• D W

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Brunhilde skrev 2014-10-24 11:37:35 följande:
    Har en kompis som var på en jobbintervju för ett par dagar sedan. Där frågade de om hur denne hanterade besvärliga människor. Ni vet de där som finns på alla arbetsplatser och skolor/universitet. De finns i en mängd olika variationer, men de är oftast lika svåra att hantera oavsett om de är martyrer, socialt helt off, ångvält eller aggroPelle.

Har funderat lite på det där och undrar hur hanterar ni de besvärliga människor som finns på er arbetsplats eller högskola?
    Visste man hur man skulle hantera dem hade de nog inte varit så besvärliga. 
  • D W
    Brunhilde skrev 2014-10-26 15:36:03 följande:
    Så kan man ju också se det. Betyder det att du inte har några smarta strategier i bakfickan?
    Inga smarta strategier här, en kombination av att undvika och konfrontera allt beroende på dagsform
  • D W
    Brunhilde skrev 2014-10-26 15:45:56 följande:
    Nu blev jag lite besviken. Trodde inte du lämnade något åt slumpen. Rynkar på näsan
    Oftast funkar detta

• D W
    Brunhilde skrev 2014-10-26 15:54:06 följande:
    Den är bra smile1.gif
    Men jag tänkte mer så här: " I am fully responsible for where I am today and for the direction I am heading and I am determined to make the most of this game we call life!" 

Den har jag stulat alldeles själver. Så om någon tänker bli upprörd, så har jag bara lånat det...
    Det var ett väldigt ansvarsfullt citat
    Lite slump får man vara beredd på men visst skall man försöka göra det bästa av det.

Denna kanske även poker-Aniiee gillar 

• D W
    Brunhilde skrev 2014-10-26 17:38:48 följande:
    Visst är det smile2.gif
    Misstänker starkt att Aniiee har slutat klicka på både dina och mina musiklänkar för länge sedan smile2.gif
    Annars är den här gamla klassikern ett utmärkt exempel på det givna temat:

" target="_blank">

Perfekt  

Ett outsinligt tema tror jag En härlig version av en annan klassiker.

• D W
    Brunhilde skrev 2014-10-26 18:31:09 följande:
    Gillar den här versionen bättre:

" target="_blank">

Det trodde jag nog. Jag gillar Newburys
    Aniiee skrev 2014-10-26 18:38:27 följande:
    Äh, vad är ni för tanter egentligen Drömmer Lyssna på nåt vettigt istället.
    Kan detta vara något?

• D W
    Brunhilde skrev 2014-10-29 12:13:27 följande:
    smile2.gif De får puckla på mig helt lagligt. Det var mitt eget fel och det att jag är mindre lång gör att det ibland kan vara svårt att bedöma om sparken kommer på skyddet eller i huvudet på mig.
    Du är en tuff brud du Cool
  • D W
    Aniiee skrev 2014-11-12 17:30:31 följande:
    Uke är japanska slang för den ena i ett bögpar (används mest i anime), närmare bestämt den "undergivna". (Seme skulle då vara motparten).
    Ah, då får man vara lite försiktig i fortsättningen med vilket sällskap man befinner sig i när man säger att man skall hem och leka lite med sin uke.
  • D W
    Aniiee skrev 2014-11-12 18:21:06 följande:
    Ja, det kan ju vara bra =P Tänk om det blir missförstånd Förvånad Vilket rykte du skulle få.
    För att inte tala om alla gånger personen som verkade så intresserad såg så besviken ut när man plockade fram den.
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!