Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

lille Birger skrev 2014-09-29 12:43:46 följande:

Nallens säng är varm och mysig. Tungan ute

Mys   
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • HäckHäxan
    Aniiee skrev 2014-09-29 12:44:51 följande:
    Håller med. Dessutom är det bättre för prostatan..... Karlar kan visst minska risken för cancer med typ 25% om de sitter ned.
    Svårt att hitta belägg för det. Däremot töms ju blåsan mer effektivt om män sitter iaf ända tills de blir äldre och strålen sämre. Det är mer eller mindre det enda jag lyckades googla fram just nu.

Skit samma, sitt ner och kissa, ni dör inte killar jag lovar. Däremot finns risken att någon kvinna dödar er alternativt skurar toaletten med er om ni envisas med att stå upp och skvätta pink i halva badrummet.
    Brunhilde skrev 2014-09-29 12:48:58 följande:
    Vad har det för samband? 
    Det påstås minska risken för prostatacancer, det kan vara sant, svårt att hitta något annat än debattartiklar när jag googlar. I vilket fall så tycker jag skälet kiss utanför toalett är äckligt borde räcka oavsett prostatacancerns varande eller icke varande. Att tömma hela blåsan är bra oavsett och minskar risken för infektioner.

Min pappa sa en gång riktiga män sitter ner på toaletten, jag håller med min farsa Gubben brukar ha rätt bra koll på det mesta och ingen gång under mitt liv har hans råd fallit fel och visat sig funka tvärtom.

• HäckHäxan
    ludenfot skrev 2014-09-29 12:52:06 följande:
    Ja meeeeen självklart satt jag ner Foten i munnen Att stå och pinka är såååååå 2013!
    Bra Solig
  • HäckHäxan
    Aniiee skrev 2014-09-29 12:57:05 följande:
    Man måste älska den där "ambulans"människan......  undrar hur många hästar hon har på grönbete.
    Vad har jag nu missat????? Tyst
  • HäckHäxan
    Schna skrev 2014-09-29 13:18:01 följande:
    Folk på ens Facebook som rasar över att SVT klippt bort vissa delar (helt obetydliga för handlingen) i Pippi Långstrump. Jag orkar inte.
    Inte sett något sådant på fb, men jag hade inte orkat bry men om så var fallet heller. Min avkomma föredrar dem tecknade pippi iaf än så länge. Skall snart försöka med vanliga pippi igen.

Finns Harry Potter dubbad på svenska? Det borde den väl med tanke på att det är barnfilmer? Jag vill se dem med mini.
  • HäckHäxan
    Schna skrev 2014-09-29 13:56:21 följande:
    Det värsta som kan hända är väl att några färre barn kommer köra tjingtjong-skämt med sina dagiskompisar dagen efter. Såvida inte föräldrarna i sin ilska över cencur-media fyller upp luckorna i efterhand. Jag kan se framför mig hur föräldrarna gestikulerar den bestulna kulturskatten för sina barn där i soffan.. smile2.gif
    Och dessa scener borde absolut förevigas tänker jag spontant, många goda skratt lär komma ur det
  • HäckHäxan
    Schna skrev 2014-09-29 14:00:17 följande:
    Det finns! Harry Potter-filmerna är sanslöst mysiga tycker jag.
    Ja jag älskar dem. Minns när min bror var liten och kom hem och läste Harry Potter. Jag stal boken och läste den på natten och dagen efter stal mamma boken och läste den hehe Vi är en bokmals-familj kan man säga. Alla ungar läser på sin fritid helt enkelt. En syrran lite mindre men det beror mer på att hon har migrän nästan varje dag och två specialbarn men läser gör hon inte lika fort och mycket bara. Min bror är den som idag köper på sig böcker haha, böcker och tatuering är vad han lägger undan pengar till varje månad.
  • HäckHäxan
    Aniiee skrev 2014-09-29 14:08:26 följande:
    Ingenting som du inte mår bättre av att inte läsa....
    Oki litar på dig där och känner att avhållsamhet är av godo
  • HäckHäxan
    Brunhilde skrev 2014-09-29 14:08:47 följande:
    När den första kom ut och avkomman fick den. Vi läste fortfarande högt även om avkomman kunde läsa själv. Vi fnös lite föraktfullt och tyckte att inget kunde mätas med JRR Tolkien och C.S. Lewis, Kanske inte, men likväl slukades alla böckerna nästan lika snabbt som de gavs ut. Kan sakna de stunderna lite faktiskt.
    Låter underbart. Vi hade såna lässtunder hemma också. Mamma satt i soffan med mina tre småsyskon och jag tonåringen kunde komma hem och kasta mig ner på golvet och ligga och lyssna jag med. Saknar hela helheten där, familjegrejen. Med tanke på hur viktigt det var för mig och på hur jag älskar att jag har syskon så kan jag ibland känna lite sorg över att min dotter inte har någon att dela sånt med här hemma ibland utan är ensam, men jag antar att hon överlever iaf.
  • HäckHäxan
    Aniiee skrev 2014-09-29 14:11:22 följande:
    De tre första är jag tvärsäker finns dubbade, 4 och 5 tror jag, 6 är jag väldigt osäker på och 7 och 8 finner jag osannolikt. 

På tal om, laddade just ner en spännande film-app till telefonen. Nu ska jag bara klura ut hur den funkar också.....
    Får spana vidare på det. Tror jag sätter min ena syster på det där haha, så kan hon bränna ut dem åt mig. Vilket hon ju redan gjort en gång fast på engelska då utan text. 

Kanske kan mini följa texten hyfsat när vi kommer till de sista filmerna. Tänkte man kunde läsa böckerna ihop och sen se filmen efter man läst boken tillsammans. Det var min tanke iaf.
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!