Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-11-09 19:35:54 följande:
    Haha läste en annan tråd och folks vanor...

Tänkte om du var lika kompis med mig som jag med dig... smile2.gif

Ja jag ska strax sätta på lite jag med, har redan druckit för många koppar så man har sådana där synvillor, gäller att inte bli koffeinfri det är mottot ikväll!
    Aha du ville få en kopp kaffe över dig. Klart jag ställer upp vännen <3

Nej ve och fasa ett liv utan koffein DÖR!!!!!!!

Tror jag skall inta någon form av näring. Känns som min kropp behöver det.
  • HäckHäxan
    Celines Essence skrev 2014-11-09 21:32:49 följande:

Så skönt att du är tillbaka finaste HäckHäxan smile1.gif

Familjeliv blir inte detsamma utan dig!

Lämna oss inte igen, inte så där länge... smile5.gif

Var dig själv. Det finns redan så många andra.
    Tack underbara du <3 Skall försöka att inte försvinna så länge igen. Ibland blir livet bara så fullt med annat man inte rår för jämt. Allt väl?

• HäckHäxan
    Fjäril Vingad skrev 2014-11-09 21:41:56 följande:
    Precis en sån du är värd! smile6.gif

Glad för din skull, vännen!! <3
    Tack <3 Känner mig som värsta lyxliraren. Haha. Är glad för min skull med.

Men lite pannkakor i buken och nyduschad så skall jag kolla lite på Buffu och sen sova.
  • HäckHäxan
    Fjäril Vingad skrev 2014-11-10 04:39:48 följande:
    Haha, precis så många hon vill ha! smile5.gifsmile2.gif
    Hehe jag menar det.
  • HäckHäxan

Jävla piss och skit dag känner jag.

Först möte för att kolla blodtrycket kl 08:30 som jag såklart vart lite sen till, men kom in ändå, ännu bättre var att sköterskan skrivit kl 10 i sin kalender men hennes 08:30 möte dök inte upp så jag kom in ändå, nu i efterhand ser jag att min tid var kl 10, skit samma det är gjort.

Sen har jag möte på skolan kl 14 om mini, elevvårdskonferens eller vad tusan det heter, enda infon där är att det står för att följa ditt barns skolsituation vilket ju kan vara vad fan som helst typ. Så det har jag gått och oroat mig för sen höstlovet när kallelsen dök in. Enda bra grejen är att en pappa följer med och tur är väl det för min hjärna funkar inte alls idag.

Min syster ringde igår och berättade att min gamla hund, lilla Fia som bor hos dem är dålig och de åkte till veterinären rätt nyss och tittade förbi så jag fick pussa lite på henne, högst troligen kommer hon få somna in min gamla lilla råtta <3 <3 <3 Livet känns bara tungt just nu, jag vill mest sätta mig och gråta och slåss mot det. Kan inte bryta ihop nu, det bara går inte. Jag får vänta till senare, efter mötet eller nästa vecka eller när jag i vart fall vet om Fia somnat in eller inte, en del av mig vill veta direkt en annan del vill inte veta fören efter mötet, så jag kan fortsätta lura mig själv att det går bra fram tills det är över. Och då skall jag hämta mini och vara supermom, hur fan jag nu skall få ihop det efter möte och eventuell hund som hamnat i himlen, som jag måste berätta för mini om i så fall.

Bästa tipset från vården, ta en sak åt gången, fokusera på en sak åt gången, bla bla. Men hur FAN gör man det när det konstant landar fler än en sak åt gången i skallen på mig??? Nä idag fungerar jag inte alls känner jag.

Hoppas innerligt att alla dag är sjukt mycket bättre än min! *kram*

Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • HäckHäxan
    lille Birger skrev 2014-11-10 20:58:10 följande:
    Nallen önskar sig ett marsvin i julklapp. Undrar hur han reagerar om man ger honom en hund istället.
    Marsvin är roliga och fredliga djur. Men du måste ha två om du skaffar marsvin och gärna en bur större än mini mått enligt lag och gärna låta dem vara lösa och springa. Och glöm inte se till att de får tillräckligt med C vitamin.

Köp ingen hund!!!!!! Även små hundar bits. Jag vill till och med påstå att de små jävlarna biter mycket mer än de stora. Stackars Nalle om han skall bli biten halva dagarna
  • HäckHäxan
    Aniiee skrev 2014-11-12 17:30:31 följande:
    Uke är japanska slang för den ena i ett bögpar (används mest i anime), närmare bestämt den "undergivna". (Seme skulle då vara motparten).

911BL = 9/11 Bin Laden.

Ja, jag har urusel fantasi..... och skitskum dito....
    Aniiee skrev 2014-11-12 17:31:05 följande:
    Och humor... Urusel humor har jag också....

hahahha ja då är vi två om den saken iaf!
  • HäckHäxan
    Anonym (Anonyma M) skrev 2014-11-13 01:10:28 följande:
    Brunhilde och Knall, tack för era kommentarer, dom gjorde mig väldigt mycket gladare ska ni veta {#emotions_dlg.flower} Ibland är det befriande att bara få skriva av sig och kunna vara sig själv, utan att någon dömer en. 
    Den här tråden och alla ni som skriver i den är helt underbar(a)! 
    Åh vad fint, eller alltså helheten, jag läste svaren nu när jag läste igenom. Nå fint iaf, medmänsklighet när den är fin och bar helt enkelt. Hjärta

Jag hoppas att du mår i vart fall lite bättre och jag håller med dig, det rä skönt att få lov att häva ur sig saker utan att bli konstant sågad eller dömd, ibland behöver man bara få gnälla också, utan diverse förslag på lösningar eller bli skuldbelagd eller idiotförklarad.

Jag vet inte hur det rä för er andra. Men jag är i vart fall den som dömer mig själv hårdast när jag fittar till tillvaron och så tänker jag att det är för de allra flesta, alltså när man inser att man gjort ett fel på något vis.
  • HäckHäxan

<3 <3 <3

Tacj nej tack ni godingar, deleteknappen har lagt av å på tagentbordet och det blir såhär varje gång jag tryc'ker på den'''' stiligt va

Får ta id isär skiten imorgon 9och ni f¨år ursäkta min fantastiska text hät... här va fan!!

Ett år imorgon WOW, 
    Grattis till oss allihop *blåser ballonger och sladdar ihop en tårta*

Tack för alla fina ord, för att ni saknat mig och tänker på mig, jag tänker på er också. Jag lever men det är väl ungefär allt. Trasselsudd borde vara mitt efternamn eller Murphy, men bortsett från strul och allsköns idiotiska saker så mår jag bra och trollungen också.

En gigantisk gruppkram till er i bamseformat <3 <3 Nu får jag muppjuck ala go bananas på tagentbordet. PÖSSS

Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!