Brunhilde skrev 2014-11-09 03:40:18 följande:
Du blev misstänkt för att ha många vad då? Många partners eller många bokstäver? *trött och trög*
Låter som att det skulle kunna utvecklas till en intressant relation. Go for it!
hahhaha och jag som uttrycker mig så sanslöst oklart ibland också, är aptrött själv. Jo jag nämnde i telefonen att jag hade mer än adhd och ja eftersom han ju jobbar med den han gör så satt han och analyserade och pratade samtidigt. Det roliga var att han faktiskt sa diagnos två och avfärdade den direkt och spann vidare, jag valde att inte fråga för mkt för jag tänkte att då kommer han snappa upp det och lista ut den bara därför, men det var roligt att höra honom spåna. Han borde kanske redan snappat upp det eftersom jag frågade varför han inte trodde att jag hade den inte längre existerande diagnosen asperger som numer heter högfungerande autism, bara där tycker jag att jag egentligen serverade den, han kanske kommer på det imorgon.
Oj oj nä det var mer att han analyserade in mig som Poly och jag förklarade att jag har vänner som är det, men att jag inte kallar mig det alls utan att om jag kallar mig något alls så är det flexibelt sexuell. Jo och han fick ur mig hur många jag legat med bara sådär
Funderar ännu på hur det kom sig att jag svarade på den frågan alls, jag brukar vara högst avig, men det kanske beror på sättet den ställs. Nå skit samma. Det fick mig iaf inte att hamna på någon idiotlista eftersom vi bestämde att dricka kaffe imorgon och tydligen skall min rumpa få smisk också hahahahha
Nå på allvarlig basis så skall vi höras imorgon och eventuellt ta en kaffe, jag garderar mig alltid med ordet eventuellt, tror fan den jäveln listade ut det också.
Dumma lammkött som inte hörde av sig idag känner jag, jag hade sååå velat ha honom innan denna här ruggigt trevliga mannen, mest för att min hjärna är lite insnöad på bägge för tillfället och jag hatar att ångra saker jag inte gjort och ångrar mycket hellre det jag gjort istället!