan
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-11-09 19:05:50 följande:
    Gjort samma med kaffet som i duschen? smile2.gif

Svart tack! smile2.gif

Jo jag är världens bästa kompis jag... smile5.gif
    What nu var det ju du som duschade mig och inte jag. *förvirrad maximum*

I ärlighetens namn har jag inte hamnat i duschen än. Ligger i min säng och lyssnar på musik och känner mig nöjd och sjukt sugen på mer äh kaffe ???? :-/
  • HäckHäxan
    taquine skrev 2014-11-09 19:13:47 följande:
    Som vanligt då ? smile3.gif Samma här förresten 
    HäckHäxan skrev 2014-11-09 18:48:30 följande:smile2.gifsmile2.gif

Jo men asså kaffet var gott det också juh. Och desserten på det sen..... Mmmmmm......

Man kan säga att jag hittat en sån där man till, du vet en sån där fingerfärdig man smile6.gif
    Fan vad livet är orättvist just nu känner jagGråter
    Goodness me
    <3 alltså jag känner igen den känslan också.
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!