• D W

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Aniiee skrev 2014-11-12 18:27:09 följande:
    DemonTungan ute
    Tror det är bäst jag skaffar mig en ukulele också
  • D W
    Brunhilde skrev 2014-11-12 20:48:50 följande:
    Kissar inte med dajmkrysset och det låter inte nasalt iaf, bara gråtit tre gånger idag, så jag är inte så lättrörd även om det hade varit trevligt med massage Drömmer
    Skakad med inte lättrörd då alltså.
    lille Birger skrev 2014-11-12 21:26:09 följande:
    Nallen och jag ska göra lasagne i morgon. Vi tänkte ha vitlök i den. Någon som har några andra tips?
    Ha i lite muskot, kanske din maskot gillar.
  • D W
    Knall skrev 2014-11-17 20:53:48 följande:
    Jag pms-ar för fullt... Funderar på att bosätta mig i en grotta ute i någon urskog innan jag påbörjar massmord.... smile6.gif
    Hu, livet är inte lätt alltid.

Life ain't like a bowl of cherries
    There's too little laughter and to much sorrow
    It's more like a jar of jalapenos
    Cause what you do and say today, It don't go away and stay
    It'll just come back and burn your ass tomorrow

• D W
    Knall skrev 2014-11-17 21:52:40 följande:
    Haha! Påminner mig om vadet som jag och mannen slog... Jag skulle äta 5 jalapeñobitar, riktigt tugga ur och svälja, och jag fick inte dricka något på minst 5 minuter... Åh, den smärtan och hettan i munnen..
    Men jag vann.. Ny köksmaskin till mig i jul! smile2.gifsmile5.gif
    'Starkt' jobbat

Synd vi inte har jalapenos i den svenska historien annars hade du kunnat vara med i historieätarna. 
  • D W
    lille Birger skrev 2014-11-18 00:05:31 följande:
    Nu när jag gjorde om fick jag x = 4, vilket ger den maximala arean 5.
    Tyvärr också fel lille Birger. Kan inte nallen hjälpa dig, har han inge 'ide'?
    Knall skrev 2014-11-18 07:40:23 följande:
    Han var ju tvungen att visa att han var "man nog" att själv klara det, men stod endast ut i 30 sekunder... smile2.gifsmile2.gif
    Det gjorde verkligen ont i käften i någon timme efter.. smile9.gif
    Inser just hur barnsliga vi är.. Vi kör även "sten, sax, påse" när vi inte kan bestämma oss för något... smile2.gif

Nja.. Att äta stark mat är en grej.. att äta märklig mat en annan.. smile5.gif
    Sten, sax, påse låter som en utmärkt ide. Antar du vinner oftast

Det är sant, i senaste avsnittet lyckades de använda senap ganska märkligt
  • D W
    Brunhilde skrev 2014-11-18 12:49:51 följande:
    Du menar när han fick kolera och sill med senap masserades mot kroppen. Är det en förlaga till senapssill kanske....
    Precis det jag tänkte på ja. Undrar hur de kommer på en sådan behandling, men jag antar att när varje behandling initieras av 4 stadiga supar så kanske den ändå får anses vara ganska vettig
  • D W
    Knall skrev 2014-11-18 15:51:43 följande:
    Vill jag veta? smile9.gif
    Om du skulle drabbas av kolera så kan det rent av vara nödvändigt Drömmer
  • D W
    taquine skrev 2014-11-18 14:54:44 följande:
    Vad glad jag är att jag inte bor i lägenhet , nog blivit  knäpp. Räckte man i unga år bodde granne med Sveriges kåtaste par som knullade jämt, och visst det får dom ju gärna göra men höra denna jäkla säng med sitt knirr och knarr timmar i sträck var en aaning enerverande .
    Då var jag nog mer tolerant för hade det hänt idag hade jag plingat på och sagt "ge fan i att knulla så folk får sova!"
    Inte ett helt ovanligt fenomen verkar det som 
  • D W
    Brunhilde skrev 2014-11-18 21:12:24 följande:
    Att folk knullar eller? smile2.gif
    Ja typ

Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!