Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

ErnstHugo skrev 2014-09-28 21:50:00 följande:
    Kramar om
    Tack *kram*
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • HäckHäxan
    Brunhilde skrev 2014-09-28 21:54:44 följande:
    Då är det illa! Lite som min föregående vecka,  spark i knävecken och det finns inte så mycket man kan göra än att ge efter.  Fake it til you make it funkar bara under en tidsbegränsad period. Det kommer ikapp förr eller senare iaf.

Du gråter inte så ofta, men jag kan känna att det är rätt befriande ibland. Händer tom att jag sätter på en jäkligt sorglig film bara för att få lipa lite. (gud så perverst det ser ut i skrift smile3.gif )

Öh, vad jag menar är typ, Kram o sånt!
    Hahhaha och sånt Tungan ute Jag tar en portion av sånt rakt av!

Ja men lite så är det. Hade jag fått vila i helgen och ladda batterier så kanske jag fixat det ett tag till. Men nu blev det inte så. Det är ju vad jag brukar göra när jag är barnledig njuta av ensamheten och ladda upp mig.

Det löser sig säkert på ett eller annat jävla vis. Ja gråta kan absolut rensa systemet och visst fan behöver man det. Just nu känns det bara menlöst. Men lusten att krypa ihop i fosterställning och snora mig igenom tillvaron lite är absolut lockande.
  • HäckHäxan
    Fjäril Vingad skrev 2014-09-28 21:58:24 följande:
    Jag har flera såna gråtfilmer på lager. Ibland måste jag bara gråta ut och att titta på en av dessa filmer öppnar dammluckorna... Sen är det bara att grina tills det är färdigt.
    Vad är det för filmer??? Drömmer
  • HäckHäxan
    Aniiee skrev 2014-09-28 22:08:28 följande:
    Bryt ihop och kom igen Hjärta
    Kan fan inte, det finns liksom inte utrymme för att vara ur funktion och just nu är jag typ för trött för att gråta ens Obestämd
  • HäckHäxan
    ludenfot skrev 2014-09-28 22:16:38 följande:
    ...men ett par tusen ton stilpoäng och vänskapspoäng har du alldeles säkert fått in på sparkontot idag. 
    Tänker att din kompis förmodligen vill strypa sitt ex för situationen ni hamnade i idag och är oändligt tacksam för dina tjänster. 
    Så smärtan är kanske inte förtjänad men du har visat värdet av vänskap och då är det väl acceptabelt? 
    All heder åt dig (många saknar att ha en sån vän). Skål
    Jadå hon är tacksam för både igår och idag. Vi har ju slitit som djur både hon, jag och min syrra.

Om det varit så enkelt att strypa fanskapet så hade han redan varit strypt och begraven typ.

Jag lever med smärta varje dag, det är oftast det minst problemet i min värld, van och härdad. Men det kommer värka några dagar, nacken är skrot det känner jag redan nu. Hon är värd den oavsett så det spelar liksom ingen roll. Hoppas bara vi blir klara, att allt klaffar. Hela alltet är en komplicerad och komplex situation helt enkelt. Jag har redan visat mig vara värd min vikt gånger mängder i guld. Det där är inget problem, för mig är det en självklarhet att finnas där helt enkelt. Kommer dock ha ont likt förbaskat Blir att muta avkomman med spel på mobilen eller nått efter skolan och noll avancerat matlagning.

Imorgon kommer jag ha så ont i huvudet att jag vill kapa det typ. Det har redan börjat komma krypande. Dusch och treo borde mota bort det en stund till.

Hemskt egentligen att det finns människor utan iaf minst en sån vän, det gör mig lite ledsen att tänka på.
  • HäckHäxan
    Knall skrev 2014-09-28 22:16:50 följande:
    Jag gjorde detsamma i torsdags kväll.. Fredag, lördag och idag har jag haft för mycket annat att göra och tänka på, men det kommer nog en skur imorgon också när allt lugnar sig..

Stor, stor kram till dig HH! smile6.gif
    Skur, det lätt ganska gulligt på något vis

Tack och en bamsekram tillbaka!
  • HäckHäxan
    Aniiee skrev 2014-09-28 22:23:35 följande:
    Du gjorde det ju alldeles nyss på trappen? Du HAR brutit ihop för idag. Se en film, gå och lägg dig och vakna imorgon, aningens mer som en människa Solig

Bra gråtfilmer kan du få ett tusental av mig om du vill =P Börja med Gilbert Grape och fortsätt med Grave of the Fireflies. 
    I drygt 35 sekunder ja. Fick ju stoppat och stängt av det och gick och mätte lite saker och skissade och räknade lite mått och skit.

Ja jag tänkte hoppa in i duschen, lite californication så får jag fnissa lite och sen sova. Gilbert Grape är sjukt bra, var länge sen jag såg den, vet inte ens om jag har den kvar. Alla min filmer är nästan ner packade alla skivor också, har ju bara bott här i snart 4 år Grave of the fireflies har jag inte sett, får kolla upp den Tack för tipset.
  • HäckHäxan
    Fjäril Vingad skrev 2014-09-28 22:32:22 följande:
    Hade behövt nån av de där filmerna just nu...

Vill dock inte bryta ihop nu när barnen precis kommit till mig. Nästa söndag kväll kan jag bryta ihop nästa gång...

:-/
    Lite så jag känner, får göra det om två veckor typ.
  • HäckHäxan
    Aniiee skrev 2014-09-28 22:24:59 följande:
    Annars kan det vara bra att skratta som en idiot också. Monty Python eller Eddie Izzard funkar där (för mig).
    Åh MP var länge sen. Inte sett Eddie lizzard vad jag minns i vart fall.

Skratta är ju iaf alltid bar och gott att få göra.
  • HäckHäxan
    hännrick skrev 2014-09-28 22:48:55 följande:

Är det så illa alltså?

*krama*

Jepp säkert bättre imorgon hoppas jag, är nog bara lite mentalt slut just nu.

*kram*
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!