ludenfot skrev 2014-09-28 22:16:38 följande:
...men ett par tusen ton stilpoäng och vänskapspoäng har du alldeles säkert fått in på sparkontot idag.
Tänker att din kompis förmodligen vill strypa sitt ex för situationen ni hamnade i idag och är oändligt tacksam för dina tjänster.
Så smärtan är kanske inte förtjänad men du har visat värdet av vänskap och då är det väl acceptabelt?
All heder åt dig (många saknar att ha en sån vän).
Jadå hon är tacksam för både igår och idag. Vi har ju slitit som djur både hon, jag och min syrra.
Om det varit så enkelt att strypa fanskapet så hade han redan varit strypt och begraven typ.
Jag lever med smärta varje dag, det är oftast det minst problemet i min värld, van och härdad. Men det kommer värka några dagar, nacken är skrot det känner jag redan nu. Hon är värd den oavsett så det spelar liksom ingen roll. Hoppas bara vi blir klara, att allt klaffar. Hela alltet är en komplicerad och komplex situation helt enkelt. Jag har redan visat mig vara värd min vikt gånger mängder i guld. Det där är inget problem, för mig är det en självklarhet att finnas där helt enkelt. Kommer dock ha ont likt förbaskat
Blir att muta avkomman med spel på mobilen eller nått efter skolan och noll avancerat matlagning.
Imorgon kommer jag ha så ont i huvudet att jag vill kapa det typ. Det har redan börjat komma krypande. Dusch och treo borde mota bort det en stund till.
Hemskt egentligen att det finns människor utan iaf minst en sån vän, det gör mig lite ledsen att tänka på.