Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Upptagenmeninte skrev 2015-06-28 07:54:30 följande:
    Glöm inte att rita ett leende över silvertejpen. Gärna med stora tänder synliga, för den där perfekta psyko-upplevelsen. :)
    Hahha skall komma ihåg det Huggtänder väl?
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • HäckHäxan
    Upptagenmeninte skrev 2015-06-28 16:29:30 följande:
    Ja, och du kan med fördel rita lite med röd tusch i ena mungipan (blod som rinner). Killar tänder på sådant vet du. Rött är ju kärlekens färg och allting. :)
    hahahhaha

Jag skall fan gå till krogen sån där en dag och ha ett block med mig och skriva hej och ge folk lappen, nästa lapp skrivet jag läget? på osv
  • HäckHäxan
    Brunhilde skrev 2015-06-28 01:05:55 följande:
    Smör räcker inte alla gånger. Har varit på gränsen till rinnig och det hjälpte inte heller.
    Det hade dock varit kul att behärska konsten att flörta och att faktiskt uppfatta när någon flörtade med en. Inte att man får en sådan där liten aha upplevelse när de plötsligt tar en på brösten och tänker "är det möjligen så att han flörtar med mig?"
    hahahaha ja men lite så eller som sist när vi efterfestade hos kompisen och ena till slut säger, du om du tänkt ha med honom hem så kanske ni skall gå nu innan han måste tillbaka till jobbet....

Ahhhh du menar han är här för mig, det fattade inte jag Tyst Blir för jäkla trött på mig själv ibland alltså. Nå vi gick hem när polletten trillat ner i min skaller liksom haha.
  • HäckHäxan
    mammanmamman skrev 2015-06-28 03:20:47 följande:
    Måste fråga en grej. Blev så kåt ikväll. Ville bara visa fittan för någon. Är det normalt. Har aldrig hagtorn känslan förut.
    Om vederbörande var lika intresserad av att se den som du var av att visa den så ser jag inget problem alls.
  • HäckHäxan
    Upptagenmeninte skrev 2015-06-28 17:22:50 följande:
    Eller så har du färdigskrivna lappar, så blir det inget onödigt dö-snack och du spar tid på att skriva på plats. Förslag på hur du får fast en man med bara en lapp:

"Följ med mig hem, så binder jag fast dig"

Hahaha!
    Hej, läget? Jag har buntband och plastfolie hemma, sugen? ( en lapp färdigskriven )

Väl hemma. ta av mannen kläderna, trä plastfolie runt hans handleder och vrister, sätt fast honom med buntband på valfritt ställe. Visa honom nästa lapp. " Nu är du fast BIACHT! Bind för hans ögon och gör vad fan du vill.

Själv överväger jag att binda honom i min säng och helt kallt lägga mig jämte och kolla på lite serier på datorn medan han ligger där och funderar, eller är det kanske bättre att fästa honom vid en köksstol, då är han ju inte i vägen i min säng sen när jag vill sova i sängen Drömmer
  • HäckHäxan
    Upptagenmeninte skrev 2015-06-28 18:23:17 följande:
    Glöm inte att stoppa en tennisboll i munnen på honom, så han inte stör nattsömnen med att hålla på och gapa efter hjälp och så. :)
    Silvertejp!!!
  • HäckHäxan
    Upptagenmeninte skrev 2015-06-28 18:35:25 följande:
    Fel av mig... silvertejp ska det självklart vara! Silvertejp är ett oumbärligt redskap i alla kärleksförhållanden.

Du kan ju rita en likadan mun på hans tejp, så tar du fina selfies på er sedan. På det leende kärleksparet. :)

Sedan släpar du in stolen han sitter fastspänd på till nästa rum, som har golvet täckt av byggplast...
    *asgarvar!!!!!!

Groupie heter de kanske om vi skall vara på bild ihop. Det perfekta kortet! Match made in öhh heaven! Oskyldig

Vad skall jag ha för tillbehör, slaktknivar eller bara en spann med röd färg som jag låtsas är blod och sakta viska med väsande stämma. Bloody Mary blooody Mary.......
  • HäckHäxan

Hmm undra varför jag är singel, kan ju absolut inte bero på den bisarra humor, nädå!

• HäckHäxan
    Upptagenmeninte skrev 2015-06-28 18:48:04 följande:
    Haha, jag tycker du har en fullt normal humor (det finns inget roligare än totalt urspårade scenarion som man dravlar vidare om...). :D

Angående tillbehören, så har ju Dexter mycket lärdom att dela med sig av. Ett helt kit av olika knivar som du sakta rullar ut...  Sätt på lite klassisk musik för att förhöja stämningen. 
    Ja och då skall man ta vivaldi och sätta på våren som är sådär löjligt glad och lätt som kontrast till de tunga välslipade knivarna. Det hade varit fantastiskt... Hör musiken i mitt huvud redan....
  • HäckHäxan

Back! naveln är tom på ludd och behöver vila en stund!

Nu skall jag svara på mail som jag inte kunde svara på igår kväll då.

Sen har jag tryckt mina bröst i nyllet på sveriges befolkning också, grattis till mig!

När jag dör vill jag att någon sågar upp min skalle fotar min hjärna och postar den på nätet!

Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!