• Knall

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Brunhilde skrev 2015-06-02 20:59:29 följande:

Tvättkorgen?

Av alla ställen så låg den i shoppingbagen från Prag?

Ibland undrar jag verkligen vad jag håller på med.. *trött*
    Some cause happiness wherever they go; others whenever they go.
  • Knall
    Brunhilde skrev 2015-06-02 22:31:08 följande:

Ah, skulle föreslå dreads och en bong annars. 

Tempting...
  • Knall
    Brunhilde skrev 2015-06-03 10:17:09 följande:

Visst är det, men dreads är mer tidskrävande än man tror och så länge du inte stoppar något olagligt i bongen är det fritt fram att ha den som attribut.

Nu ska jag kurera min halsfluss. Jäkla orättvist att få det nu. Nu ska det ju föreställa sommar och den enda åkomman ska vara myggbett  och eventuellt värmeslag

Ah! Okej.. bara att raka av allt hår då istället? Bara se till att smörja in snagget med solkräm alt. köpa hattar som skulle göra Englands drottning avis...

Säg inte så där! Lillflickan har gått och snorat samt hostat, klagat på ont i halsen osv sista dagarna.. och nu börjar jag få ont i halsen!

Du smittar!!!
  • Knall

Broderi? Tea? Manslemmar? Jag trodde att det var jag som var ambivalent, hög på piller och... tja.. mig...

• Knall
    Aniiee skrev 2015-06-03 22:51:25 följande:

Jag är väl lite lagom hög jag också. I alla fall på nässprej. Men jag tror den gills.

Halstabletter... Brunis har smittat mig via nätet.. Internetvirus..
  • Knall
    Brunhilde skrev 2015-06-03 23:01:11 följande:

Ambivalent voffödådå? Jag är inte hög bara trött-trög och okoncentrerad. Tycker att det följer ett tydligt tema på genuina intressen här ikväll, kan inte se något som inte platsar.

Fasat just nu har jag blivit förvirrad över begreppen BB-cream och CC-cream fattar inte vad det är för något och när man förväntas använda den ena eller den andra. Jag duschar, borstar tänderna, slänger på en ansiktskräm (typ apotekets) hoppar i närmaste klädesplagg och springer på morgonen. Det är tydligen helt fel. Känner att jag har missat något här BB och CC vad är det?

BB använder jag... för att, eh.. vette fan. .. Har den istället för annan underlagscreme... det funkar bra.. ser inte ut som ett lik..
    Brunhilde skrev 2015-06-03 23:03:49 följande:

Skyll på mig va!! Du hade det säkert först och har smittat mig 

Har jag inte alls det! Du började!!!
  • Knall
    Fjäril Vingad skrev 2015-06-03 23:09:47 följande:

Asså, ses ni i smyg och råhånglar och smittar varann?! Och varför får inte jag vara med?!

Hon smittar via SKÄRMEN!! Vi har bara kört en "dare" i ett tidigare liv.. Aldrig råhånglat... hon är "pryd"...

Du och jag har i alla fall delat säng!
  • Knall
    Aniiee skrev 2015-06-03 23:10:52 följande:

ALLA mina tavlor (och våra tavlor, från mitt föräldrahem) är korsstygnsbroderi, broderade av min mormor. Alla typ hundra..... 

Min mormor virkade dukar...

Många dukar..

väldigt många dukar...
  • Knall
    Brunhilde skrev 2015-06-03 23:16:29 följande:

Ja, jäklar i min låda vad jag är pryd

Ja, fy fan! Snöpt som en kristen prästfru med händerna på täcket, ljuset släkt och bedjande "Ave Maria" vid varje syndfullt juck...

Asså va fan.. lyckades få igång Vh1 på tv'n och har ni lyssnat på 90-talsdängor i 30 minuter...
  • Knall
    Fjäril Vingad skrev 2015-06-03 23:19:07 följande:

Pryd?! Nu har jag massuppfittat Brunis, tror jag. Trodde hon var en sexgudinna...!

Nej, nej.. inte hon inte.. hon är, hrm, pryder... *försöker hålla tillbaka det frenetiska fnittret*
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!