• D W
    Brunhilde skrev 2015-01-19 01:18:08 följande:
    Åh, du fick en crockpot i julklapp och nu i full färd med att tweaka den. Love you! smile2.gifsmile6.gif
    Haha, du är rena rama Sherlock Holmes {#emotions_dlg.flower}
  • D W
    Brunhilde skrev 2015-01-19 01:28:32 följande:
    Åh, nej. Den titeln är redan upptagen här smile5.gif Möjligtvis Dr Watson...
    Så är vi tillbaka till Martin Freeman

Tack för ikväll, sov gott när det blir dags {#emotions_dlg.flower}
  • D W
    Brunhilde skrev 2015-01-23 21:21:10 följande:
    Upprepar mig, men den är så genial. Eller han är en så genial låtskrivare. Recept på en perfekt fredag smile5.gif Orkar man lyssna på texten så... Tips! Skriv inte seriösa dokument under tiden du lyssnar... 

" target="_blank">

Mm, mycket bra.

Lambchop har också ofta bra texter tycker jag(ha överseende med buzz ljudet eller lyssna på spotify istället )

• D W
    Brunhilde skrev 2015-01-26 19:02:29 följande:
    Jag har svårt att koncentrera mig på texten ogillar att det låter så mycket fusion. (blir jag hängd nu?)
    Koncentrationsproblem är inget hanging offence.

Gillar att du gav låten en chans
  • D W
    Brunhilde skrev 2015-01-26 19:48:02 följande:
    Allt är värt en chans, förutom det som definitivt inte är det! Är det syndigt att ta en rom i medicinskt syfte på en måndag? Då menar jag verkligen i medicinskt syfte, något annat hade ju apselut varit syndigt och dekadent!
    Vad är det för fel på syndigt och dekadent? Så jag ser ingen anledning till att inte dricka rom alls faktisk.
    Speciellt inte sådan där 'finrom' du dricker Skål 
  • D W
    Brunhilde skrev 2015-01-26 20:07:23 följande:
    Tungan ute inget fel alls faktiskt. När jag tänker efter brukar det vara det bästa Drömmer Fast nu är det artificiell värme eller känslan av det iaf, jag är ute efter. Så varmt bubbelbad, te och en mugg med min finaste rom får det bli. 
    Låter gott Drömmer
    Vilken rom är det? Atlantico Reserva? 
  • D W
    Brunhilde skrev 2015-01-26 20:24:46 följande:
    Ska du också bada? Skål
    Bada i whisky möjligtvis Skål
    Får ta den billiga.
  • D W
    Brunhilde skrev 2015-01-26 20:41:56 följande:
    Är det verkligen bra för huden?
    Om huden bara låter bli att blanda sig i blir det hur bra som helst.
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!