Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Anonym (Signe) skrev 2015-03-09 18:14:55 följande:

Aaaaaaah, där tittade hon fram! Kul att höra av dig! Grattis till trådens 1-årsdag och hoppas att du går mot ljusare tider. Kram och nyp i häckisen på dig.

Tack och ett nyp också. Det är ju aldrig fy skam asså
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • HäckHäxan
    Ben66 skrev 2015-03-14 14:24:28 följande:

Funderade på att skriva lite om finalen i Melodifestivalen (det heter väl fortfarande festival?) 

Men sedan så kom jag på att "varför förstöra en sådan här fin tråd med sådant dravel"

Så jag låter bli.

Eller gör jag inte det...hmm?

För min del får du drabba på om festivalen hit mkt som helst. Jag kommer inte ha en aning om vad du pratar om ändå.
  • HäckHäxan
    Hårfagre skrev 2015-03-14 16:18:32 följande:

Hej häckis, allt väl ?

Hejsan.

Nja inte direkt men får gå ändå. Själv?
  • HäckHäxan
    Ben66 skrev 2015-03-14 16:23:42 följande:
    Jag lär vara närmast dyngrak när elendet börjar...får se om jag kan skriva något uppfattningsbart.

Vi har gäster här som vill se...det är därför Tv:n ska stå på.

(de är vana att se mig full även vanligtvis, men inte dyngrak)
    Men jisses är det inte bättre att bara lägga sig och sova då istället haha.
  • HäckHäxan

Hmmm alltså jag hade på alla fyra plattorna på min spis och kastruller på alla med vatten i. Vips när när jag kom in så kokar inte vattnet i kastrullerna utan är knappt varmt i vissa. Är då spisen paj eller har en säkring gått. Kollade säkringarna alla ser hela ut och ingen är varm. Lampan på spisen lyser så ström får den.

Jag har inte tid med sånt här jävla krångel känner jag!!!

Joo och grattis Aniie.

• HäckHäxan
    Anonym (Signe) skrev 2015-03-14 18:39:13 följande:
    HäckHäxan skrev 2015-03-14 18:30:07 följande:

Hmmm alltså jag hade på alla fyra plattorna på min spis och kastruller på alla med vatten i. Vips när när jag kom in så kokar inte vattnet i kastrullerna utan är knappt varmt i vissa. Är då spisen paj eller har en säkring gått. Kollade säkringarna alla ser hela ut och ingen är varm. Lampan på spisen lyser så ström får den.

Jag har inte tid med sånt här jävla krångel känner jag!!!

Joo och grattis Aniie.

Aniieee: Happy birthday to youuuu (upp ett par tonarter på uuuu:et. Då blir det som jag tänkt mig).
    Häckhäxan: Spisjävel!

Jag slipper matlagningsbekymmer ikväll för jag ska på bal. Jajamensan. Bal. Ska dressa upp mig i långt, svart och axelbandslöst om en stund när sminket har gått in i huden. Lånat mammas lilla minkjacka från 60-talet och hoppas vid allt heligt att inga arga aktivister av något slag är inbjudna för då blir jag väl ihjälslagen. Övar valssteg och försöker vänja örsnibbarna vid tunga dinglande strassörhängen. Skojsan, skojsan hoppas jag att det blir. Kul att klä upp sig. Var ett tag sen. smile1.gif

Åh hoppas du får en superb kväll. Och låtsas helt kallt att den är oäkta om någon är så plump att denne har mage att fråga. Annars kan du ju alltid dra en harang om hur du som ung hade minkar som husdjur och minsann avlivat dem själva och sytt din jävla päls för den hand med all respekt för de döda husdjur som nu värmer din lekamen. Den hade jag kört på för den lär om inget annat skapa känsloreaktioner.
  • HäckHäxan
    Anonym (Signe) skrev 2015-03-15 23:04:17 följande:
    En miljon på banken? Kan trösta dig med att det där med att ha pengar på banken är inte så jävla roligt som man kan tro! Det ganska trevligt, visst, men det är stressigt och nervöst också. Har en hacka och det är ett himla pill hela tiden med att kolla kurser, papper, prognoser och annan skit. Nu har jag folk på banken som hjälper mig med det, men kan jag lita på dem? Ibland byts de ut och jag har inte en aning om vad det är för figurer. De kommer med råd om att man kan göra si eller så eller så eller si tills jag blir vindögd av förvirring. Paranoid? Moi? Pengarna är ett arv efter min galna pappa så jag har inte lyft många fingrar för att ha fått dem. Det är enklare att knulla. Och fan så mycket roligare.
    Haha jag såg genast en vision med folk som knullade i typ Joakim Von Ankas valv med pengar. Såg skitkul ut i min skalle i vart fall.

Men jag håller med knulla är absolut roligare än att räkna pengar eller oroar sig för pengar oavsett om det är oro för att få dem att räcka eller oro för hur man skall behålla dem. Ibland kan jag absolut känna att det är en befrielse att vara fattig, jag har helt ärligt inte så jävla ont av det. Och knullar gör både fattig och rik Tror det kallas att vara mänsklig.

Läste om din fina kväll, det lät verkligen superbt.
  • HäckHäxan
    Anonym (Signe) skrev 2015-03-18 22:52:11 följande:
    Jag blir spattig ibland över pengarna för att jag inte vet riktigt var de kommer ifrån. Min pappa var helgalen, gränslös, impulsiv och otroligt intelligent på samma gång. Hela min barndom var som hela havet stormar. Han startade företag och fixade och trixade, inledde affärer med mysko människor och kunde t.ex ringa hem från sitt kontor och skrika till mamma "om telefonen ringer idag får du inte svara!" Ingen i familjen orkade eller ville eller vågade inte ta reda på vad fan han höll på med. Vi var alla aktieägare och styrelseledamöter och bolagsstämmorna hölls vid köksbordet och vi skrev på där han pekade. I slutet av 90-talet sålde han rubb och stubb och städade upp innan han försvann utomlands och efter några år kom han hem i zink-kista från Brasilien. Det är ett under att man blivit ganska normal ändå efter detta! Min mamma har alltid varit smal som en sticka och fått höra att hon ser anorektisk ut, ja tacka fan för det. Hon lyckades inte få i sig mycket mat på grund av nervositet. Varför vräker jag ur mig allt det här? Jag vet inte. Kanske för att jag behöver det.
    Hmm din pappa låter lite som mitt ex bara att mitt ex konstant klantade till det och jag konstant fick reda upp och ut det.

Min biologiska pappa var tydligen lite sådan han också, miljonär några gånger om vilket han nu inte gjorde så mkt vettigt av.

Ibland känner jag att jag aldrig kommer förstå mig på människor, inte ens nästan.

Jag vet precis vad jag hade gjort av en miljon eller en halv eller hundra tusen också gör den delen. Men en miljon hade ju känts roligare att vinna om jag får välja själv. Jag hade varit tacksam vilket som.

I land behöver man få vräka ur sig så är det bara <3
  • HäckHäxan
    Hårfagre skrev 2015-03-18 23:13:18 följande:

Jag är så himla bajsnödig, vad ska jag ta mig till ?

Skit inte ner dig men gör gärna en tarmtömning i en vattenklosett.
  • HäckHäxan
    Pillare skrev 2015-03-18 23:23:07 följande:
    Så fint språk du använder... :-P
    Haha jag är en fanatiskt blandning av gangster och kultiverad. När jag vill vill säga.
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!