Sex och dravel tråden, hämningslöst!
Brunhilde skrev 2014-11-09 04:17:34 följande:
Vet du hur många du legat med? Gjorde ett lamt försök att räkna efter idag och insåg snabbt att det var kört. Så om någon prompt vill veta så är det ärliga svaret -några stycken
Spännande! Det ena behöver kanske inte utesluta det andra...
Fan alltså jag kan nog ro fram datum för knullandet också förutom årtalet liksom och vart någonstans jag låg med personen. Får jag bara sitta och skriva lite och kolla i mina gamla kalendrar så kanske jag kan knäcka mina egna koder i dem haha. För det kan jag inte alltid. Läste upp en för kompisen och jag skrattade och hon bara va fan, gjorde du inget annat än jobbade och knullade med ditt ex eller, avkommans andra dna halva. Tydligen har jag redigt nog skrivit upp massor och joo det fick mig att skratta rejält. Nej jag har faktiskt koll om jag sätter mig och skriver nej det som sagt. Inte så att jag går runt och funderar på det och jag svarade på en höft eller jag sa att jag kan inte svara exakt utan att sätta mig och skriva upp och då måste jag börja från när jag blev av med oskulden och sen jobba mig fram till idag liksom, det tar en stund, han garvade och bara va fan vilken koll, men på en höft ungefär, jo men på en höft ungefär X antal ca, tror jag. Och sen babblade vi vidare om helt annat.
Nja jag får se, min radar plockade upp dubbla / trippla budskap där. Får känna av det lite. Tänker inte sumpa nått som kan vara grymt bra bara för att jag vill äta lammkött, det finns inte på min karta alls. Jag tar gärna bägge delar men då skall det vara med öppna kort för så fungerar jag helt enkelt.