• Knall

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Bilar är ett aber!

Bilen ute på ön startade inte, fick ladda bilbatteriet i 3 timmar innan vi kom iväg med hund och packning ner till båten..

Väl hemma på land så går inte bagageluckan igen som den ska utan vi får stå och mixtra med den i någon timme. .

Gaaah!

Och nu, när vi äntligen kommit hem så väntar lillflickan här själv, hungrig eftersom hon inte ätit sedan frukost.. mamman har stuckit till nya pojkvännen... jag har full respekt för att hon är kär och galen, hon är en underbar vän, men man ser väl för FAN till att barnen ätit och att de slipper sitta själva och uggla även om man vill knulla!!!!

*Trött. PMS. Irriterad*

Some cause happiness wherever they go; others whenever they go.
  • Knall

Jag har bakat kärleksmums/snoddas/mockarutor med lillflickan och grannflickan idag.. läs; visat dem måtten, hjälpt steg-för-steg, startat ugnen, ställt in i ugnen, tagit ut från ugnen och naturligtvis städat och diskat undan..

Har fått hålla koll på granntjejen då mamman for in akut med ambulans imorse.. misstänkt stroke.. :-/

Tack och lov så verkar det inte handla om det och mamman fick komma hem igen ikväll!

• Knall
    Aniiee skrev 2015-06-16 00:20:23 följande:

Stackars lilla tjej,måste ha varit jobbigt för henne. Skönt att mamman fick komma hem igen, och vilken tur att de har så snälla grannar =)

Flickorna är bästa kompisar och vi hjälps åt som grannar när det behövs!

Hon är bara 38 år så det känns skönt att det inte verkar vara någon fara! Troligen ansiktsförlamning som beror på stress..

Får kanske ha flickan här imorgon också då de skulle göra fler undersökningar på ett annat sjukhus.

Förresten.. ära? Är det en bra idé? Har bara ätit frukost och en kärleksmums... börjar bli lite hungrig... lite...
  • Knall
    Fjäril Vingad skrev 2015-06-16 07:41:15 följande:

Haha, jag och en av mina bästa vänner säger alltid att vi ska bo på samma ålderdomshem och så ska vi pimpla vin och jaga de manliga vårdarna medan vi nyper dem i rumpan!

Jag är på! Jag ska även iklä mig missmatchande kläder såsom zebrarandigt och leopardmönstrat samridigt, färga mitt permanentade hår lila, ha blå ögonskugga med grön kajal runt ögonen, illrosa läppstift och clownröd rouge....
  • Knall
    Aniiee skrev 2015-06-16 01:19:31 följande:

Det är bra. Man ska hjälpas åt. Lite medmänsklig kontakt, så där.

Äta kan vara en väldigt bra idé. Jag har ätit superstark tacos idag. 

Precis! Vi hjälpte ju t.o.m grannarna vi ogillar när deras bil gick sönder...

Åh! Tacos!!!

Förresten.. tonåren. .. det går över väldigt snabbt, va??? *hoppas*
  • Knall
    Aniiee skrev 2015-06-16 13:20:42 följande:

=P Det var värst vad ni är hjälpsamma.

Idag blir det tacos till frukost. Brännhet tacos utan någon cf/yoghurt osv, för den är slut. Pray for me....

Tonåren går över snabbt. 10 år eller så...... 

Risken är väl annars att det kommer tillbaka och biter en i arslet annars.. karma du vet..

Auch... Been there, done that... kall mjölk att dricka hjälper..

Går det att snabbspola?
  • Knall
    Fjäril Vingad skrev 2015-06-16 13:44:37 följande:

Jag kan ta min teletubbydräkt!

Du inser att jag kommer spela ledmotivet till Teletubbies om och om igen så fort jag ser dig?
  • Knall
    Fjäril Vingad skrev 2015-06-16 13:45:44 följande:

Nä.

*fniss*

F . U . C . K !
  • Knall
    taquine skrev 2015-06-16 14:46:53 följande:

Wow , jag kommer att köra med onepiece , ja då gärna leopardmönstrat , rosa flufftofflor från Ullared  (Helst köpt av Jan-Conny ) 

Jäklar vilka race vi kommer ha med rullatorerna efter de manliga vårdbiträderna , antar Brunhilde vinner ...

Inte då! Jag ska ha flames i neonfärger på min plus rullskridskor!

Jag har ett släktnamn att upprätthålla! (Ni hade ÄLSKAT min gammelmoster Sonja.. )
  • Knall
    Brunhilde skrev 2015-06-16 20:45:51 följande:

Haha, klart jag gör, medan ni hasar på allt vad ni kan sätter jag mig på min och vrålar "Skjut mig, skjut mig!", tills någon av de unga vårdbiträdena får nog och sedan ger rullatorn en knuff och vips har jag knipit tre manliga vårdare i rumpan innan någon hinner blinka. Vet dock inte riktigt hur jag ska överträffa era tilltänkta outfits. Får kanske fortsätta som jag brukar och rycka till mig det som ligger närmast, kombinationerna är inte alltid så lyckade och det hamnar inte alltid på rätt håll eller med rätt sida ut... Och det är lite onödigt att sminka bägge ögonen ibland, om man nu sminkar sig alls...

Eller så får du dig ett skjut.... Av en björn..

Idag har jag iklätt mig en svart strandklänning, anno 2003, med färgspill i olika nyanser och vissa urtvättade partier, svarta foppatofflor (barnstorlek..), smutsigt hår uppsatt i knut, inget smink och orakad under armar och på ben...

Handlade sedan på ica...
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!