Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

ErnstHugo skrev 2015-03-08 23:30:28 följande:
    Puss på häcken och kom snart igen <3
    I will do, har bytt mobil och raderat fl appen från gamla, tappat bort miutt MITT lösen och för säkerhetskull så har jag inte ens lyckats aktivera mtt MITT nya simkort, nya mobilen kom ju bara hit den 10/12- 2014 liksom Ehhhh och nu bråkar tangentbordet , superbt detta. Teknik är inte min grej, inte ens nästan alls.
    taquine skrev 2015-03-08 23:30:34 följande:
    Hjärta
    <3
    Aniiee skrev 2015-03-08 23:34:07 följande:
    Solig

{#emotions_dlg.flower}

Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • HäckHäxan
    Brunhilde skrev 2015-03-08 23:37:21 följande:
    Äh, du är nog en av de få man får uppleva med några som kommer ut från toaletterna och väser "vi har bytt underkläder med varandra" och bilden man får av en man mer en dubbel dd behå på sig i huvudet kommer aaaldrig att suddas ut. Endast med Häckis skulle jag vilja säga smile2.gif
    Du andas och du skriver you´re alive!
    Hahaha jaa fan det var så jävk JÄVLA kul. Har kontakt med dem på FB hehe

Ja jag andas äm ÄNNU och tror jag är levande om inte annat så inbillar jag mig det jävligt bra iaf, alltid något

NU måste jag nog hoppa ut annars fastnar jag här. Krif Krigar tillräckligt med den där tröga jävla skolan min unge går på. Inget illa menat skolan är bra och avkomman älskar dem DEN. Men de är måttligt trögfattade now and then kan man säga.

Mer underklädesbyten mellan könen till folket!
  • HäckHäxan
    Pillare skrev 2015-03-08 23:40:29 följande:
    Do my eyes decieve me? Är du verkligen tillbaka? smile1.gif
    En liten snabbis iaf. Skall se om jag kan hitta mitt lö'' LÖSEN imorgon och logga in via appen på nya mobilen.
  • HäckHäxan
    Brunhilde skrev 2015-03-08 23:47:05 följande:
    Det lät helt fel! Häckis hade inget med det att göra. Paret kom ut från toa själva och vi stod vid bordet och hade inget med det hela bytet att göra, men det är endast när häckis är med det händer typ.
    hahaha fast det hade säkert lika gärna kunnat vara. Supersköna människor iaf. Ibland undrar' jag om jag inte borde ha stannat i stan den natten asså  Tungan ute
  • HäckHäxan

Asså va fan 235 nya mail, är det ens möjligt

Blir ju hmm sådär spännande att gå igenom en dag känner jag :-/

Nå hej svejs på er allihop iaf...

Pillare skrev 2015-03-08 23:51:39 följande:
    Ren tur jag såg, jag brukar väldigt sällan kolla den här tråden. Glad jag såg dig iaf! smile2.gif
    Lite tur dsk SKALL man ju ha ibland. Ta vara på dig =)
  • HäckHäxan
    Brunhilde skrev 2015-03-08 23:53:26 följande:
    Hm, det var en extremt absurd natt. Jag lyssnade på en pastor i en taxi som predikade om äktenskapet och jag har aldrig nyktrat till så fort och blivit så rädd.

Jaa va fan hade glömt det. En av de där svarta snubbarna har hag JAG på fb också och jag tror det enda han delar fan är bibelord och kristna texter och filmer och citat ur bibeln.OMG alltså.
  • HäckHäxan
    Brunhilde skrev 2015-03-08 23:56:27 följande:
    Vad hände med wall of text? Och sätta ord på sådant som ingen visste fanns? Vad du än görHjärta
    När tangentbordet funjar funkar!!!!! Skall jag sperma ner er allihop med textmassor så ögonlocken blir blytunga på eder när ni läser mina visdomar i textformat  
  • HäckHäxan
    Pillare skrev 2015-03-09 00:04:42 följande:
    Goddamn... jag tror inte jag har skickat dig ett enda meddelande så det var inte jag iaf!
    Haha okej,. 15 sidor av olästa mail iaf och sen en tio sidor till där jag bara svarat på vissa någon gång när jag loggade in i december.

Nå nu skall jag hoppa ut och glo på serie i datorn. hej svejs
  • HäckHäxan
    Anton Chigurh skrev 2015-03-13 08:45:19 följande:

Jupp, jag mår toppen. Det gör däremot inte min mormor. Må hon vila i frid. Hon var en underbar människa...

Beklagar verkligen din sorg Anton <3
  • HäckHäxan
    Fjäril Vingad skrev 2015-03-09 07:51:57 följande:

PUSS på dig, Häckis och grattis till ett år med bästa tråden på FL! 

Tack <3 Ett år och fortfarande levande. Det trodde jag inte när jag startade den. Bamskram!
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!