Sex och dravel tråden, hämningslöst!
Jag lever i nån slags naiv förhoppning om att min sjuåring kanske är lugnare som tonåring... Det KAN ju hända! Eller?!
Jag lever i nån slags naiv förhoppning om att min sjuåring kanske är lugnare som tonåring... Det KAN ju hända! Eller?!
Asså, du kunde väl låtsas liiiiiite mer!
Det märks att fler och fler användare på den här sajten har gått på semester mentalt...
Vilka jävla trådar och diskussioner!
Folk är idioter....
Nu är väl vi som skriver här i denna tråd också folk, betyder det att vi också är idioter då ?
Ni vet den där känslan när man ska göra sig lustigt söt och sensuell på samma gång..?
Kom in i sovrummet och började dansa lite förföriskt, log lite sensuellt och rörde vid min klänning i samma takt som dansen..
Mannen ligger i sängen, ler och tittar uppskattande på mig.. Jag tar ut svängarna lite..
lite för mycket..
*Bang!* så kör jag in handen i garderobsdörren, slaget får mig ur fokus och samtidigt som jag gnyr och svär över min ömma hand så snubblar jag på mattkanten, faller och landar på tvättsäcken som jag ställt vid altandörren.. ligger där som en jävla sjöstjärna medan mannen försöker hämta andan mellan skrattattackerna.....
Ni vet.. DEN känslan.....
Hälsningar/
*Denminstsexigamänniskanivärldenochhelvetevadontjagharmittpåhanden*
Idag för 6 år sedan födde jag en väldigt liken pojke i v23. Han levde inte många sekunder, tyvärr.
Jag vet, jag vet, det var för i h.... sex år sedan. Get over it.
Och jag i The SimCity BuildIt. Vaknar varje morgon med tanken att jag måste lasta flygen innan det är för sent
Ute i sommarstugan... underbart! Förutom getingboet på utedasset som mannen fick erfara....
Oh, nice... Förutom getingarna. Det är inte nice.
*hick* det kliar gott i halsen.