Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-10-06 08:03:49 följande:
    Okej du kan få min som inspiration då...

Makaroner å Falukorv.
    Falukorvsgryta.
    Ugnstekt Falukorv.
    Korvstroganoff (Falukorv givetvis).
    Falukorv med mos.
    Kokt Falukorv med pepparrotssås.
    Makaronilåda (Falukorv här med).
    Nästa vecka då är det köttbullar som gäller och veckan därpå pyttipanna...där blir spännande att hitta kombinationer!
    Falukorv är jävligt gött! Absolut kokt sådan med lite lagerblad och kryddor och så potatismos till *dreglar och drömmer mig bort*
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • HäckHäxan
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-10-06 09:03:17 följande:
    Haha...jo jag har förstått att du gillar det! smile5.gif

Skämt åsido...
    Ang köttbullar, är det någon mer än jag som inte kan äta dom där halvfabrikat eller hel blir det ju egentligen då dom är ju färdiga...fan jag får inte i mig dom där. Konsistensen först, ja tappar man en jävel så då bokstavligen studsar den, när man steker luktar dom rentav as och smaken sen...ja vad fan smakar dom?
    Vad är det för äckelskap dom har i egentligen? Tarmar och lunga?
    Nu skriver säkert något smartskalle att det är frivilligt att äta, ja det är det och därmed låter jag bli, men seriöst ska inte en köttbulle smaka just köttbulle och inte något annat...som typ åkersork eller daggmask?
    Jag kan inte heller äta dem, så nej du är inte ensam. Någon enstaka gång har jag fått i mig det där, men då talar vi i lägen där jag måste få i mig något innan jag svimmar typ, men det är lika vidrigt för det.

Fast jag är lat nu för tiden också, jag blandar helt kallt en påse fransk löksoppa med 1 dl mjölk, låter stå och svälla i ca 10 min sen ner med färs, rullar och steker, snabbt och jävligt enkelt! 

LAT!!!!! Japp
  • HäckHäxan
    Celines Essence skrev 2014-10-06 10:16:35 följande:
    exakt min åsikt!
    Får inte ner färdiga köttbullar :-|
    Det betyder inte att jag är märkvärdig. Kan äta annan "enkel" mat smile1.gif

Jag tycker det är mer märkligt att folk kan äta dem faktiskt, det luktar riktigt äckligt när man öppnar ett paket med färdiga köttbullar.

Dafgårds hade färdiga köttbullar, ekologiska om jag inte minns fel, de var större än typ mamma scans och andra också, de kunder jag äta, de hade provsmakning i butiken på dem en dag. Vet att jag köpt dem några gånger när det varit matpanik, dottern kan äta vilka jävla köttbullar som helst tror jag, hon älskar köttbullar. Jag kunde som sagt äta dem, de smakade iaf kött och jag vill minnas att de hade hög kötthalt, minst 80 % eller nått sånt. Det var nu ett bar gäng år sen jag köpte dem.
  • HäckHäxan
    Schna skrev 2014-10-06 10:38:49 följande:
    Men jag äter hellre en hel förpackning Mamma Scans köttbullar än att åka buss /tåg med någon som tar fram en köttbullsmacka med dessa i. Allt är relativt.Drömmer
    Hahha vette fan vilket som är värst i min värld där
  • HäckHäxan
    Fjäril Vingad skrev 2014-10-06 10:45:56 följande:
    Angående mitt dilemma igår så har jag nu ställt frågan till exet om hjälp med barnen den där helgen när jag är bortbjuden.

Nu återstår bara att vänta tills herrn behagar komma med ett svar.

Orkar bara inte ta upp kontakten med mor. Är så rädd att få kalla handen, och det pallar jag inte just nu.
    Hoppas han svarar fort då så du vet om det är bu eller bä, jobbigt att vänta. *kram*
  • HäckHäxan
    Cinnober skrev 2014-10-06 23:36:56 följande:
    Hej alla! Jag är ny här och nyfiken på vand man får surra om? Vad som helst?? smile1.gif
    Välkommen in och bara surra på
  • HäckHäxan
    Cinnober skrev 2014-10-06 23:55:10 följande:
    Okej... Jag känner mig superfrustrerad idag! Är singel och kör lite nätdejting, dejtade en kille i flera månader som alridg "kom till skott" , bara typ "nej, jag vet inte riktigt vad jag vill...". Hemskt gullig och fin men jättedålig på att uttrycka känslot och INGET sex. Vi var inte ens i närheten. Sen sprang jag på en annan, på samma dejtingsida, italienare, och när vi chattat lite tänkte jag att, "Yes, här är det nog ingen risk för en massa velande och hämningar"!! Mycket riktigt, vi hade sex första gången vi sågs, och andra, mycket, lite hårt och galet skönt! Till saken hör att jag är 48 år. Och upptäckte igår kväll att jag har problem som jag aldrig haft förut. Börjar blöda. Troligen pga "sköra slemhinnor". Bara tänk er in i det! När man ääääntligen hittar en glad fyr som både vill och kan så kan inte jag! Alltså jag kan, men jag tål det inte riktigt...!!! Nu ska jag börja med nån östrogen-grej. Känns lite deppigt..... smile4.gif   Men det var skönt.... och jag har träningsvärk precis överallt !! smile5.gif
    Härligt med italienaren alltså

Måste det vara sköra hinnor eller du kanske kollade upp det? Hoppas östrogen grejen funkar då.

Jag fick liknande upplevelse när jag hoppade av mitt celibat på nästan två år. Sägen såg ut som ett slakthus dagen efter Tyst Förvånad   I vilket fall så för min del var det ju ovanan gissar jag. Vart helt förvånad för jag har aldrig blött förut och det gick över så jag funderade inte mer på det.
  • HäckHäxan
    stief84 skrev 2014-10-08 13:06:01 följande:
    Tråkig och grå dag med massa spöregn vad i hela friden ska man göra? :/ hopparna andra har det roligare.
    Här lyser solen, strålande Solig

Jag känner mig dock frusen och trött och får ingen gjort typ. Fast jag har å andra sidan suttit i telefonen i mer än en timme och la just på.
  • HäckHäxan
    Knall skrev 2014-10-13 22:29:23 följande:
    Sms'ade just denna till mannen.. inväntar respons.. smile9.gifsmile2.gifsmile6.gif

Blir sjukligt nyfiken på vilken respons du fick på den?
  • HäckHäxan

Hej folks.

Hoppas ni mår bra i det grå jävla rusket.

Kika bara in en snabbis och vinkar, tror jag i vart fall, fan vet.

Är det bara jag som har grova problem med FL? Jag kan inte se eller hitta min blogg på nya sidan, har till och med testat att öppna en ny, men nej jag hittar den inte ändå. Varje gång jag loggar in så är sidan inställd på att bara jag skall se den, varje gång ändrar jag så att alla inloggade medlemmar skall kunna se och sparar, men ändå så är den på bara jag kan se när jag loggar in nästa gång. Spelar ingen roll om jag ändrar på både gamla och nya FL det är samma skit ändå. Det gör mig jävligt irriterad och avig.

På samma sätt som jag är förbannad för att FL fittat bort filmerna på mitt barn, gråtit många tårar över det där, de enda jävla filmerna jag har på mitt barn i den åldern, det svider lite, rätt mycket.

Oktober har vart en usel månad för mig, jag har mått lite kasst, livet knullar mig baklänges, framifrån och i sidled, mycket som krånglar just nu eller har gjort. Det är bättre nu i vart fall lite grann.

Barnledig helg och det enda jag gör är att längta efter min onge typ och svär lite för att jag inte planerade in nån lammköttsdate och undrar vad fan jag själv tänkte när jag hoppade över det. Hade så behövt det så jag inte tänkte så mkt

Har dessutom skaffat mig en fanclub på FB hahahahha 

Nå bamsekram på er och massor av pussar och kärlek <3 och värme.

Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!